r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 29 bře 2019, 01:15

Hey guys, I am back!
Ano je to tak, od postavenyho CTR: viewtopic.php?t=4190 pres chvilkove pomateni smyslu s MX-5 NC k Meganu RS, kterej me vlastne prestal bavit ridit (dlouhe vypraveni, tak akorat k pivu), jsem se vratil zpet na JDM forum :D

Priorita pro me byla docela jasna: zdrava kastle, 1.8 motor, svor, idealne poFL, idealne klima a idealne 6kvalt...
bohuzel jsem se nemohl splest vice, uz jen prvni priorita vyradi snad 80% inzeratu, takze na klimu clovek muze rovnou zapomenout (zacina sezona) a 6q ma tak malo aut,ze je snazsi koupit diff + prevodovku a swapnout si to sam, takze jsem za posledni dva mesice videl nespocet inzeratu, napsal si o X detailnich fotek a dokonce jich i par objel, ale jak uz to tak bejva, lidi lzou... hodne!

Nakonec jsem skoncil u docela hezky upravene MX-5, kterou vlastnil majitel 13let a za tu dobu udelal par peknych uprav:
- puvodní 1.6ka se legalne vymenila za 1.8 vvt (107 kW - 146 koni) s 5q + svor
- tmave modry kozeny interier + sedacky s vyhrevem

- RacingBeat komplet vyfuk - svody + stred + koncak
- XYZ Super Sport podvozek
- Dvoudilna 14" SSR Watanabe RS8 + Avon ZV3
- TODA setrvacnikk + Exedy Stage 1
- garage5 rollbar
- Blitz budiky na teplotu oleje + tlak oleje + teplotu vody
- MazdaSpeed ducktail
- MazdaSpeed zásterky


[DONE.]
- hardtop
- original 15" Enkei
- personal volant + HKB nába


[Plány]
- hodne jezdit + hodne okruhy
- snizit pojezdy / sedacky
- vymena vrtanych kotoucu za hladke + DS2500
- dopasovat predni nárazník + opravit kosmetiku
- MazdaSpeed prahy
- MazdaSpeed prední lip

- swap brzd ze sportivky nebo z NBFL 1.8

[Nějaký fotky po nákupu - kontrola laku + odstranění nálepek]
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) r4ms3s dne 04 dub 2019, 18:10, celkem upraveno 4 x.

Beny
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2017, 10:11

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od Beny » 29 bře 2019, 08:06

Říkal jsem si kde skončí, za tu cenu hodně dobrý, gratulace. :) Šestikvalt prodával někdo na fóru, možná to bude ještě aktuální: http://forum.mx-5.biz/viewtopic.php?f=6&t=6515
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT

Uživatelský avatar
DjRaspby
Příspěvky: 726
Registrován: 07 kvě 2013, 18:04

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od DjRaspby » 29 bře 2019, 08:14

Shaman tady z fóra taky prodává NB na díly a má tam 6q + svor. Pokud už to neprodal tak se ho mohu dotázat. Sem už moc nechodí ale pravidelně se vídáme.

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 29 bře 2019, 09:44

diky, ale resim dulezitejsi veci nez 6q... kupovat prevodovku a diff jen protoze chci o kvalt vic mi ted prijde jako vyhozeny prachy a radsi s tim prvne neco najezdim :lol:

Beny
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2017, 10:11

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od Beny » 29 bře 2019, 09:56

r4ms3s píše:
29 bře 2019, 09:44
diky, ale resim dulezitejsi veci nez 6q... kupovat prevodovku a diff jen protoze chci o kvalt vic mi ted prijde jako vyhozeny prachy a radsi s tim prvne neco najezdim :lol:
Jakej máš stálej převod? Minulej tejden jsem se svezl v 66kw NAčku se 4.1 torsenem a šestikvaltem a ten rozdíl proti pětikvaltu není úplně malej. I když mi to pořád přišlo trochu dlouhý, ale s VVT motorem by to nemuselo bejt marný. Chce si to zkusit, ale pilový diagramy hodně napoví. :smt002
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 947
Registrován: 15 úno 2008, 19:27
Bydliště: Stř. Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od infinity » 29 bře 2019, 10:35

Vypada to dobre :-) Nejake upravy uz tam jsou, takze slusny zaklad. Verim ze prechod v mazde z 5q na 6q bude stejne citelny jako u H.
Street K20 Integra DC2_R / 1060kg - 200ps

jarka
Příspěvky: 349
Registrován: 10 bře 2011, 20:44

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od jarka » 29 bře 2019, 15:47

Vypadá krásně zachovale, gratulace ať slouží. Úplně chápu tvůj vývoj, fwd v určitý fázi na aktivní ježdění už něco chybí. Prostě: "answer is always miata" :D .

ad. 5q vs 6q: 6q má zas pak strašně krátkou jedničku a pořád řadíš (což je teda s touhle převodovkou fakt balada).

PS: na ty brzdy se vyprdni, i ty malý jsou úplně v pohodě. Stačí HP+ (nebo DTC-30 - mám na tenhle rok :) ) a nemá to problém brzdit ani v Mostě, vydrží mi to celý stint, když si v půlce střihnu jedno chladící kolo.
Hairdresser car

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 29 bře 2019, 18:00

zatim o tom swapu premyslim a mam ho napsanej na seznamu do budoucna, proto je taky na poslednim miste, ale zaroven si rikam, ze pokud chci jezidt 15" tak prece jen vetsi brzdy budou lepe vypadat a kdyz uz bych menil kotouce a desky (vrtane zimmermany a buhvi jaky desky), tak radsi rovnou na vetsi nez je tam dat na tyhle brzdy a za rok je menit za vetsi :D

jinak na fotkach je pekna, ale v realu je to trosku otloukanek, ale pro to moje jezdeni kde se stejne nekde "vysypu", je to vlastne uplne v pohode! :D

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 31 bře 2019, 13:25

prodávám ty kola i s gumama:
viewtopic.php?f=5&t=6218

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 31 bře 2019, 13:39

V úterý jsem jí koupil a v sobotu se jelo na okruh!
6let staré Avony, k tomu na 14" a brzdách který po dvou kolech vydnuli, si stejně kamarád řekl, že si jí zkusí rozhodit :lol: :lol: :lol:


Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 31 bře 2019, 13:54

a zatim aspon par fotek na slunku jak to naradi tak nejak vypada :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

hasa
Příspěvky: 326
Registrován: 25 led 2014, 21:43

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od hasa » 31 bře 2019, 20:47

Gratulace Peto - kdybys chtel nekdy (muzu vzdy spis pozdeji vecer) nejakou touge kolem Prahy, posli zpravu, rad s tebou pokecam po delsi dobe a pojezdim! Jinak at jsi spokojenej!
Mitsubishi Evo 6 RS LHD
Toyota Celica GT4 ST205 - SOLD
Mazda MX-5 1.8 NBFL - SOLD
Mitsubishi Evo 6 RHD - SOLD

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 31 bře 2019, 21:00

hasa píše:
31 bře 2019, 20:47
Gratulace Peto - kdybys chtel nekdy (muzu vzdy spis pozdeji vecer) nejakou touge kolem Prahy, posli zpravu, rad s tebou pokecam po delsi dobe a pojezdim! Jinak at jsi spokojenej!
hele rád! Já se ti na FB zase pripomenu! :lol: :smt006

jarka
Příspěvky: 349
Registrován: 10 bře 2011, 20:44

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od jarka » 01 dub 2019, 11:12

Kdyby jste si někdy s Hasou chtěli udělat výlet miatama na sever, tak dejte vědět - můžem udělat zelený konvoj :) . A nějakou tu zajímavou silničku tady u nás taky znám.
Hairdresser car

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 01 dub 2019, 23:42

hele rad Jarko! Tebe navic vzdycky rad uvidim...

Hardtop + original 15" Enkei s horsim lakem a zanovnima zimakama doma:
Obrázek
Obrázek

hasa
Příspěvky: 326
Registrován: 25 led 2014, 21:43

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od hasa » 02 dub 2019, 12:29

Hell yeah, let’s go north! Svolame to na FCb! Tesim se. Hasa
Mitsubishi Evo 6 RS LHD
Toyota Celica GT4 ST205 - SOLD
Mazda MX-5 1.8 NBFL - SOLD
Mitsubishi Evo 6 RHD - SOLD

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 04 dub 2019, 18:10

nejaky nakupy na Jedetoshop :D

v tydnu me jeste ceka zajet pro nejaky obyc 15x7" + Nankang NS-2R 195/50
a o dalsim vikendu rozvody a brzdy a 24.4. v moste dopoledne to testnu :D

Obrázek

jarka
Příspěvky: 349
Registrován: 10 bře 2011, 20:44

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od jarka » 04 dub 2019, 19:01

Co máš v plánu za kola? Když jsem hledal tak toho mnoho nebylo, resp. bylo a pěkný ale v usa. 24.4. dopo taky budu, tak dáme miata cup.
Hairdresser car

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 04 dub 2019, 19:04

kupuju uplne obyc jebky, nejaky za 2000kc i s gumama na dojeti, jen abych mel na co obou ty nankangy... rad bych neco smyslupnejsiho, ale jak pises, nic neni a kupovat novou sadu za 20k na mijatu mi prijde mimo, stejne to nekam opru a pak bych ty rosekany kola litoval :D

budu se stridat s kamosem, takze to bude takovej soukromej mijata cup, pac prej i Hasa bere svoji :D

jarka
Příspěvky: 349
Registrován: 10 bře 2011, 20:44

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od jarka » 04 dub 2019, 19:12

Ok, uděláme na trati miata-špunt a nikoho rychlejšího nepustíme :D .
Hairdresser car

hasa
Příspěvky: 326
Registrován: 25 led 2014, 21:43

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od hasa » 04 dub 2019, 19:47

Miata spunt zni dobre :lol: jdu sundat hardtop, abych na vas odlehcil :lol: tak se tam vidíme! tesim se, Hasa
Mitsubishi Evo 6 RS LHD
Toyota Celica GT4 ST205 - SOLD
Mazda MX-5 1.8 NBFL - SOLD
Mitsubishi Evo 6 RHD - SOLD

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 12 dub 2019, 09:41

Zase nejaky update:
- sehnal jsem uplne obyc 7x15" kola s obutejma 205/50 Bridgestone Potenza RE002, ktery prodam / vyhodim a obuju na to Nankang NS-2R 180 195/50
- taky dosel dalsi balik, tentokrat s brzdama: ATE predni kotouce a DS2500 + HEL hadice, brzdovka

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 25 dub 2019, 21:53

Tak jsem to byl včera testnou v Mostě!

Potkal jsem se s Jarkou a Hášou, klasicky oba pořád stejní pacienti, určitě jsem se ani nepřiblížil času Jarky,
i když bylo nejen počasí, tak potenciál auta mnohem větší, ale jezdil jsem a střídal jsem se s kamarádem.
Něco i nafotil na instagram: https://www.instagram.com/latebrakeheroes/ a otestovat, zda fungují brzdy a celkově kam se posunout nastavením auta = potřebuju stabíky!

Dole přikládám jedno ilustrační video:

LastV8
Příspěvky: 607
Registrován: 01 říj 2009, 09:16
Kontaktovat uživatele:

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od LastV8 » 30 dub 2019, 19:01

a aké časy to dáva, oproti tvojím starším autám? Ja som mal MX-5 NB Sportive, dal som tam krátky prevod 4,1, to bol 6-kvalt, ale časy som mal dosť slabé, na iných autách som dával také normálne na amatéra. Napr. Slovakiaring Impreza 1996 mala čas 2:39, Prelude 2:43 a MX okolo 2:50. Na Pannoniaringu som mal s Imprezou 2:20, s MX cca 2:33 a to je technická trať, od ktorej som si sľuboval fakt veľa...gumy Nankang NS-2R. Môže byť, že vekom som stratil feel a nabral strach, ale aj tak...proste mi tam chýbala rýchlosť v priamke. Na SKRINGu rovinka na Impreze podľa GPS cca 209 km/h, na MX niečo cez 180. Obvykle som tam mával na iných autách okolo 200. Napriek tomu stále uvažujem, že si nejakú kúpim na track. A práve preto sa pýtam, či máš nejaké tajné tuning tipy :-)
daily and fun: 10' Mazda 3 MPS II BL

exfun:
07' Honda Civic Si
01' Mazda MX-5 NBFL 1.8 Sportive
96' Subaru Impreza GT
99' Honda Prelude 2.2 VTI-S 4WS

http://revrats.sk/
https://www.facebook.com/revrats/

Uživatelský avatar
r4ms3s
Příspěvky: 317
Registrován: 21 črc 2013, 08:59

Re: r4ms3s - Mazda MX-5 NBFL

Příspěvek od r4ms3s » 30 dub 2019, 23:11

LastV8 píše:
30 dub 2019, 19:01
a aké časy to dáva, oproti tvojím starším autám? Ja som mal MX-5 NB Sportive, dal som tam krátky prevod 4,1, to bol 6-kvalt, ale časy som mal dosť slabé, na iných autách som dával také normálne na amatéra. Napr. Slovakiaring Impreza 1996 mala čas 2:39, Prelude 2:43 a MX okolo 2:50. Na Pannoniaringu som mal s Imprezou 2:20, s MX cca 2:33 a to je technická trať, od ktorej som si sľuboval fakt veľa...gumy Nankang NS-2R. Môže byť, že vekom som stratil feel a nabral strach, ale aj tak...proste mi tam chýbala rýchlosť v priamke. Na SKRINGu rovinka na Impreze podľa GPS cca 209 km/h, na MX niečo cez 180. Obvykle som tam mával na iných autách okolo 200. Napriek tomu stále uvažujem, že si nejakú kúpim na track. A práve preto sa pýtam, či máš nejaké tajné tuning tipy :-)
ty jo, hodne zajimavej dotaz a vlastne nevim, zda jsem ten spravnej, abych se k tomu nejak fundovaneji vyjadril, protoze jsem s tim najel zatim uplny prd...

je to nejpomalejsi auto co jsem kdy mel, ale zaroven je nejzabavnejsi jake jsem kdy ridil!
must have vec je lehkej setrvak a komplet vyfuk a ano asi bych rekl ze kdyz bych to pokratil tak by to bylo jeste zabavensji, priapdne jak rikal Hasa, ze to chce lamelak!
misto jakyhokoliv podvozku, bych radeji investoval do tvrdych stabiku, idealne kombinace obou!
i na tech 195kach je to auto neuveritelne stabilni, hodny a krasne drzi stopu, jen to chce na nas hovadskej styl, davat mensi tlaky nez jsem zvyklej z CTRa!
DS2500 desky na predek bohate staci!


ale jak rikam vlastne jsem s tim moc nenajel a radeji se stridal s kamosem, kterej jednu NB mel a ted stavi e36 2.8, kterou mu skoro postavenou nabourali pred dilnou!

A muj nejvetsi duvod proc jsem si ja osobne koupil mijatu jsou prachy! Nema cenu si hrat na to, ze to tak neni, proste je to neuveritelne levnej povoz a za tu cenu vlastne neni nic lepsiho (jeste jsem mel v merku MR2ku, ale bez toho JDM motoru to nema smysl pro ty problemy co s tim vsude vsichni maji), takze dejme tomu zhruba za 150k mam auto, ktery kdyz rozbiju? Tak je rozbiju! Kdyz zaklepe motor? Tak koupim jinej za 12k, kdyz mi jebne v prevodovce? Tak ji za 12k koupim! To stejne diff a zbytek veci.
Takze kdyz jsem premyslel, ze bych si opet obcas rad zajel na okresky, okruh a nejaky trackday a ze chci 100% atmosferu, tak jsem si rikal ze bud koupim: Swifta, EK hondu... a nebo mrknu po NB mijate.

Podle me chytrejsi budu na konci sezony, az s tim neco najedu a dostanu to auto trosku vic do ruky, ted vic nevim a porad jsem s tim (i dle casu v Moste) hodne pomalej :D

Zamčeno