GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Moderátoři: Amigo, riderhenry
GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
.....
Naposledy upravil(a) 86R dne 10 bře 2018, 20:02, celkem upraveno 5 x.
Vlastnikum
Doporucene upravy:
- olejovy chladic
- svody bez katu
- flash ridici jednotky
- kratsi prevod
- olejovy chladic
- svody bez katu
- flash ridici jednotky
- kratsi prevod
Naposledy upravil(a) 86R dne 24 lis 2015, 10:31, celkem upraveno 6 x.
Aftermarket dily
Pokud nemate nejaky hodne dobry znamy, budete v CR platit za dily vic nez jinde.
Krome naplni mi nikdo nikdy v CR nedal lepsi cenu nez co mam v zahranici.
Tady vetsinou nakupuju:
UK:
http://fensport.co.uk/
http://part-box.com/
US:
http://ft86speedfactory.com/
http://fteightysix.com/
http://rallysportdirect.com/
JP:
http://japanparts.com/
Krome naplni mi nikdo nikdy v CR nedal lepsi cenu nez co mam v zahranici.
Tady vetsinou nakupuju:
UK:
http://fensport.co.uk/
http://part-box.com/
US:
http://ft86speedfactory.com/
http://fteightysix.com/
http://rallysportdirect.com/
JP:
http://japanparts.com/
Naposledy upravil(a) 86R dne 03 lis 2015, 09:05, celkem upraveno 6 x.
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Musím velice poděkovat Honzovi (i Petrovi) za možnost svezení za volantem v jeho (jejich) GT86
Pár skvělých vozidel jsem už měl tu čest otestovat a proto je dobrou známkou, že už základ GT86 splnil má očekávání..., ale to kam a jak jde toto vozidlo posunout a jak jde vhodně a celkem nenásilně poladit, to má očekávání rozhodně předčilo...
Jednoduše to lze shrnout:
Potenciál výkonu v autě je, stačí ho najít a využít - vhodně upravit, poté je charakter N/A motoru skvělý a nabízí poweru přesně tolik, aby se člověk mohl soustředit na chirurgicky přesnou práci s podvozekem vozu. Potvrzuje se zde jen to, co někteří vědí a mnozí ne, nejde jen o výkon na papíře, ale o to jakým způsobem jej auto umí servírovat. Zde je to emotivnější než v mnohých vozech co mají číslovku koní a točáku mnohem vyšší. Největší radost mám ze zjištění, že vše bohatě stačí cestou N/A Honzův motor šlape způsobem, že by i zarytým Hondařům mohla padnout brada..
Naprosto skvělý je celý ten Cosworth od motoru, Tein tlumiče, lehký setrvák, krátký převod, ostrý lamelový diff M Factory ...vše tomu sedně jak prdel na hrnec a je prostě super funkčně znát.
Vždy jsem byl fanouškem těchto vozů, nyní jsem ještě větším
Vozidlo má nyní stabilnější hypotetické postavení pro můj plánovaný budoucí "track-clubsport project" na žebříčku vedle Lotusu a Caterhamu ....value for money bude zajímavé funkčně porovnat všechny konkurenční nákladnější volby, ...myšlenka na závěr - jestli nějaký exot tvrdí, že to je "drahé" tak ať si to nejprve důkladně zkusí a zamyslí se value for money... bude-li na svém trvat, ochotně mu zajístím nějakého doktora, aby mu provedl Lobotomii
Ještě jednou dík a budu se těšít na další setkání, projížďky a rád budu sledovat vývoj
Pár skvělých vozidel jsem už měl tu čest otestovat a proto je dobrou známkou, že už základ GT86 splnil má očekávání..., ale to kam a jak jde toto vozidlo posunout a jak jde vhodně a celkem nenásilně poladit, to má očekávání rozhodně předčilo...
Jednoduše to lze shrnout:
Potenciál výkonu v autě je, stačí ho najít a využít - vhodně upravit, poté je charakter N/A motoru skvělý a nabízí poweru přesně tolik, aby se člověk mohl soustředit na chirurgicky přesnou práci s podvozekem vozu. Potvrzuje se zde jen to, co někteří vědí a mnozí ne, nejde jen o výkon na papíře, ale o to jakým způsobem jej auto umí servírovat. Zde je to emotivnější než v mnohých vozech co mají číslovku koní a točáku mnohem vyšší. Největší radost mám ze zjištění, že vše bohatě stačí cestou N/A Honzův motor šlape způsobem, že by i zarytým Hondařům mohla padnout brada..
Naprosto skvělý je celý ten Cosworth od motoru, Tein tlumiče, lehký setrvák, krátký převod, ostrý lamelový diff M Factory ...vše tomu sedně jak prdel na hrnec a je prostě super funkčně znát.
Vždy jsem byl fanouškem těchto vozů, nyní jsem ještě větším
Vozidlo má nyní stabilnější hypotetické postavení pro můj plánovaný budoucí "track-clubsport project" na žebříčku vedle Lotusu a Caterhamu ....value for money bude zajímavé funkčně porovnat všechny konkurenční nákladnější volby, ...myšlenka na závěr - jestli nějaký exot tvrdí, že to je "drahé" tak ať si to nejprve důkladně zkusí a zamyslí se value for money... bude-li na svém trvat, ochotně mu zajístím nějakého doktora, aby mu provedl Lobotomii
Ještě jednou dík a budu se těšít na další setkání, projížďky a rád budu sledovat vývoj
WWW.HOONRING.CZ - NS COACHING AND SERVICES
- dreamtalks
- Příspěvky: 72
- Registrován: 26 kvě 2013, 15:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Ja myslim ze jsi vybral dobre.A cervena ji slusi. Nazorama o kterych pises by me nechavali v klidu. Konenckoncu jsi to ty komu auto rika pane a urcite te dostatecne bavi.
Auta typu GT86 a Miata jsou dukazem, ze ridici kteri oceni jizdni vlastnosti nad vykonem se stale najdou.
PS: nevidim dalsi fotky, tak nevim jestli je chyba jen u me.
Auta typu GT86 a Miata jsou dukazem, ze ridici kteri oceni jizdni vlastnosti nad vykonem se stale najdou.
PS: nevidim dalsi fotky, tak nevim jestli je chyba jen u me.
Mazda RX8 170kW BrilliantBlack
- Libas
- Big chief
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 13 úno 2008, 14:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Honzo, díky za postřeh. Jen více takovýchto objektivních specifických názorů. Mě to auto učarovalo již v úplné sérii na původních pneu, kdo nečeká zázraky, bude překvapen, kdo je zvyklý na turbo či kompresor, bude samozřejmě zklamaný. Ale o tom to auto není. A pokud jde o cenu čili kolik dám za tu srandu v porovnání s jinými auty, tak se podívejme třeba na ceník nové ND v t lepší výbavě s 2.0 Skyactiv, v souvislosti s tím se budu těšit na srovnávací test (možná už v nějakém časáku dokonce je na světě). Samozřejmě ve prospěch ND hraje to, že je to "nej" kábro na světě, ale jinak jde o podobná auta myslím. Jak podvozkem, tak i výkonem.... bohužel obliba a prestiž hraje opět ve prospěch Mazdy. Tím nechci ani jednomu autu nadržovat, mám je obě rád.... ale GT86/BRZ mi přijde jako příjemné oživení trhu.
PS: Jinak fotky by měl 86R průběžně nějak doplňovat, pokud mu to tady všichni nezhejtují
PS: Jinak fotky by měl 86R průběžně nějak doplňovat, pokud mu to tady všichni nezhejtují
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Fotky prubezne doplnim, dneska treba prisla zraloci anten(k)a z JP (zabira asi pulku strechy) a TRD vicko radiatoru pro dalsich 5kw navic.
Chladic oleje visi nekde v Nevade. Ale zatim to vypada nadejne a do Vanoc budu mit CAE Ultra Shifter, tak se ten zazitek zase trochu posune.
Za me to ani neni o tom, ze by toho vykonu melo auto malo nebo ze by to byl nejaky kompromis, spis je to jinej styl jizdy.
Kdo se svezl, vzdycky vylezal prekvapenej. Diky vsem co se o auto zajimaji a neplivou na nej.
Miata nema na zadnich sedackach isofix a chybi ji nejmin jedno sedadlo, kdyz uz pominu absenci pevny strechy.
Chladic oleje visi nekde v Nevade. Ale zatim to vypada nadejne a do Vanoc budu mit CAE Ultra Shifter, tak se ten zazitek zase trochu posune.
Za me to ani neni o tom, ze by toho vykonu melo auto malo nebo ze by to byl nejaky kompromis, spis je to jinej styl jizdy.
Kdo se svezl, vzdycky vylezal prekvapenej. Diky vsem co se o auto zajimaji a neplivou na nej.
Miata nema na zadnich sedackach isofix a chybi ji nejmin jedno sedadlo, kdyz uz pominu absenci pevny strechy.
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Netuším proč házet špínu, pro lidi co nehledaj rychlost v přímce, nebo na Brněnském okruhu je myslim GT86 super auto.
Dodnes jsem vděčný Jirkovi Čermákovi že mi jí pujčil je to super auto, je v něm zábava a dá se v něm i normálně jet, řídil jsem seriovou
A pokud někdo na ní hazí špínu, ať si hazí, ve svém autě mám mrtvejch 156poníčků a dnes mi to stačilo abych letěl všema čtyřma bokem a řikal si kuňa, Kurňa, to bylo moc rychle!!!
A to na to nesmím šlapat pač je v záběhu a něco dělá v motoru bordel
Takže se zas vracím na citroena s 80 něco koníkama, pač na tyhle přemotorovaný obludy už asi nemám nohu
Neztrácej přízeň a buď nadšen
Dodnes jsem vděčný Jirkovi Čermákovi že mi jí pujčil je to super auto, je v něm zábava a dá se v něm i normálně jet, řídil jsem seriovou
A pokud někdo na ní hazí špínu, ať si hazí, ve svém autě mám mrtvejch 156poníčků a dnes mi to stačilo abych letěl všema čtyřma bokem a řikal si kuňa, Kurňa, to bylo moc rychle!!!
A to na to nesmím šlapat pač je v záběhu a něco dělá v motoru bordel
Takže se zas vracím na citroena s 80 něco koníkama, pač na tyhle přemotorovaný obludy už asi nemám nohu
Neztrácej přízeň a buď nadšen
Toyota MR2 SW20
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Taky se pridam s poděkováním,ď Honzovi za půjčení Zetka......
GT86
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
.....a jsem hodně,hodně zvedavej,jaký auto to nakonec u Tebe vyhraje..
GT86
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
A zdravím i druhého Honzu....
Ty mi pěkně komplikuješ život
Plánoval jsem původně jen tři věci:vyfuk,snížit a zadní lampy....
Ale kdyz díky Tobě vidím možnosti,co vsechno jde na autě zlepšovat,a co už se díky Tobě udělalo,taky Ď .....
Ty mi pěkně komplikuješ život
Plánoval jsem původně jen tři věci:vyfuk,snížit a zadní lampy....
Ale kdyz díky Tobě vidím možnosti,co vsechno jde na autě zlepšovat,a co už se díky Tobě udělalo,taky Ď .....
GT86
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
mas to pekny ! At slouzi !
Taky mam par fotek z TMRL joyride
Taky mam par fotek z TMRL joyride
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Je pravda, že se teď do tohoto večerníčku dovedu lépe vžít ...nebudeme předbíhatPignon píše:.....a jsem hodně,hodně zvedavej,jaký auto to nakonec u Tebe vyhraje..
https://www.youtube.com/watch?v=zuDI3PyknRw
WWW.HOONRING.CZ - NS COACHING AND SERVICES
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Kdyz vidim co GT86 dokaze tak bych ji taky zvolil, velky bonus je dostupnost dily, hodne modifikaci a ceny.
https://t.me/pump_upp
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
U brz/gt mi prijde ze ma asi nejhezci interier co sem videl...budiky..stredovka, proste japonec.... Vykon motoru pujde nahoru nebo bude seriovy?
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Interier je v pohode, trochu nezvyk s ovladanim steracu a par drobnosti, ale je tam vsechno co clovek potrebuje, je to jednoduchy, ale neni to hnusny (vec nazoru). Ja sel do tohohle z novy A4 a nestezuju si.kony5 píše:U brz/gt mi prijde ze ma asi nejhezci interier co sem videl...budiky..stredovka, proste japonec.... Vykon motoru pujde nahoru nebo bude seriovy?
Vykon motoru neni potreba zvedat, coz se ale tezko vysvetluje nekomu, kdo s mym autem nejel.
Casem mozna - az se z toho stane trackday car, ale dokud to bude daily tak rozhodne ne.
Nejzajimavejsi (pro N/A) je Toda Stroker Kit 2.3, kterej by se mel zacit prodavat zacatkem pristiho roku.
Jeste me zaujalo HKS 2.1, ale to je na turbo motory a to rozhodne neplanuju a cenove nic moc.
Jeste je tu druha moznost - nezvysovat objem, ale taky otacky. Tam se pak hodne resi olej, pac nad 8500rpm
to ten motor dost nestiha a ani Accusump to uplne nepokreje kvuli designu motoru.
Motor ma vykonu dost a kdyz se eliminuje emisni dip, da se to sluzne zdimat i bez uprav.
Ridici jednotka, svody, kratsi prevod a pak je nejvetsim limitem vazne jen ridic.
Diky i vsem ostatnim za komenty.
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
Taky se přidávám s "nehejtem" - auto je koncepcí na dnešní dobu naprosto rarita už v základu a s uvedenými úpravami je to hodně ryzí věc, kterou bych hodně chtěl. Pro okreskový ježdění dost nechápu dnešní posedlost výkonem, z vlastní zkušenosti mi přijde že na okresce jsem naprosto spokojen s kombinací 110ps/900kg. Ctro (245ps/1100kg) už na okresce ani neprovozuju, páč už prostě nemám gule na to s tím lítat na silnici jak po okruhu a nevyužívat potenciál je mě hodně nebaví.
Hairdresser car
Re: GT86 - LIFE IS TOO SHORT TO BE STOCK
chápu že není vše jen o výkonu (sám mám nejvíc radosti ze staré fiesty 1,6sport na okreskách kratká přetáčiva stará mrcha je nejvíc ) .. jen to brz si o to přímo říká tou svojí vizáží ... ...