naše non-jpn auta SEM!
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re: naše non-jpn auta SEM!
Awatar:dik. S tym vyfukom uvidim ako bud na mna ten zvuk posobit casom. Rozdiel je ako ho iny pocuju zvonku a ine ako to je v kabine. (activ sound) Zatial som zistil ze znie najprirodzenejsie v Sport Plus mode (uplne otvorene klapky) kedy ma typicky zvuk pre radove M-6valce, ked sa rychlejsie prida- typicka rezava rezonancia a pri pusteni plynu striela do vyfuku. Prave som bol prekvaoeny ze M-Performance vyfuk sa mi nejavil zvukovo nijak zaujimavejsi. Ono u tychto turbo motorov som zistil ze neplati cim hlucnejsi tym lepsi zvuk. Ked sa ten vyfuk uplne otvori znie to potom ako nasrata Scania co mi pride take dost nekulturne. Druha vec je activ sound - ktory mi napodiv zatial neprkaza, ale mam uz nastudovane ako ho desktivovat ked to pride:-) No a Akrapovic a aj tie M-Peformance koncovky mi pridu strasne tuningove. Manual inak znie ori odradovani ovela lepsie. kratke ostre steknutie do vyfuku. U dvojspojky tam namiesto toho steknutia take dlhsie a maksie brucanie co neznie vobec prirodzene
Re: naše non-jpn auta SEM!
koukam blesku ze uz jsi taky komplet nonjapan jamam aspon jeste jako posledni vzdech Almeru gti
jinak moc gratuluju k m3 a fakt zavidim...pecka stroj! jen ja bych si ji vzal s padlama...ted mam kvuli tomu GTI dsg abych se s tim szil a zatim mi to celkem vyhovuje ale jefakt, ze to mam jako daily, na ring to teprve vezmu a dam tomu ostry test
jinak moc gratuluju k m3 a fakt zavidim...pecka stroj! jen ja bych si ji vzal s padlama...ted mam kvuli tomu GTI dsg abych se s tim szil a zatim mi to celkem vyhovuje ale jefakt, ze to mam jako daily, na ring to teprve vezmu a dam tomu ostry test
NS pacient...under 8
1st czech Nordschleife penzion
1st czech Nordschleife penzion
Re: naše non-jpn auta SEM!
eso dik, dvojspojka s padlami u M3 F80 su naozaj vyborne a asi by mi uz ani tak nevadili. Na okruhu budem bez toho pomalsi - to viem. Stale mi vsak pride vacsie prepojenie auta s vodicom u manualu. Plus tri vyhrady: dvojspojka pri preradeni dava do vyfuku take cudne dlhe a makke "brrrrrf", Manual normalne striela do vyfuku. No a ked ta pretoci a auto ide pomaly a ty to uz uz znovu dostavas do smeru a ty ked chces pridatp plyn zrazu ta pretoci este viac lebo ti zhodi rychlost do jednotky (v manualnom mode), no a dvojspojkova prevodovka je o 40kg tazssia ako manual.
Re: naše non-jpn auta SEM!
Gratuluji k M3, urcite lepsi volba nez M2. Kamos ted projel behem tydne M2, M3 a moje Nismo. M2 pro nej bylo zklamani, slabsi podvozek. Prej jde citit ze BMW nechce aby M2 konkurovala M3. Rikal ze Nismo nema kroutak odspodu (nahore zase jede lip) ale podvozkove funguje lepe nez M2 v podstate na urovni M3.
Ja o M2 premyslel, ted jsem rad jzem zustal verny Nismu, navic M2 je o 500.000Kc drazsi. M2 ma mekci sedacky, podvozek, v tomto je Nismo uz hotovy sportak na ktery nemusim sahat. Akorat mi tam chybi nejake foukatko
Ja o M2 premyslel, ted jsem rad jzem zustal verny Nismu, navic M2 je o 500.000Kc drazsi. M2 ma mekci sedacky, podvozek, v tomto je Nismo uz hotovy sportak na ktery nemusim sahat. Akorat mi tam chybi nejake foukatko
https://t.me/pump_upp
Re: naše non-jpn auta SEM!
V tydle barvě vypadá fakt parádně. Gratulace.
Chci se zeptat co M4?
Chci se zeptat co M4?
Re: naše non-jpn auta SEM!
1.M4 sa mi nie uplne paci bocna linia kedze je auto dost dlhe posobi na mna "tazkopadne" ako GT
2.M4 je o 1tis Eur drahsia sko M3
3.paci sa mi prakticka stranka M3
4. M4 sa ovela menej zvonku lisi od 435i ako M3 od 335i. M4 je siroka 1870mm a 435i je siroka 1825mm (45mm rozdiel), M3 ma na sirku 1877mm a 335i ma 1811mm (66mm rozdiel). Tym posobi M3 spredu a hlavne zozadu "svalnatejsie" kedze je rozsirena len na blatnikoch o cca 2cm viac ako M4
Ako jedine preco som zvazoval M4 je ze ma byt o 23kg lahsia. Avsak vazili ju uz vlastnici a zistili ze je len o 5kg lahsia
2.M4 je o 1tis Eur drahsia sko M3
3.paci sa mi prakticka stranka M3
4. M4 sa ovela menej zvonku lisi od 435i ako M3 od 335i. M4 je siroka 1870mm a 435i je siroka 1825mm (45mm rozdiel), M3 ma na sirku 1877mm a 335i ma 1811mm (66mm rozdiel). Tym posobi M3 spredu a hlavne zozadu "svalnatejsie" kedze je rozsirena len na blatnikoch o cca 2cm viac ako M4
Ako jedine preco som zvazoval M4 je ze ma byt o 23kg lahsia. Avsak vazili ju uz vlastnici a zistili ze je len o 5kg lahsia
Re: naše non-jpn auta SEM!
M2 vs 1M vs M4
https://www.youtube.com/watch?v=ba9HsVqnJWs
Zcela minimalni rozdily, ale nutno rict ze na mensi technicke trati.
https://www.youtube.com/watch?v=ba9HsVqnJWs
Zcela minimalni rozdily, ale nutno rict ze na mensi technicke trati.
Re: naše non-jpn auta SEM!
na tej trati su extremne male rozdiely v casoch a tym ako je na niektorych miestach pomala/technicka maju vyhodu cim "mrstnejsie" auta. Porovnanie hodnoty je relativne. Competition pack, DCT prevodovka, keramicke brzdy- dostanu cennikovu cenu M4 nad hranicu 100tis Eur co uz zacina byt podla mna prilis. Ci zatial mozem posudit tak uvedene upravy su sice fajna. tovarenske ale a je je znamo upravy posuvaju casy len po alicky k lepsiemu (navyse jak 20" disky, tak DVT prevodovka pridaju cca 50kg na hmotnosti proti verzii s manualom, co moze vi vysledku na technickej trati znamenat ze casy mozu mat aj zakladne lahsie M3/M4 velmi, velmi blizko tohto. Plus novinari nezohlaenuju nedostupnost M2 a to ze u nej nie je mozne ziskat ziadnu zlavu.
Dnes som sa usadil o 6:30 za volant M3 a o 02:30 z nej vystupil. Za mnou prvych 1200km a napriek tomu ze som bol na pracovnych stretnutiach po vychode SR, ma to bavilo az do konca. Zativen uz aom presvedceny ze sedacky su este o nieco lepsie ako Recaro Sporster CS. Tuhe, vyborne drziace dole aj v oblasti ramien, pritom vdaka rozsahu nastavenia sa da tak genialne prisposobit posed ze to bolo aj pohodlne aj sofersky priam az idealne. Klobuk dole co sa im v BMW podarilo.
Dnes som sa usadil o 6:30 za volant M3 a o 02:30 z nej vystupil. Za mnou prvych 1200km a napriek tomu ze som bol na pracovnych stretnutiach po vychode SR, ma to bavilo az do konca. Zativen uz aom presvedceny ze sedacky su este o nieco lepsie ako Recaro Sporster CS. Tuhe, vyborne drziace dole aj v oblasti ramien, pritom vdaka rozsahu nastavenia sa da tak genialne prisposobit posed ze to bolo aj pohodlne aj sofersky priam az idealne. Klobuk dole co sa im v BMW podarilo.
Re: naše non-jpn auta SEM!
Taky přídám své non-jpn zatím najeto cca 4000km a spokojenost V8 5l manuál
Re: naše non-jpn auta SEM!
Gratulace, vítej do V8 klubu Co tě vedlo k téhle volbě?Maxxi píše:Taky přídám své non-jpn zatím najeto cca 4000km a spokojenost V8 5l manuál
Re: naše non-jpn auta SEM!
Zvuk Mustanga je úžasnej, už jsem to Maxximu oslintával i v reálu . BTW: Martine, tyhle kola jsi tam měl už s fabriky?
Hairdresser car
Re: naše non-jpn auta SEM!
Díky chtěl jsem nové RWD V8 s manuální převodovkou za rozumné peníze tohle mi přišlo jako dobrá volba. Po pročtení X recenzí na netu jsem si domluvil zkušební jízdu a bylo jasno, ovladatelnost auta OK, tuhost OK, možnost performence za rozumné peníze superPeca píše:Gratulace, vítej do V8 klubu Co tě vedlo k téhle volbě?
zvuk V8 je hodně navykovej, kola z fabriky jsou připravené na zimu tohle jsou ROHANA RC7 silver.Jarka píše:Zvuk Mustanga je úžasnej, už jsem to Maxximu oslintával i v reálu . BTW: Martine, tyhle kola jsi tam měl už s fabriky?
Re: naše non-jpn auta SEM!
Maxxi gratulacia Mustang GT 5,0 V8 manual je hodne dobra volba. Vyslovene slintam z Shelby 350R.
Re: naše non-jpn auta SEM!
Gratulace k Mustangovi, tahle generace je hodně lákavá, už i ten interiér nevypadá tak zle, nemá zadní tuhou nápravu a tak.
Re: naše non-jpn auta SEM!
dnes som absolvoval s M3 celodenne jazdenie v ramci racing Wheels na SK Ringu a zaroven mal moznost si na cca 4kola pozicat svoju ex Hondu S2000. Ak by som mohol porovnat bezprostredne pocity:
S2k si treba chvilu po rurbo 3litry v M3 zvyknut hodne tocit (fakt mi to asi 2kola trvalo najst si spravne otacky a rychlostny stupen na danu zakrutu)
S2k mala semislicky Ad 08R a aj vdaka nim auto lepsie zatacalo (uz ked som si myslel ze som moc nasiroko som utiahol stopu a ono to stale slo za volantom)
hravost S2k je fakt paradna
M3 je stabilnejsia na brzdach (ale aj treba skor brzdit)
M3 som jazdil len v MDM mode kedy ESP zasahuje menej a pusti do ciastocneho sklznutia zadku
Inak M3 F80 dokaze zvaldnut cely den na okruhu bez akychkolvek uprav, olej sa drzal stale pod 110st, seriove brzdy tiez nevadli. Akurat to neni tak lacne auto a este nemam s nim na okruhu dost najazdnene takze to bolo zatial skor take konzervativne a na istotu. Tak ci tak s dneskom velka spokojnost
S2k si treba chvilu po rurbo 3litry v M3 zvyknut hodne tocit (fakt mi to asi 2kola trvalo najst si spravne otacky a rychlostny stupen na danu zakrutu)
S2k mala semislicky Ad 08R a aj vdaka nim auto lepsie zatacalo (uz ked som si myslel ze som moc nasiroko som utiahol stopu a ono to stale slo za volantom)
hravost S2k je fakt paradna
M3 je stabilnejsia na brzdach (ale aj treba skor brzdit)
M3 som jazdil len v MDM mode kedy ESP zasahuje menej a pusti do ciastocneho sklznutia zadku
Inak M3 F80 dokaze zvaldnut cely den na okruhu bez akychkolvek uprav, olej sa drzal stale pod 110st, seriove brzdy tiez nevadli. Akurat to neni tak lacne auto a este nemam s nim na okruhu dost najazdnene takze to bolo zatial skor take konzervativne a na istotu. Tak ci tak s dneskom velka spokojnost
Re: naše non-jpn auta SEM!
s tými otáčkami a hľadanie vhodného rých. stupňa to ti verím....
Sa nečudujem m3 je pekne od výroby (pre)dimenzovaná na okruhy a s klasickou trojkou toho moc spoločného nemá (možno tak okná ) A super že m3 robí radosť, o rok o tomto čase už bude trochu toho viac najazdeného:))
Sa nečudujem m3 je pekne od výroby (pre)dimenzovaná na okruhy a s klasickou trojkou toho moc spoločného nemá (možno tak okná ) A super že m3 robí radosť, o rok o tomto čase už bude trochu toho viac najazdeného:))
Toyota Corolla TS DGR XYZ UR-Racing WhiteLine A-M-A Exhaust OZ HKS Mishimoto™
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
Re: naše non-jpn auta SEM!
soichi: ano smolko:-), aj sme par slov spolu prehodili
Re: naše non-jpn auta SEM!
Tak tady moje, nejaky ty obrazky
Re: naše non-jpn auta SEM!
pekna S2, aky rocnik?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše non-jpn auta SEM!
MODRE M3ky rozdavali rano pri vchode ...Soichi píše:ty si bol jeden z tych smolkov?
..ty si nedostal ..??
Re: naše non-jpn auta SEM!
Je to 20V atmosfera...rocnik 89, ale uvidime, co s motorem udelamblesk666 píše:pekna S2, aky rocnik?
- BMarcellus
- Příspěvky: 257
- Registrován: 08 dub 2012, 23:25
- Bydliště: Karlovarsko
Re: naše non-jpn auta SEM!
Jedno z best Audi,který už jen stoupá na ceně a za ten zvuk by se mělo platit
Hobby: ALMERA N15 GTi SR20DE Squadra Volante // DGR performance suspension
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol
Re: naše non-jpn auta SEM!
Ten zvuk je strasne navykovy. Jsem rad ze se libi. Auto mam v planu si nechat ponechat navzdy ..Jedine co mi chybi udelat a je na mem "wish listu" tak je prave motor . Momentalne resim jestli poridit 4 ci 6 bodove pasy a taky jestli vzit a vymenit (upgradovat) origo Hitachi vstriky za Bosch.Pres zimu nejaky detaily v interieru (ocalouneni sloupku) a na jare snad uz stihnu Brno a taky se povozim Neznate nekoho, kdo se zabyva prave 5tivalci Audi (S2,S4,S6) ? Diky
btw mate zkusenosti s deskami Hawk?Mam HPS a cekal jsem od nich trosku vice, jelikoz mam na zadku Zluty EBC a ty mi prijdou, ze ten kotouc strouhaji trosku vice
btw mate zkusenosti s deskami Hawk?Mam HPS a cekal jsem od nich trosku vice, jelikoz mam na zadku Zluty EBC a ty mi prijdou, ze ten kotouc strouhaji trosku vice
Re: naše non-jpn auta SEM!
ja som mal na S2000 cervene EBC a to brzdilo mizerne, vymenil som za Hawk HP+ a z nebrzdiaceho auta je vyborne brzdiace. HPS su o hodne slabsie ako HP+