FABI - Mazda RX7 FD3S

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Odpovědět
Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

FABI - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 09 úno 2020, 17:42

Pánové po delší době Vás všechny zdravím.
A dokonce s novým projektem, po kterém jsem už dlouuuho prahnul, čekal na vhodnou dobu, až se objevil v naprosto nevhodnou chvíli, ale nedalo se čekat.

Jedná se o FD3S 1997 v RZ verzi a se spoustou dílů, kvůli kterým jsem pro auto jel. Vozidlo je 2015 import z japanu zakoupené na jihu Anglie. Ale pěkně popořadě.
S13 je ve fázi kdy stačí nechat udělat repas motoru a je to hotový projekt, který mi dělá neskutečnou radost. To auto zbožňuji, je ve vrcholné kondici a rozhodně mou garáž v budoucnu neopustí. Ale v posledních letech mi chybí naplnění mého tvůrčího já a tak nastal čas na úplně nový projekt.
S13 plní roli ostrého street caru, který umí ukořistit i nějaký ten pohár – takže street car = OK.

Proto plány s FD jsou dané. FD bude sloužit jako čistě závodní náčiní, které projde kompletní přestavbou a pokusím se z něj vytvořit skvělé auto. No a jelikož nad tímto projektem už přemýšlím téměř rok tak plány následující.
Jelikož nákup auta přišel v naprosto nevhodnou dobu, tak první cíl bude se finanční zahojit a z nákupu se oklepat. Proto se do podzimu s autem nic zásadního dít nebude. Hned jak se na to budu trochu víc cítit rozjede se kolotoč.
V první fázi dojde ke kompletní rozborce auta. Objednají se blatníky a začne se pracovat na zaformování celého předku auta. Auto bude mít jednodílnou karbonovou kapotáž celého předku (kapota, blatníky a nárazník), dále se začnou vyrábět karbonové dveře (všechny tři). Cílem je dostat se s váhou pod 1100kg.

V druhé fázi až bude auto zaformované půjde společně s volantem, sedačkami a levostraným řízením do firmy, která bude mít na starost kompletní vyrámování, vyřešení řízení, usazení sedaček a výrobu pedalboxu.
V mezidobí se budou vyrábět kompozity ve spolupráci s Barešákem a jeho Gravity + (sledujte na instagramu). Celý podvozek bude potřeba repasovat nakomaxovat udělat siláče čepy atp.

Motor je zatím otazník, vše vypadá že je funkční a teoretické hodnoty ukazují výkon někde kolem 400 HP. Auto jede neskutečně až jsem z toho zaskočen. Opraví se elektrika, zkultivuje se kabeláž, hadice chlazení atp. Celkově se tomu dá štábní kultura tak jak jsem zvyklý z s13. Nyní je motor lazený na PFC na1bar. Původní plán s motorem byl úplně jiný setup, uvidíme tedy jak toto bude fungovat, pokud bude, rád se do toho nebudu srát. Pokud ne, pak budeme řešit co dál. Po dnešní ježdění je jasné, že je skutečně potřeba vyřešit převodovku, jelikož 1 2 3 jsou ve špatném stavu a převodovka vydává nedobré zvuk. Ale prodávající byl velmi solidní a o všem tom jsem věděl dopředu.

Dále zůstávají s otazníkem aeroúpravy, které se navrhnou až auto bude seskládané. Ale na 99% to skončí u uzavřeném spodku auta s difuzorem a křídlem. Žádné zběsilosti.
S autem bych rád jezdit vrchy v ČR a trackdays v Most/Brno + co se naskytne.
Spousty věcí se za běhu budou ladit ještě měnit a vyvíjet, ale zatím jsou plány právě takovéto. Celý vnitřek auta bude na prodej. Dále světla, kapota aktuální body, dále dveře a kufrové dveře, dále bude na prodej podvozek Quantum Racing suspension.

Děkuji Peetovi a Speedymu a Barešákovi za pomoc při dovozu auta :smt006


Zde speclist vozu a informace okolo:

1997 Mazda RX-7 RZ Special Edition
Low mileage
Many rare and authentic JDM modifications

PZ Black
45K Miles

RZ Special Edition features:
Original Recaro RZ Carbon Kevlar seats
RZ alloy passenger footrest
RZ rear bins not seats
Twin Front Mounted Oil Coolers

Engine and performance modifications:
Rebuilt in Japan prior to export in 2015
Compression (at 35K miles) F 7.5, 7.3, 7.3 R 7.7, 7.5, 7.3
Compression (at 44K miles) F 7.4, 7.1, 6.7 R 7.2, 7.4, 7.4
A'PEXi Power FC ECU, Commander, boost controller and upgraded 3 Bar MAP sensor
HKS T04R single turbo conversion
HKS Turbo Timer
HKS Coil Leads
HKS Twin Spark ignition amplifier
Knight Sports V-mount radiator / intercooler
Knight Sports throttle body
Greddy Type-C wastegate
HPI Induction Kit
AEM 30-4110 Wideband AFR gauge with Bosch LSU 4.9 sensor
Denso Iridium Racing IRE01-31 spark plugs
2-way Kaaz LSD
Competition paddle race clutch

Fuel System
Uprated fuel pump wiring
SARD Fuel Pressure Regulator
850cc primary injectors
1700cc Injector Dynamics ID1700x secondary injectors
DM Motorsport secondary fuel rail
Modified primary rail

Exhaust:
Trust exhaust manifold
HKS downpipe
TG Motorsport silenced mid pipe
HKS Hi-Power Silent cat back
Screamer pipe
This exhaust setup has no problems with track day noise regulations

Chassis and suspension:
Cusco Front Strut Brace
BC Racing BR Custom Adjustable Coilovers with F 8Kg R 6Kg springs and rubber top mounts
Transmission chassis brace

Brakes, Wheels and Tyres:
H&R 25mm hubcentric spacers all round
Brembo GT 332x32 2-Piece 4 Piston Black Front Big Brake Kit
Girodisc 332mm grooved / vented front rotors
Dixcel 314mm rear discs (larger RZ / Spirit R specific size)
Rays Mazdaspeed MS-01S Forged Monoblock 17” wheels, F 8.5J R 9.5J
Rear 255mm Continental ContiSportContact 5 tyres
Front 235mm Goodyear Eagle F1 tyres

Interior
Motamec suede steering wheel
Boost gauge
APEXi commander
Turbo timer
Knight Sports WT Controller (controls the rad fan)
Single-din bluetooth / mp3 headunit
Speedo and mileage converted to miles / MPH

Exterior
ARC Magic GT Rear Wing
Knight Sports vented bonnet
Knight Sports vented headlight cover
Knight Sports side skirts
Knight Sports bolt-on wide arch kit
“Extreme Dimensions” branded C-West rep bumper
Rear fog light
Příloha 1.JPG je dlouhodobě nedostupná.
1.JPG
2.JPG
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 16 úno 2020, 13:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 09 úno 2020, 17:53

4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Tom_ » 09 úno 2020, 18:28

Klobouk dolu, krasny FDcko. Tento projekt bude velmi zajimavy.Drzim palce

Lancer
Příspěvky: 94
Registrován: 02 úno 2009, 16:52
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Lancer » 10 úno 2020, 11:39

Wow, super, další FDčko, jsem zvědavý co z toho vykouzlíš. Volant zůstane v pravo?

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 10 úno 2020, 14:32

Lancer píše:
10 úno 2020, 11:39
Wow, super, další FDčko, jsem zvědavý co z toho vykouzlíš. Volant zůstane v pravo?
Díky, volant půjde na levo. Běžné řízení Ok ale na kopec bych se bal.

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od tomyx » 10 úno 2020, 15:23

Tak tomuhle se říká garáž snů. Gratuluji k novému přírůstku :smt023
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
hlada
Příspěvky: 163
Registrován: 28 úno 2015, 13:41
Bydliště: Olomoucko

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od hlada » 11 úno 2020, 09:21

Krásnej kus techniky, ve správných rukou
Jedno z minimum aut, které bych si dokázal představit po S2000, parádní volba, gratuluji :)

Lancer
Příspěvky: 94
Registrován: 02 úno 2009, 16:52
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Lancer » 11 úno 2020, 11:02

200sxfabi píše:
10 úno 2020, 14:32
Díky, volant půjde na levo. Běžné řízení Ok ale na kopec bych se bal.
Ona většina okruhů je se jede po směru hodinových ručiřek, tak že vzhledem k rozložení váhy by bylo lepší volant nechat v pravo :smt003
Na kopce je to asi jedno. Co jsem měl možnost zkusit jezdit v UK, po pár km si člověk zvykne na řazení levou :-)

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 947
Registrován: 15 úno 2008, 19:27
Bydliště: Stř. Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od infinity » 11 úno 2020, 11:38

Pekna dream-khara, plan taky super...tak drzim palce at to vyjde.
Street K20 Integra DC2_R / 1060kg - 200ps

Uživatelský avatar
Awatar
Příspěvky: 945
Registrován: 24 lis 2008, 10:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Awatar » 12 úno 2020, 11:35

Gratulace ke koupi, budeš prodávat ty Recara, nebo si je tam necháš?

Kdyby byly na prodej, tak bych měl zájem (samozřejmě záleží na stavu a ceně) :-)
SIDEWAYS.cz
S15 - JDM
@awatardk

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 12 úno 2020, 15:41

Díky za reakce :)

Sedačky na prodej určitě budou ale upřímně zkusím je v první fázi prodat za nějaký nesmysl za který se ve světě prodávají. Až je to neuvěřitelné ty ceny. Ale znáš to, stavba bude drahá a každá koruna z venku se hodí :D

Uživatelský avatar
Awatar
Příspěvky: 945
Registrován: 24 lis 2008, 10:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Awatar » 12 úno 2020, 17:27

200sxfabi píše:
12 úno 2020, 15:41
Díky za reakce :)

Sedačky na prodej určitě budou ale upřímně zkusím je v první fázi prodat za nějaký nesmysl za který se ve světě prodávají. Až je to neuvěřitelné ty ceny. Ale znáš to, stavba bude drahá a každá koruna z venku se hodí :D
To chápu, kdyby se neprodali, tak dej vědět. Já mám v plánu Recaro Pole Position, nebo Recaro SPG, ale u těhle se mi líbí ten držák na pásy na boku, který by se mi tam hodil.
SIDEWAYS.cz
S15 - JDM
@awatardk

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od ZXman » 13 úno 2020, 22:21

Pěkná kára, snad budeš mít štěstí s autem z anglie. Čeká tě hodně práce a peněz, wankel si musíš zasloužit.
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
svobda
Příspěvky: 315
Registrován: 31 bře 2012, 16:41

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od svobda » 14 úno 2020, 00:11

Naštěstí nebylo extra dlouho v Uk tak snad přežilo. Sice jsem názoru, že auto s duší má chcípnout když už tak na závodní dráze. Ale zrovna takové pěkné auto by mi bylo asi líto kuchat a že si sním pak neužiju mimo dráhu.
Ale chápu že dokud to nejde jedním směrem furt něčemu ustupuješ :D .
Ale nedávno Kei prohnal s jednou co měla 500 koní, klimu, navi i ty další se sekvencí :mrgreen:

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 14 úno 2020, 11:19

ZXman píše:
13 úno 2020, 22:21
Pěkná kára, snad budeš mít štěstí s autem z anglie. Čeká tě hodně práce a peněz, wankel si musíš zasloužit.
Jan řekl svobda....auto je stavěné celé v Japonsku a majitel v UK neměl moc čas a tendenci do úprav zasahovat. A osobně si nemyslim, že to bude tolik práce a už teď to vypadá, že celý projekt bude o cca 300.000,- levnější než byl původní rozpočet právě díky tomu, že se koupilo auto kde už spousty potřebných dílů je, kde se nemusí řešit zrezlá kastle a podobně.

A pokud mám reagovat na svobdu nebo názory které mi občas píšete jestli to je nebo není škoda....jaké auto podle Vás není škoda postavit jako závodák ? Bourané? Zrezlé? V katastrofálním stavu? Zkoušeli jste někdy dovést k rámaři zrezlé auto co Vám na to poví? Kus který sem koupil je naproto vhodný pro stavbu závodáku jelikož obsahuje díly jako brzdy podvozek, diferenciál a nalazený motor - dále zdravou kastli.
Neopominutelnou součástí je spousta dílů které lze prodat = zlevnění celé stavby. Přál bych si, až celá stavba bude stát někde na startovní čáře a až bude zrealizovaná má představa, aby bylo vidět že to skutečně za to stálo a že skutečně to nebylo jen zničení kultovního auta vykucháním a rámem.

Právě díky tomu jsem do toho šel protože jsem si jist že právě takový kus vhodný pro stavbu je. :smt006 :smt006


Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 14 úno 2020, 15:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
svobda
Příspěvky: 315
Registrován: 31 bře 2012, 16:41

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od svobda » 14 úno 2020, 12:14

Stim apsolutne souhlasím . Zrezle auta nemají smysl když lze koupit zdravé . Vždy vyjde lépe.
Spíš mi jde o to že bych se chtěl s takovou károu asi vozit víc 😂😂

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 14 úno 2020, 15:49

svobda píše:
14 úno 2020, 12:14
Stim apsolutne souhlasím . Zrezle auta nemají smysl když lze koupit zdravé . Vždy vyjde lépe.
Spíš mi jde o to že bych se chtěl s takovou károu asi vozit víc 😂😂
Jo tak to chápu to asi budu mít stejně no. K tomu hold zkusím být spokojený s s13 :smt003

xxx
Příspěvky: 116
Registrován: 24 čer 2013, 00:11

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od xxx » 14 úno 2020, 20:55

efdéčko je dobrý základ pro stavbu závoďáku, má spoustu výhod, jediné slabé místo je motor - chtělo by to sáhnou po něčem lepším... myslím ale, že s RX osmou by tě stavba vyšla výrazně levněji
auto moto technology

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od ZXman » 14 úno 2020, 21:12

Můj názor znáte nejlepší je nezávodit. Hodně peněz a energie se promrhá kvuli pár minutám slávy. Jezdit po okreskách stojí míň a za volantem strávíš víc času. Ještě se vyhneš x stresům "musíme ho rychle opravit, zítra jsou závody" Zajímavých cest je plná republika ani se nedají všechny projet. Ale jsem různí někdo žije cestou a někdo výsledkem.
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 1626
Registrován: 11 lis 2008, 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od Peca » 15 úno 2020, 10:16

To zbylé místo v garáži jsi tedy vyplnil náramně 8-) Gratuluju, od svezení s Petanovou FD v Brně ji považuji za ideální základ pro trackday auto. Pořád mi to vrtalo v hlavě..až jsi mě předběhl no :)

ZXman: občas je dobré si řidičský progress nechat změřit stopkama ;) Krom toho je závodění a Závodění, myslím že Fabi se nechystá jezdit VLN :)

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 15 úno 2020, 16:06

xxx píše:
14 úno 2020, 20:55
efdéčko je dobrý základ pro stavbu závoďáku, má spoustu výhod, jediné slabé místo je motor - chtělo by to sáhnou po něčem lepším... myslím ale, že s RX osmou by tě stavba vyšla výrazně levněji
Co je něco lepšího?

Pravda je že rx8 by byla levnější, dostupnější, líp se shání díly nestojí tolik.....ale FD

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 15 úno 2020, 16:10

xxx píše:
14 úno 2020, 20:55
efdéčko je dobrý základ pro stavbu závoďáku, má spoustu výhod, jediné slabé místo je motor - chtělo by to sáhnou po něčem lepším... myslím ale, že s RX osmou by tě stavba vyšla výrazně levněji
Co je něco lepšího?
Pravda je že rx8 by byla levnější, dostupnější, líp se shání díly nestojí tolik.....ale FD

ZXman píše:
14 úno 2020, 21:12
Můj názor znáte nejlepší je nezávodit. Hodně peněz a energie se promrhá kvuli pár minutám slávy. Jezdit po okreskách stojí míň a za volantem strávíš víc času. Ještě se vyhneš x stresům "musíme ho rychle opravit, zítra jsou závody" Zajímavých cest je plná republika ani se nedají všechny projet. Ale jsem různí někdo žije cestou a někdo výsledkem.
Proto zůstává s13 se kterou mě okresky baví :)
Peca píše:
15 úno 2020, 10:16
To zbylé místo v garáži jsi tedy vyplnil náramně 8-) Gratuluju, od svezení s Petanovou FD v Brně ji považuji za ideální základ pro trackday auto. Pořád mi to vrtalo v hlavě..až jsi mě předběhl no :)

ZXman: občas je dobré si řidičský progress nechat změřit stopkama ;) Krom toho je závodění a Závodění, myslím že Fabi se nechystá jezdit VLN :)

Díky moc Peco, to zahřálo u srdce. :smt001

Až se to postaví tak si též myslim, že úroveň kterou se chystám jezdit to nebude o milionech za sezonu :smt006

xxx
Příspěvky: 116
Registrován: 24 čer 2013, 00:11

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od xxx » 16 úno 2020, 00:37

něco podobného, jako měl Swejky v FD
DSCF5110.JPG
když tomu dáš laminátová vrata a makrolony, dostaneš se i s FIA rámem na 1000kg. Auto začne být použitelné někde od 0,3 ps/kg, opravdu zajímavé od 0,5 ps/kg.
Evropa je bohužel v pr...., tady se nabízí jediná dostupná, ovládnutelná a finančně rozumná varianta a to 4,2l Audi, se kterou by ses se slušným výfukem mohl dostat někam ku 370 ps, s čímž už se dá jet.
auto moto technology

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od ZXman » 16 úno 2020, 09:49

Už hodně let považuji za nejrozumější stavbu na okruhy rx8 + LS1. Výborná kastle + výborný motor a je k tomu velký bonus. RX8 stojí nic, takže můžešte mít doma 3 na díly. Je to relativně nové auto takže i dostupnost origo dílu. Odpadá přestavba volantu.
Pokud se jezdí jenom na čas, tak auto někdy skončí v příkopě a je dobré mít kde brát věci.

Peťo ty jsi to nepochopil, já autem nejezdím aby jsem byl lepší než ostatní, ani ne proto abych se zdokonalil, mě to jen baví.
Podívej se na tento film https://www.youtube.com/watch?v=zlciAvDjnR4
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Fabi - Mazda RX7 FD3S

Příspěvek od 200sxfabi » 16 úno 2020, 11:11

Pánové, RX8 + LS ( s potlačením pocitu, že to už nemá nic společného s JDM a japan kulturou a vším tím co já osobně mám rád) = naproto jasná volba. O tom vůbec nebudu diskutovat. Ale unikají Vám dva fakty.

Nestavím auto na okruhy ale na vrchy primárně. Tzn. LS = nejvyšší třída. A pokud nechcete rovnou skočit do nejvyšší kategorie pak je LS mimo hru. Na okruhy - jasná volba. Se single 13b se na některých podnicích u nás budete vejít do 2500ccm. Věřte, že jsem nad tím přemýšlel. Dle tabulky co přikládám mi vyšlo nejlíp SRko. Kvalitně nechat postavit na 400HP, ale....... Stavba SRka na 400HP si už vyžaduje dost zásadních stavebních úprav = vysoký rozpočet. Dále spolehlivost při 400HP, možná se mýlím ale nemyslim si že to je sednout a jezdit. To asi nebude ani 13B, ale kolem něj nemusím tajtrlíkovat a vymýšlet jak ho tam implementuji, protože už tam prostě je. JZ výkonový potenciál krása, pořizovačka nesmysl, finální poměr zatížení náprav a vyvážení auta nesmysl.

A teď když k tomu přičtete trochu toho JDM srdíčka tak mi vyšlo 13B.

Nevím jestli si toho všímáte, ale ZXman a XXX. Chlapi neznám Vás ale podle toho co píšete jsme všichni tří na vesmír vzdálení svým způsobem přemýšlení nad tímhle tématem. Nikdy se neshodneme. Vemte prachy postavte co píšete a já Vás pak zvu na grilovačku a pivko a dáme řeč komu jak co vyhovuje a jak moc jsme se kdo na začátku netrefil nebo trefil do svých představ. Protože dokud budeme přeskakovat tuto fázi, že někdo vezme prachy a zrealizuje to o čem píše tak jsme si společně pořídili pěkné diskuzní vlákno ze které nikdy nevzejde výsledek. A vše co píšu myslím v tom nejlepším slova smyslu s nulovými narážkami na to kdo má nebo nemá pravdu. Jen to cítím trochu jinak než Vy v tuto chvíli.

Pěknou neděli :smt006


Výstřižek.PNG
Výstřižek.PNG (9.39 KiB) Zobrazeno 45984 x
Naposledy upravil(a) 200sxfabi dne 16 úno 2020, 12:39, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět