Re-surface setrvačníku
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re-surface setrvačníku
Předběžně zjišťuju, kdo v ČR (pro mě optimálně Brno a okolí) dělá opravu povrchu setrvačníku. V US běžná služba za 20-30 dolarů, takže věřím, že tady to určitě taky nebude problém. Jde mi cca o tento proces:
https://www.youtube.com/watch?v=h5odiC9TLt4
https://www.youtube.com/watch?v=h5odiC9TLt4
Re: Re-surface setrvačníku
tohle by měli zvládnout i tam, kde repasují či rovnají hlavy/bloky, asi bych se zkusil optat u podobných "úpravců" .. alespoň u nás v ově to chlapík dělá
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz
Re: Re-surface setrvačníku
Hlavy / bloky delaj na magnetce, to je zas neco jinyho. Problem je ze ty vyhraty mista sou podstatne tvrdsi nez zbytek plochy a noze po nich klouzou, proto se pouziva brus
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon
www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál
-
- Příspěvky: 595
- Registrován: 10 led 2009, 10:05
Re: Re-surface setrvačníku
bingo..MYSAK píše:Hlavy / bloky delaj na magnetce, to je zas neco jinyho. Problem je ze ty vyhraty mista sou podstatne tvrdsi nez zbytek plochy a noze po nich klouzou, proto se pouziva brus
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
no aj mna to zaujima...
tiez kludne BRNO o akolie..
(alebo idem kupit novy)
momentalne neviem preniest "vsetok" krutak, na kevlarovej lamele..
takze som strasne zvedavy jak budu vyzerat plochy..
tiez kludne BRNO o akolie..
(alebo idem kupit novy)
momentalne neviem preniest "vsetok" krutak, na kevlarovej lamele..
takze som strasne zvedavy jak budu vyzerat plochy..
Re: Re-surface setrvačníku
aha to jsem nevěděl
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz
IS300 LPG = ve městě za hubičku, na kopec s N98 + aditivum, kde je problém?
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, 4kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz
http://touge-project.cz
Re: Re-surface setrvačníku
Zatím jsem našel toto: http://www.anasservis.cz/diagnostika-aut-brno. Uvidím co a jak, setrvačník zatím nemám v ruce, až bude a zkonzultuju s nima jestli mi to jsou schopní přebrousit, tak potom případně dodám i reference
Re: Re-surface setrvačníku
ta americka masina je ekonomictejsi udela to rychle
u nas normalne na magnetce na plocho
u nas normalne na magnetce na plocho
https://t.me/pump_upp
Re: Re-surface setrvačníku
No hele mel sem setrvak u nas v nastrojarne a kluci dost nadavali ze jim to nejde jak je to tvrdy.. srovnali ho ale porad tam sou znat mapy
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon
www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál
Re: Re-surface setrvačníku
Viz co psal myšák, nelze "krájet", nutno brousit. Osobně bych preferoval tu "US" mašinu, protože jednak ze setrváku v ideálním případě není nutné vyndávat kolíky a jednak ten krouživý pohyb respektuje i to, jak se tam potom otírá spojka - nevím teda jak moc to hraje roli, možná je to fuk když se to vezme napříč a výsledek je stejný, ale tak nějak pocitově se mi to zdá přirozenější brousit během rotace setrváku.
Re: Re-surface setrvačníku
brouseni je tak jemne ze je to fuk, novy setrvak byva soustruzeny a byva hrubsi
https://t.me/pump_upp
Re: Re-surface setrvačníku
Nový setrvák ale nemá právě ty hot spots a vysoustružení z homogenního materiálu tudíž není problém. Proto při té obnově povrchu je potřeba brousit místo soustružení
Ještě se koukám, že vysloveně tady http://www.opravarenstvi.cz/opravy-moto ... o-motory-9 podle všeho mají i ten správný stroj... Ale zase to mám z ruky
Ještě se koukám, že vysloveně tady http://www.opravarenstvi.cz/opravy-moto ... o-motory-9 podle všeho mají i ten správný stroj... Ale zase to mám z ruky
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
nasiel som na Orave ...
http://www.zotrvacnikrepas.sk/
http://www.zotrvacnikrepas.sk/
Re: Re-surface setrvačníku
No to blíž rozhodně nemám Ale pokud to máš blízko aspoň ty, tak gratuluju
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
..nemam ..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
no mna len zaraza to, ze ten vnutorny kraj je prepaleny po celom obvode..
,, nieco je poznat aj na lamele..
,, nieco je poznat aj na lamele..
Re: Re-surface setrvačníku
To vypada jako kdyby plocha pritlacaku nebyla rovna a zabirala jen na vnitrku - podsdtatne mensi ucina plocha a vetsi nachylnost k prokluzu
Daily: Mazda 323F BJ, Weekend: Nissan 200SX S13, 0HP, 0Nm.. RB25DET soon
www.PHOTO-BOX.cz Foto Sedlčany a okolí, případně i dál
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
tak zahada prehriateho vnutrajsku je odhalena..
je tam totiz o poznanie menej materialu... naz od stredu smerom von..
plocha je rovna...
..aj tak som si dne dojebal spojkove lozisko... takze ajtak nejazdim...
je tam totiz o poznanie menej materialu... naz od stredu smerom von..
plocha je rovna...
..aj tak som si dne dojebal spojkove lozisko... takze ajtak nejazdim...
Re: Re-surface setrvačníku
Ahoj, resim stejny problem. Nevite o nekdom kdo tohle dela v okoli Ostravy? Taky mam jeden setrvak, ktery potrebuju "ozivit" a zatim jsem nikoho nenasel. Diky
Re: Re-surface setrvačníku
Ahoj. Nie je to v okoli Ostravy, ale robi to Renova vo Velkom Mezirici
Re: Re-surface setrvačníku
Zkusím se trošku přiživit na tématu.. Sháním firmu/osobu co dělá dynamické vyvažování. Idálně střední čechy. Nezná někdo někoho?
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 406
- Registrován: 12 zář 2013, 22:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re-surface setrvačníku
Brzak ..
Re: Re-surface setrvačníku
Mě by zajímalo jestli to někdo v ČR SK umí s protizávažím.
https://t.me/pump_upp