Re-surface setrvačníku

dotazy, rady, tipy

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Beaver

Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 01 čer 2014, 14:09

Předběžně zjišťuju, kdo v ČR (pro mě optimálně Brno a okolí) dělá opravu povrchu setrvačníku. V US běžná služba za 20-30 dolarů, takže věřím, že tady to určitě taky nebude problém. Jde mi cca o tento proces:

https://www.youtube.com/watch?v=h5odiC9TLt4

LANiN
Příspěvky: 77
Registrován: 05 lis 2013, 13:10

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od LANiN » 01 čer 2014, 15:48

tohle by měli zvládnout i tam, kde repasují či rovnají hlavy/bloky, asi bych se zkusil optat u podobných "úpravců" .. alespoň u nás v ově to chlapík dělá :smt002
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz

Uživatelský avatar
MYSAK
Příspěvky: 83
Registrován: 07 črc 2013, 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od MYSAK » 01 čer 2014, 16:36

Hlavy / bloky delaj na magnetce, to je zas neco jinyho. Problem je ze ty vyhraty mista sou podstatne tvrdsi nez zbytek plochy a noze po nich klouzou, proto se pouziva brus
Obrázek
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon

www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál ;)

Idaho von Věšín
Příspěvky: 595
Registrován: 10 led 2009, 10:05

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Idaho von Věšín » 01 čer 2014, 18:29

MYSAK píše:Hlavy / bloky delaj na magnetce, to je zas neco jinyho. Problem je ze ty vyhraty mista sou podstatne tvrdsi nez zbytek plochy a noze po nich klouzou, proto se pouziva brus
bingo..

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 01 čer 2014, 20:14

no aj mna to zaujima...
tiez kludne BRNO o akolie..


(alebo idem kupit novy)

momentalne neviem preniest "vsetok" krutak, na kevlarovej lamele..
takze som strasne zvedavy jak budu vyzerat plochy..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LANiN
Příspěvky: 77
Registrován: 05 lis 2013, 13:10

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od LANiN » 02 čer 2014, 09:38

aha to jsem nevěděl :oops:
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz

Beaver

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 02 čer 2014, 10:02

Zatím jsem našel toto: http://www.anasservis.cz/diagnostika-aut-brno. Uvidím co a jak, setrvačník zatím nemám v ruce, až bude a zkonzultuju s nima jestli mi to jsou schopní přebrousit, tak potom případně dodám i reference :)

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od ZXman » 02 čer 2014, 14:10

ta americka masina je ekonomictejsi udela to rychle
u nas normalne na magnetce na plocho
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
MYSAK
Příspěvky: 83
Registrován: 07 črc 2013, 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od MYSAK » 02 čer 2014, 14:13

No hele mel sem setrvak u nas v nastrojarne a kluci dost nadavali ze jim to nejde jak je to tvrdy.. srovnali ho ale porad tam sou znat mapy
Obrázek
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon

www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál ;)

Beaver

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 02 čer 2014, 14:18

Viz co psal myšák, nelze "krájet", nutno brousit. Osobně bych preferoval tu "US" mašinu, protože jednak ze setrváku v ideálním případě není nutné vyndávat kolíky a jednak ten krouživý pohyb respektuje i to, jak se tam potom otírá spojka - nevím teda jak moc to hraje roli, možná je to fuk když se to vezme napříč a výsledek je stejný, ale tak nějak pocitově se mi to zdá přirozenější brousit během rotace setrváku.

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od ZXman » 02 čer 2014, 14:25

brouseni je tak jemne ze je to fuk, novy setrvak byva soustruzeny a byva hrubsi
https://t.me/pump_upp

Beaver

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 02 čer 2014, 14:46

Nový setrvák ale nemá právě ty hot spots a vysoustružení z homogenního materiálu tudíž není problém. Proto při té obnově povrchu je potřeba brousit místo soustružení :wink:

Ještě se koukám, že vysloveně tady http://www.opravarenstvi.cz/opravy-moto ... o-motory-9 podle všeho mají i ten správný stroj... Ale zase to mám z ruky :(

Obrázek

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 02 čer 2014, 15:14

nasiel som na Orave ...
http://www.zotrvacnikrepas.sk/
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Beaver

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 02 čer 2014, 15:28

No to blíž rozhodně nemám :smt003 Ale pokud to máš blízko aspoň ty, tak gratuluju :wink:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 02 čer 2014, 19:40

..nemam .. :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 07 čer 2014, 21:45

trochu OT ..ale..

zda sa mi to, a nebo je neco spatne ..?? :?

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Beaver

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Beaver » 07 čer 2014, 22:22

Pěkně... tak i resurface přítlačáku no :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 08 čer 2014, 08:42

no mna len zaraza to, ze ten vnutorny kraj je prepaleny po celom obvode..
,, nieco je poznat aj na lamele..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
MYSAK
Příspěvky: 83
Registrován: 07 črc 2013, 11:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od MYSAK » 08 čer 2014, 09:52

To vypada jako kdyby plocha pritlacaku nebyla rovna a zabirala jen na vnitrku - podsdtatne mensi ucina plocha a vetsi nachylnost k prokluzu
Obrázek
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon

www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál ;)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 08 čer 2014, 18:47

tak zahada prehriateho vnutrajsku je odhalena..
je tam totiz o poznanie menej materialu... naz od stredu smerom von..

plocha je rovna...

..aj tak som si dne dojebal spojkove lozisko... takze ajtak nejazdim...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Tom_ » 12 črc 2018, 20:31

Ahoj, resim stejny problem. Nevite o nekdom kdo tohle dela v okoli Ostravy? Taky mam jeden setrvak, ktery potrebuju "ozivit" a zatim jsem nikoho nenasel. Diky

Dlugios
Příspěvky: 11
Registrován: 09 pro 2011, 17:33

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od Dlugios » 12 črc 2018, 21:57

Ahoj. Nie je to v okoli Ostravy, ale robi to Renova vo Velkom Mezirici

Uživatelský avatar
kulisaci
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2017, 08:56

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od kulisaci » 13 črc 2018, 13:39

Zkusím se trošku přiživit na tématu.. Sháním firmu/osobu co dělá dynamické vyvažování. Idálně střední čechy. Nezná někdo někoho? :?
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 406
Registrován: 12 zář 2013, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od JRD McLAREN » 08 zář 2018, 22:48

Brzak ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Re-surface setrvačníku

Příspěvek od ZXman » 09 zář 2018, 14:43

Mě by zajímalo jestli to někdo v ČR SK umí s protizávažím.
https://t.me/pump_upp

Odpovědět