vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Moderátoři: Amigo, riderhenry
vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Chcel by som na CTR FK8 vymenit catback. Pozdavaju sa mi tieto tri varianty, pricom
moja preferencia je tak ako su v poradi:
1.Greddy Supreme SP:
https://j-specperf.ch/index.php?main_pa ... 852a7f466b
2.Milltek verzia nonresonated
https://shop.ke-performance.de/Abgasanl ... 1feee173ea
3.HKS Legamax:
http://www.evasivemotorsports.com/mm5/m ... AKEEXHAUST
Viete niekto dodat alebo poradit kde objednat Greddy Supereme SP?
moja preferencia je tak ako su v poradi:
1.Greddy Supreme SP:
https://j-specperf.ch/index.php?main_pa ... 852a7f466b
2.Milltek verzia nonresonated
https://shop.ke-performance.de/Abgasanl ... 1feee173ea
3.HKS Legamax:
http://www.evasivemotorsports.com/mm5/m ... AKEEXHAUST
Viete niekto dodat alebo poradit kde objednat Greddy Supereme SP?
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Mne osobne sa páči Remus, zavretá klapka tiché a s otvorenou klapkou hlasné a agresívne...akurát ta cena.....
Toyota Corolla TS DGR XYZ UR-Racing WhiteLine A-M-A Exhaust OZ HKS Mishimoto™
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
dik, klapka je fajn.
- Libas
- Big chief
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 13 úno 2008, 14:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Na japonca Remus ne Greddy nebo HKS Popř Milltek, kvalita
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
no vsak prave tuto dilemu mam:-)
Len Greddy ani HKS na FK8 som zatial nenasiel realneho dodavetla v EU. Milltek nonresonated sa mi pozdava ale podla konstrukcie to vyzera byt ze ma stredovu ruru plno priechodziu a tym padom je to skoro to iste ako Remus len bez controlera a klapky
Len Greddy ani HKS na FK8 som zatial nenasiel realneho dodavetla v EU. Milltek nonresonated sa mi pozdava ale podla konstrukcie to vyzera byt ze ma stredovu ruru plno priechodziu a tym padom je to skoro to iste ako Remus len bez controlera a klapky
- Libas
- Big chief
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 13 úno 2008, 14:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Zkus Poláky, 4turbo.pl
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Upřímně se mi ani HKS ani Greddy designem moc nelíbí (věc vkusu). Milltek vypadá dobře, hlavně z toho důvodu, že zanechává 3 koncovky. Remus fajn, zanechává lepší daily použitelnost díky klapce, ale nelíbí se mi až tolik to zpracování, i když ten výfuk není vidět, ale jenom koncovky, tak i tak by mě to štvalo.
Nepřemýšlel si nad tím si nechat vyrobit výfuk, na slovensku odvádí dobrou práci http://a-m-a.sk/
Nepřemýšlel si nad tím si nechat vyrobit výfuk, na slovensku odvádí dobrou práci http://a-m-a.sk/
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Awatar: mne sa naopak prevedenie Remus-u zda lepsie ako Milltek-u.
AMA dobre poznam, mal som od nich uz niekolko vyfukov. Na zavodak, veteran, alebo vikendovku kedykolvek znovu. Na nove daily som si neni isty. Mam Maja rad, je sikovny a poctivy a vzdy fer, opravoval mi vyfuk aj po viac ako dvoch rokoch.
Mam skusneost ze na 4 valove turbo je ideal vyfuk bez stredoveho rezonatora len s koncovym tlmicom. Ma to najlepsi zvuk a neduni to ani v strednych otackach. Nie som moc fanda stright pipe riesenia, co ma jak Milltek tak Remus (stredova ruta bude plnopriechodzia). Remus ma na tej strednej otvorenej rure umirstnenu nastavitelnu klapku co je fajn. U Millteku sa obavam prilosnej hlucnosti.
Z tohto pohladu sa mi konstrukcne najviac pozdava prave Greddy. Je bez rezonatorov a ma mensi zadny tlmic ako Remus ako Milltek, takze pre dobry zvuk nepotrebuje klapku. Tiez sa mi viac pacia koncovky sucastou vyfuku. Rozne srobovacie koncovky vymysleli vyrobcovia ako vytiahnut viac penazi od zakaznikov. Za par koncoviek chciet niekedy aj 800,- Eur mi pride fakt uderene a navyse hlavne tie karbonove povazujem za vrchol nevkusu. Nikdy sa mi preyo nepacili ani vufuky od Akrapovica, aj ked hlavne tie titanove su inak perfektne.
AMA dobre poznam, mal som od nich uz niekolko vyfukov. Na zavodak, veteran, alebo vikendovku kedykolvek znovu. Na nove daily som si neni isty. Mam Maja rad, je sikovny a poctivy a vzdy fer, opravoval mi vyfuk aj po viac ako dvoch rokoch.
Mam skusneost ze na 4 valove turbo je ideal vyfuk bez stredoveho rezonatora len s koncovym tlmicom. Ma to najlepsi zvuk a neduni to ani v strednych otackach. Nie som moc fanda stright pipe riesenia, co ma jak Milltek tak Remus (stredova ruta bude plnopriechodzia). Remus ma na tej strednej otvorenej rure umirstnenu nastavitelnu klapku co je fajn. U Millteku sa obavam prilosnej hlucnosti.
Z tohto pohladu sa mi konstrukcne najviac pozdava prave Greddy. Je bez rezonatorov a ma mensi zadny tlmic ako Remus ako Milltek, takze pre dobry zvuk nepotrebuje klapku. Tiez sa mi viac pacia koncovky sucastou vyfuku. Rozne srobovacie koncovky vymysleli vyrobcovia ako vytiahnut viac penazi od zakaznikov. Za par koncoviek chciet niekedy aj 800,- Eur mi pride fakt uderene a navyse hlavne tie karbonove povazujem za vrchol nevkusu. Nikdy sa mi preyo nepacili ani vufuky od Akrapovica, aj ked hlavne tie titanove su inak perfektne.
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Ten Greddy vypadá asi líp jak ten HKS, jenom škoda, že tam chybí ta střední koncovka.
Mě se u výfuku na zakázku líbí to že si ho můžu nadefinovat, přesně podle svých přestav a co jsem viděl jejich práci tak to vypadalo dobře. Byl jsem s nimi dohodnutý na výfuku pro M3, ale bohužel kvůli zranění to museli odvolat, ale já už měl dohodnutou dovolenou na Slovensku, během které ho měli postavit, tak jsem to musel zrušit a koupil jsem Akrapoviče. Mám na autě právě ty nasazovací koncovky (titanové, karbonové jsou hnus jak píšeš) a furt se bojim abych někde jednu z nich nenechal Platit znovu €1000,- za 4 se mi fakt nechce, ale zatím drží a dobře se udržují čisté.
Já bych si nechal udělat asi něco takovýho, protože už jsem sehnal někoho kdo tu umí s titanem.
Tenhle kus je od firmy říkající si Top Racing a 3" výfuk s tlumiči a rezonátorem váží 12,5kg oproti 22kg v sérii. A osobně se mi hodně líbí ty lehce zatočené koncovky dolů, sám jsem to měl na Cliu Sport.
Mě se u výfuku na zakázku líbí to že si ho můžu nadefinovat, přesně podle svých přestav a co jsem viděl jejich práci tak to vypadalo dobře. Byl jsem s nimi dohodnutý na výfuku pro M3, ale bohužel kvůli zranění to museli odvolat, ale já už měl dohodnutou dovolenou na Slovensku, během které ho měli postavit, tak jsem to musel zrušit a koupil jsem Akrapoviče. Mám na autě právě ty nasazovací koncovky (titanové, karbonové jsou hnus jak píšeš) a furt se bojim abych někde jednu z nich nenechal Platit znovu €1000,- za 4 se mi fakt nechce, ale zatím drží a dobře se udržují čisté.
Já bych si nechal udělat asi něco takovýho, protože už jsem sehnal někoho kdo tu umí s titanem.
Tenhle kus je od firmy říkající si Top Racing a 3" výfuk s tlumiči a rezonátorem váží 12,5kg oproti 22kg v sérii. A osobně se mi hodně líbí ty lehce zatočené koncovky dolů, sám jsem to měl na Cliu Sport.
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
mne osobne sa najviac paci prevedenie Greddy. Ci zachovat OEM 3 koncovku alebo 2 koncovky je otazka vkusu - mne sa napr. 3 koncovky uz OEM prevedenia nepaci /viem ze to ma svoju funkciu - mne sa to nepaci opticky/, a tie 2 koncovky mi pridu ovela vkusnejsie... Ale je to len moj nazor...
Titanovy vyfuk je urcite top, otazka znie ci je to rozumne zaplatitelne...
Titanovy vyfuk je urcite top, otazka znie ci je to rozumne zaplatitelne...
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Mato mam to rovnako ako ty. OEM vzhlad 3 koncoviek nepovazujem za posvatny, lebo sa mi tiez nepaci.
Greddy uz len aby vedel niekto dodat a siel by som do toho. Oslovil som jedneho dodavateka v CR a Jagyho a cakam na ich odpovede. Ako druhe v poradi mi vychadza pre vyssiu praktickost Remus s klapkou (nerezove sikmo zrezane koncovky) oslovil som priamo Remus prostrdnictvon dotaznika na ich stranke.
Tak uvidim ake odpovede pridu. Ak by ste vedeli poradit nejakeho dodavatela co to vie dodat na firmu bez DPH budem vdacny. Pripadne este Milltek a HKS. Tiez este vysla nedavno von s vyfukom na FK8 Invidia so svojim modelom R400, ale este nema stanovenu cenu a nepredava sa
Greddy uz len aby vedel niekto dodat a siel by som do toho. Oslovil som jedneho dodavateka v CR a Jagyho a cakam na ich odpovede. Ako druhe v poradi mi vychadza pre vyssiu praktickost Remus s klapkou (nerezove sikmo zrezane koncovky) oslovil som priamo Remus prostrdnictvon dotaznika na ich stranke.
Tak uvidim ake odpovede pridu. Ak by ste vedeli poradit nejakeho dodavatela co to vie dodat na firmu bez DPH budem vdacny. Pripadne este Milltek a HKS. Tiez este vysla nedavno von s vyfukom na FK8 Invidia so svojim modelom R400, ale este nema stanovenu cenu a nepredava sa
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Vilo, medzi autorizovanými dealermi Greddy by mala byt tato firma z UK, ktora je v EU, tak skus im napisat:
https://www.torqen.uk/p-4-about-us
https://www.torqen.uk/p-4-about-us
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Mato dik, pisal som im, medzi tym mi pisal aj Jagy a aj sme spolu volali. Pockam este na odpovede na vsetky vyfuky a podla toho sa rozhodnem.
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
tak volba padla nakoniec na Greddy Supreme SP
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
parada, som zvedavy, ako to bude znietblesk666 píše:tak volba padla nakoniec na Greddy Supreme SP
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
tak pre Greddy hovorili tieto veci:
-k charakteru CTR sa tradicna Japonska znacka viac hodi
-paci sa mi prevedenie a spracovanie aj to ze koncovky su dve. Tri mi pridu v serii nepekne. Ale aj to ze koncovky nie su srobovacie atrapy ale pekne sucastou zadneho tlmica
-prijatelna cena cca na urovni Milltek nonresonated (kus nizssia ako Remus s klapkou)
Podmienkou bol nakoniec catback bez stredovych rezonatorov (seria ma az dva) s cim mam skusenost ze u turbo stvorvalcov s vhodne zvolenym zadnym tlmicom najlepsie zneju. Milltek nonresonated ma stredovu ruru uplne otvorenu a z toho dovodu by to bolo permanentne silne hlucne (cena je dobra), Remus sa mi nie uplne pozdaval spracvovanim, nehodi sa mi uplne k charakteru JDM auta, a ma vyssiu cenu, jeho plus je regulovatelna klapka pre vetvu strednej rury.
Jagymu touto cestou dakujem za promptnost a ustretove jednanie. Cena z UK bola o nieco nizssia, ale u Jagyho zvitazil individualny pristup a prijatelna cena
-k charakteru CTR sa tradicna Japonska znacka viac hodi
-paci sa mi prevedenie a spracovanie aj to ze koncovky su dve. Tri mi pridu v serii nepekne. Ale aj to ze koncovky nie su srobovacie atrapy ale pekne sucastou zadneho tlmica
-prijatelna cena cca na urovni Milltek nonresonated (kus nizssia ako Remus s klapkou)
Podmienkou bol nakoniec catback bez stredovych rezonatorov (seria ma az dva) s cim mam skusenost ze u turbo stvorvalcov s vhodne zvolenym zadnym tlmicom najlepsie zneju. Milltek nonresonated ma stredovu ruru uplne otvorenu a z toho dovodu by to bolo permanentne silne hlucne (cena je dobra), Remus sa mi nie uplne pozdaval spracvovanim, nehodi sa mi uplne k charakteru JDM auta, a ma vyssiu cenu, jeho plus je regulovatelna klapka pre vetvu strednej rury.
Jagymu touto cestou dakujem za promptnost a ustretove jednanie. Cena z UK bola o nieco nizssia, ale u Jagyho zvitazil individualny pristup a prijatelna cena
Re: vyfuk (catback) pre CTR 10.g (FK8)
Honda Civic Coupe Si #FG2
Toyota GT86HKS
#SickMachines
Toyota GT86HKS
#SickMachines