FABI - Mazda RX7 FD3S
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S
V prvej vete poviem ze ti fandim a ze som velky fanda zachovania aj v zavodnych autach motorov toho isteho vyrobcu/resp original motorov.
Ak uz by sa spekulovalo o inom motore nezabudal by som na nove motory. K20C1 urceny pe sucastne CTR FK8 ma len so softom, vacsim IC a vyfukom cez 400hp bez akejkolvek zasahu do hw motora a zachovani maximalnej spolahlivosti. Da sa kupit novy za cca 6500,- USD
https://www.google.com/amp/s/www.roadan ... o-pricing/
Ak uz by sa spekulovalo o inom motore nezabudal by som na nove motory. K20C1 urceny pe sucastne CTR FK8 ma len so softom, vacsim IC a vyfukom cez 400hp bez akejkolvek zasahu do hw motora a zachovani maximalnej spolahlivosti. Da sa kupit novy za cca 6500,- USD
https://www.google.com/amp/s/www.roadan ... o-pricing/
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
K20C1 je vyzkoušený, spolehlivý motor, ovšem nemá krouťák a cena je dost přemrštěná
Fabi:
a) kdybys nebyl tajnůstkář, nemusel jsem ti zasírat vlákno zbytečně. Pokud je to na vrchy není co řešit
b) oprav si hodnotu v tabulce, LS má 180 - 190 kg dle modelu
c) já mám dávno zrealizováno, takže teď je řada na tobě a pomalu mě začíná zajímat, co bude na grilu a jaký bude pivko. ZXman už taky leccos splácal, takže není za zelena utržený... akorát že on nechlastá a moc nejí
Fabi:
a) kdybys nebyl tajnůstkář, nemusel jsem ti zasírat vlákno zbytečně. Pokud je to na vrchy není co řešit
b) oprav si hodnotu v tabulce, LS má 180 - 190 kg dle modelu
c) já mám dávno zrealizováno, takže teď je řada na tobě a pomalu mě začíná zajímat, co bude na grilu a jaký bude pivko. ZXman už taky leccos splácal, takže není za zelena utržený... akorát že on nechlastá a moc nejí
auto moto technology
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Psal jsem to v prvním příspěvku že auto bude na vrchy a track days a grilovačku beru jako dohodu!!! Je to pro mě nová cesta takže rozhodně v lecčem třeba časem změním názor a ne vše asi budou správná rozhodnutí. Ale asi by mě muselo 13B hodně moc srát a zklamat abych se naštval tak moc že by tam šel jiný motor. Kluci v TMRL32 jezdí 13B celou dobu co je znám, Peťan jezdí i dost výkonu, Metánkovi to padlo, ale po GO to už mnoho let jezdí. Že mi to lehne časem to tuším, ale věřím, že pak po GO to bude zase dlouho jezdit bez starostíxxx píše: ↑16 úno 2020, 15:42K20C1 je vyzkoušený, spolehlivý motor, ovšem nemá krouťák a cena je dost přemrštěná
Fabi:
a) kdybys nebyl tajnůstkář, nemusel jsem ti zasírat vlákno zbytečně. Pokud je to na vrchy není co řešit
b) oprav si hodnotu v tabulce, LS má 180 - 190 kg dle modelu
c) já mám dávno zrealizováno, takže teď je řada na tobě a pomalu mě začíná zajímat, co bude na grilu a jaký bude pivko. ZXman už taky leccos splácal, takže není za zelena utržený... akorát že on nechlastá a moc nejí
Ale vše jsou jen domněnky a přání vše ukáže čas. Díky za reakci a názor
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Myslím , že naprosto rozumiem Fabimu a viem o čo mu ide a pochopil som aj jeho predstavu o projekte (pekne sa rozpísal) a som rád, že stále existujú nadšenci do áut ako je on a žijú touto "kultúrou".
Ale nechápem prečo aj keď o to nežiada, ani sa nikoho nepýta na radu čo ako na čo prečo za čo, len predstaví svoje auto/projekt/sen a niekto mu tu začne vnucovať svoje predstavy o projekte... Mi to pripadá ako keď otec začne vnucovať svoje nesplnené detské túžby a sny svojmu synovi.
WTF???????????????? akože o čo Vám tu ide?? po sto rokoch niekto sem niečo pridá a hneď niekto ide po ňom - a toto urob a tam to urob...... nikto tu neznevažuje a nebaví sa o technických znalostiam a čo kto má za sebou.
Potom sa ľudia čudujú, že vznikajú uzavrete komunity a nikto nič verejne nerieši....
PS: Fabiho osobne nepoznám len naše auta sa raz stretli na voľných jazdách v moste))) ale vždy som sledoval stavbu a trackdays jeho sx200 a teraz ma kludne tu ukameňujte
Ale nechápem prečo aj keď o to nežiada, ani sa nikoho nepýta na radu čo ako na čo prečo za čo, len predstaví svoje auto/projekt/sen a niekto mu tu začne vnucovať svoje predstavy o projekte... Mi to pripadá ako keď otec začne vnucovať svoje nesplnené detské túžby a sny svojmu synovi.
WTF???????????????? akože o čo Vám tu ide?? po sto rokoch niekto sem niečo pridá a hneď niekto ide po ňom - a toto urob a tam to urob...... nikto tu neznevažuje a nebaví sa o technických znalostiam a čo kto má za sebou.
Potom sa ľudia čudujú, že vznikajú uzavrete komunity a nikto nič verejne nerieši....
PS: Fabiho osobne nepoznám len naše auta sa raz stretli na voľných jazdách v moste))) ale vždy som sledoval stavbu a trackdays jeho sx200 a teraz ma kludne tu ukameňujte
Toyota Corolla TS DGR XYZ UR-Racing WhiteLine A-M-A Exhaust OZ HKS Mishimoto™
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Stejně asi s ničím jiným než wankelem nedostaneš to těžiště tak pěkně do středu auta a dolů. Co by mě štvalo ta dostupnost dílu typu štrejchnu obrubníček ohnu rameno apod.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Tak zase nějaké novinky.
Jelikož je má převodovka na paštiku tak jsem udělal zásobu náhradních. Během pár týdnů na autě přehodíme doufaje, že nová převodovka bude makat.
Dále jsem začal kultivovat motorový prostor což s sebou přineslo několik zjištění. Elektrika, která je v autě má do správného a profi provedení hodně daleko. Po tom co jsem očistil pár věcí zahýbal s pár svazkama auto přestalo fungovat. Začal řvát budík vody, kontrolka motoru a auto přestalo jet. Budík vyřešilo zaoxidované čidlo, které po svém zapojení mělo blbý kontakt. Kontrolku motoru rozesvítilo čidlo teploty vody, které z nějakého důvodu dal někdo na čokoládu a kabel vypadl . No a když se pozhasínaly budíky auto stále nejelo. Zjistilo se po celém dni hledání, že se na vozidle nenachází elektrika přímo pro verzi mého auta a tak konektory ke vstřikum jsou jen nastrčené ale nemají žádné zajišťovací zobáčky takže stačilo na auto z pozarohu bafnout a konektory se rozpojí. Takže na vše se přišlo. Jelikož dnes bylo krásně, připojili jsme přes Datalogit jednotku doladili se nějaké drobnosti, donastavil se správný tlak turba, fuel cut a duty. Vše maká prozatím. Zatím mě to docela školí, ale je to dané neznalostí a tím, že než se člověk seznámí se všema kostlivcema co auto má v sobě zakopané tak to ještě asi chvíli bude v tomto duchu.
Jelikož je má převodovka na paštiku tak jsem udělal zásobu náhradních. Během pár týdnů na autě přehodíme doufaje, že nová převodovka bude makat.
Dále jsem začal kultivovat motorový prostor což s sebou přineslo několik zjištění. Elektrika, která je v autě má do správného a profi provedení hodně daleko. Po tom co jsem očistil pár věcí zahýbal s pár svazkama auto přestalo fungovat. Začal řvát budík vody, kontrolka motoru a auto přestalo jet. Budík vyřešilo zaoxidované čidlo, které po svém zapojení mělo blbý kontakt. Kontrolku motoru rozesvítilo čidlo teploty vody, které z nějakého důvodu dal někdo na čokoládu a kabel vypadl . No a když se pozhasínaly budíky auto stále nejelo. Zjistilo se po celém dni hledání, že se na vozidle nenachází elektrika přímo pro verzi mého auta a tak konektory ke vstřikum jsou jen nastrčené ale nemají žádné zajišťovací zobáčky takže stačilo na auto z pozarohu bafnout a konektory se rozpojí. Takže na vše se přišlo. Jelikož dnes bylo krásně, připojili jsme přes Datalogit jednotku doladili se nějaké drobnosti, donastavil se správný tlak turba, fuel cut a duty. Vše maká prozatím. Zatím mě to docela školí, ale je to dané neznalostí a tím, že než se člověk seznámí se všema kostlivcema co auto má v sobě zakopané tak to ještě asi chvíli bude v tomto duchu.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Dnes první pohled pod sukni – dobrá zpráva, karoserie a podvozek jsou až na povrchovou rez úplně zdravé. Nicméně bylo zjištěno, že je urvaný držák převodovky a výztuha převodovky a diferenciálu je prasklá. Držák je nějaký homemade custom a je špatně konstrukčně řešený - vyrobí se jiný. Během dvou týdnů bude auto přestěhováno do nově vybavené dílny, kde se bude řešit několik základních úprav/oprav, aby auto dojezdilo letošní sezonu a mohlo se na podzim začít rozebírat a připravovat na přestavbu. V nejbližších týdnech proběhne úprava výfuku na V-band spoje, oprava těsnění turbo/downpipe, výroba nového držáku převodovky, výměna převodovky, výměna oleje v motoru a svaření výztuhy gear/diff.
Ze stavu kastle mám radost
PS: Poradíte mi někdo jak sem dávat ty fotky tak aby se zobrazovali tak jak mají a ne o 90°otočené? Díky EDIT: Díky Libo.
Ze stavu kastle mám radost
PS: Poradíte mi někdo jak sem dávat ty fotky tak aby se zobrazovali tak jak mají a ne o 90°otočené? Díky EDIT: Díky Libo.
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 04 kvě 2020, 16:46, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 04 kvě 2020, 16:47, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 04 kvě 2020, 16:48, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Někdo asi jezdil a moc nerenoval. Koncepce auta ze spodu zajímavá. Škoda že je těch aut málo a stojí tolik peněz.
To tvoje je ještě taky bude chtít.
To tvoje je ještě taky bude chtít.
https://t.me/pump_upp
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Moje projde kompletní renovací. Jinak jsem rád že to nikdo nedělal předemnou a že si to mohu udělat podle svého
S odstupem pár dní jsem fakt štastný za to v jaké stavu ten spodek je. Vypadá to že se na to nebude muset svářečkou vůbec sáhnout. Nyní pracuju na harmonogramu jak se bude celá stavba vyvíjet - zatím stále věřím že se dá celé auto postavit za jednu zimu za předpokladu že budou domluvené firmy a díly dopředu. Uvidíme jak moc bláhová představa to je
Už teď jsem si začal shánět na půjčení karosářské díly pro zaformování dílů aniž bych své musel odstavit, to mi ušetří času hodně.
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 05 kvě 2020, 08:34, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
ahoj, na konzervaciu po odhrdzeni mozem odporucit Teroson VR 625.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Já se asi pustím do renovace kastle S14. To je raddy aplikuje na korozi? Nebo se odrezuje jiným přípravkem?
Fabi: ze skušenosti vím, že musíš přidat 50% k puvodnímu časovému odhadu kokud chceš u toho normálně žít.
Fabi: ze skušenosti vím, že musíš přidat 50% k puvodnímu časovému odhadu kokud chceš u toho normálně žít.
https://t.me/pump_upp
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
vzdy je vhodne hrdzu co najviac obrusit, vr 625 chemicky neutralizuje zvysok a zaroven epoxidovym lakom zakonzeruje pred dalsim pristupom vlhkosti. je to hodne tekuty sprej, dobre zateka a necha finalne osetreny a konzervovany povrch na ktory mozes hned striekat farbu ak chces.. hlbsiu hrdzu na miestach kde som nemal pristup na kartac som najprv dal odhrdzovacom.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Uvidíme no jak to půjde. Když se to nestihne tak se to nestihne no. Ale už teď si upravuji svou práci tak aby sem měl na to co nejvíc času a zatím je motivace tak velká, že jsem ochotný se zavřít do garáže a být tam od rána do večera, ale věřím že to nebude mít zas tak dlouho trvání
Vypadá to dobře ten přípravek, dobrá věc. Díky za doporučeníraddy píše: ↑06 kvě 2020, 07:10vzdy je vhodne hrdzu co najviac obrusit, vr 625 chemicky neutralizuje zvysok a zaroven epoxidovym lakom zakonzeruje pred dalsim pristupom vlhkosti. je to hodne tekuty sprej, dobre zateka a necha finalne osetreny a konzervovany povrch na ktory mozes hned striekat farbu ak chces.. hlbsiu hrdzu na miestach kde som nemal pristup na kartac som najprv dal odhrdzovacom.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Ten teroson by měl po aplikaci 16h schnout reagovat. Ale na omak je tvrdý dřív. Po tom na to dvousložkový epoxidový základ a na to už celkem cokoliv a mělo by to fungovat.
Teroson používám třeba i na třmeny pod plechy destiček, aby rez hned zas nevypukla, díky jeho tekutosti i malá spotřeba. Ale pokud má někdo doma ještě suříkovku nebo podobný jedovatý sajrajt na ně tyhle vodičky asi nemaj.
Teroson používám třeba i na třmeny pod plechy destiček, aby rez hned zas nevypukla, díky jeho tekutosti i malá spotřeba. Ale pokud má někdo doma ještě suříkovku nebo podobný jedovatý sajrajt na ně tyhle vodičky asi nemaj.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
teroson uz prave obsahuje aj epoxidovu zivicu, co je dovod preco som ho pouzil, striekal som uz rovno na to...
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Nějaké novinky...
Špatnou konstrukcí výztuhy kastle a převodovky došlo k jejímu rozlámání a vyrvání domku z karoserie došlo tedy na výrobu nového. Použil jsem siláš tensions z 350Z. Siláč funguje výborně.
Špatnou konstrukcí výztuhy kastle a převodovky došlo k jejímu rozlámání a vyrvání domku z karoserie došlo tedy na výrobu nového. Použil jsem siláš tensions z 350Z. Siláč funguje výborně.
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 30 srp 2021, 08:40, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Dále došlo na úpravu výfuku. Nyní je celý výfuk na rychlo spojkách V- band. Důvodem byl hrozný vzhled původních, rozdílné příruby a složitý způsob demontáže. Nyní lze jednou maticí shodit celý výfuk, zpřístupnit svody, wastegate, servo. Dále došlo k navaření příruby na čidlo na měření AFR. Nyní je možnost ladit a kontrolovat směs.
Cvičné převážené kol.
Cvičné převážené kol.
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 30 srp 2021, 08:41, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
No asi ne. Nějak už nemám chuť to opravovat. Buď mi zruší uložiště nebo když to našupu na google tak nefungují zdroje. Mě se ty fotky normálně zobrazují. Fotky sem uploadoval a zpracovával celé dopoledne... Takže to asi vyřešíme následovně...
https://www.instagram.com/czech_fd3s_hillclimb/?hl=cs
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 30 srp 2021, 08:41, celkem upraveno 1 x.
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Já to rozklikl na mobilu a rovnou viděl video a ani jsem si nevšiml obrázků nad tím . Ale nejdou no...ale galerie funguje. Nebyl na tom srazu i kámoš s GTR R35 Nismo? Viděl jsem nějaké jeho fotky, a vypadalo to na stejnou akci, ale ve videu jsem ho nepostřehl
Re: FABI - Mazda RX7 FD3S
Ano byl tam krásné auto