tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 12:48

fotky ze zimního servisu 2018-2019, 4. část
a8 vacky_svor_staly prevod.jpg
N1 vačky, svor torsen, stálý převod
a8 loziska do prevodovky.jpg
ložiska do převodovky
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 12:55

fotky ze zimního servisu 2018-2019, 5. část

svor + stálý převod = přeskládání převodovky
a81 cnaradicko na kolecka.jpg
a81 hodinarstvi.jpg
a82.jpg
a84.jpg
a85.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 12:57

fotky ze zimního servisu 2018-2019, 6. část

hodinářská práce Svobdy pokračuje :twisted:
a87.jpg
a87_81.jpg
a87_82.jpg
a87_83.jpg
a87_84.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 13:01

fotky ze zimního servisu 2018-2019, 7. část

úprava kabeláže pro vvl a poslední přípravy předtím než Primera dostane nové srdce

a90 uprava kabelaze.jpg
a90.jpg
a9100 uz chce dovnitr.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 13:16

fotky ze zimního servisu 2018-2019, 8. část

samé budíky
b1 budik lambdy.jpg
lambáda místo výdechu
b2 budik lambdy.jpg
b2 JFPerformance.jpg
JFPerformance

když budíky nestačí :twisted:

b3 ladeni.jpg
hign rpm.jpg
chce to gt budíky (max 240 km/h a 9000 ot)
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
DjRaspby
Příspěvky: 723
Registrován: 07 kvě 2013, 18:04

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od DjRaspby » 11 dub 2019, 13:22

No podle toho co vidím tak to peněženka taky zaplakala co? :-D jinak ty točíš 9000?? :shock:

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 14:09

DjRaspby píše:
11 dub 2019, 13:22
No podle toho co vidím tak to peněženka taky zaplakala co? :-D jinak ty točíš 9000?? :shock:
Splnil jsem si sen. Úpravy stály víc než jsem předpokládal, ale nelituju! Primera je moje srdcovka a každá volná chvíle, kdy můžu brzy ráno vyrazit na okresku nebo jet na trackday, je pro mě kulturní událost. Už jen větší 4pístkové brzdy z 300zx/sky r32/r33 pro lepší cit a nebude Primeru téměř kam posunout. A nebo? :twisted:


Omezovač je nyní nastaven na 8800, výše by to pravděpodobně vyžadovalo úpravy sání. I teď je to hoblík pilka a rohlíkovač :smt001
Až se někde potkáme, rád svezu pro představu.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
DjRaspby
Příspěvky: 723
Registrován: 07 kvě 2013, 18:04

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od DjRaspby » 11 dub 2019, 14:11

Tak netušil jsem že SRka jsou takhle točivá...něco do osmi jsem čekal..ale devět ne. To je po úpravě ne? Nebo to snad takhle točilo z továrny? Tak 9000 to už je solidní pila...to musí znít super

pexo
Příspěvky: 87
Registrován: 04 lis 2012, 20:14
Bydliště: Brno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od pexo » 11 dub 2019, 14:14

8800 s n1 vackami alebo to davaju aj seriove vvl? (edit: uz to vidim, su vymenene ventilove pruziny)
'99 Evo VI
'98 Primera GT P11 SR20VE
'90 300ZX TT Z32 - ex

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 15:19

DjRaspby píše:
11 dub 2019, 14:11
Tak netušil jsem že SRka jsou takhle točivá...něco do osmi jsem čekal..ale devět ne. To je po úpravě ne? Nebo to snad takhle točilo z továrny? Tak 9000 to už je solidní pila...to musí znít super
Ano, ty otáčky jsou po úpravě. Stock sr20ve má omezovač na 7.000ot. N1 vačky mají jiný průběh než základní a proto je vhodné točit dál. A vyšších otáček bylo bez rizika možné dosáhnout tvrdšími ventilovými pružinami. Je možné se posunout ještě výše, ale to by vyžadovalo další úpravy.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
BMarcellus
Příspěvky: 257
Registrován: 08 dub 2012, 23:25
Bydliště: Karlovarsko

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od BMarcellus » 11 dub 2019, 15:36

Výborně Tome,jsem z tvojí práce a primery nadšený!!! Toho času a všech prostředků...,klobouk (vlastně helmu) dolů ;-)

Na Autíčkáři bude doufám časem drive test vol. II..... To se totiž spousta těch předešlých bude zdát nadhodnocených,to už vím teď.

Už se těšim na tvoje první svezení! ;-)
Hobby: ALMERA N15 GTi SR20DE Squadra Volante // DGR performance suspension
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 16:05

BMarcellus píše:
11 dub 2019, 15:36
Výborně Tome,jsem z tvojí práce a primery nadšený!!! Toho času a všech prostředků...,klobouk (vlastně helmu) dolů ;-)

Na Autíčkáři bude doufám časem drive test vol. II..... To se totiž spousta těch předešlých bude zdát nadhodnocených,to už vím teď.

Už se těšim na tvoje první svezení! ;-)
Díky moc, ale vše je to pečlivá práce a Davida. Já jen dodal ty prostředky :smt005
Už to chce jen něco potrénovat a zvyknout si.

Nejsem si jistý, jestli bude pokračování recenze přímo na Autičkáři, autor přestoupil na Garáž. Ale zájem o pokračování má, uvidíme.
Doporučuju přečíst recenzi na bývalou Primeru Diega. Je stále na Garáži a je perfekní i pro lidi, kteří nikdy s Primerou nepřišli do styku.
pár Nissanů
pár Toyot

Beny
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2017, 10:11

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od Beny » 11 dub 2019, 16:14

Jé, Habartov, odsud mám Primeru. :D Úpravy pecka, to už musí jet jak blázen. :smt007 Tak hlavně ať vydrží a dělá co nejvíc radosti.
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 16:22

Díky Beny! Snad se brzy někde potkáme.
Habartov je země Primerám zaslíbená, tos nevěděl? 8)
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
kulisaci
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2017, 08:56

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od kulisaci » 11 dub 2019, 19:59

Neskutečných prostředků si investoval a už se hrozně těším až tohohle ultimate sleepra alias nudné rodiné auto uvidím na živo práskat nějakého hothatche za půl míče :D
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight

Uživatelský avatar
tofoj
Příspěvky: 47
Registrován: 05 čer 2012, 10:39
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tofoj » 11 dub 2019, 20:41

Kuli to zas buď nohama na zemi :-) Primera je historický nářadí a je to na ní znát. Přední náprava váží půl tuny, vzadu není víceprvek, setrvák a řemenice maj snad 20kg, převody jsou i přes zkrácení dost dlouhý, brzdy jsou maličký, řízení není dost ostrý atp. V rychlosti si hothatch za půl míče tohle auto namaže. Co je ale nenahraditelný je mechaničnost, nezáludnost a vůbec pocit s řízení tohohle auta... Motor je momentálně kapitola sama pro sebe, má charakter, reakce na plyn je okamžitá, zvuk je neskutečnej, tahá to od spodu jak tdi a krouťák je lineární až k 9000 otáčkám. V přímce jsme to srovnávali s S2k a bylo to na stejno. 220 koní tam určitě bude. Je to prostě parádní svezení :-)
i30N FL daily
Evolution 8 víkendovka
e46 winter svárosvor

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od ZXman » 11 dub 2019, 21:09

Šikovný mechanik ten David. Málá garáž plná bordelu a co se tam dá všechno postavit.
Už by měl někdo postavit SR20VET, já na to nemám čas.
https://www.youtube.com/watch?v=_QLl8Nzb9Y8
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 21:35

kulisaci píše:
11 dub 2019, 19:59
Neskutečných prostředků si investoval a už se hrozně těším až tohohle ultimate sleepra alias nudné rodiné auto uvidím na živo práskat nějakého hothatche za půl míče :D
Tak jedině, že bude mít méně natrénováno než já :D
Skok oproti klasické Primeře gt je to velký, to ano. Myslím, že už dosahuje na tu úroveň, kdy na klikaté okresce na správném obutí nezávisí až tolik na max výkonu, ale hlavně na pudu sebezáchovy a šikovnosti strojvedoucího :-)
Ale stále je to Primera, 20 let stará nenápadná vrána, která může jen překvapit a to se mi zamlouvá.
A víš co říkaj kluci ochcáfkaři v hospě.... nikdo ti to neukradne, protože to nikdo nechce a to se vyplatí :smt005

Nerad to říkám, ale mistr Tofoj, nekompromisní jako obvykle, má pravdu naprostou pravdu. Ta váha na předku je mrcha a fyzika se očůrat prostě nedá. Ale to přece nevadí a nebrání v tom, aby staré auto dokázalo dělat radost. A proto jí také mám. A proto měl Tofi i svou prašivku :smt006
Naposledy upravil(a) tomyx dne 11 dub 2019, 22:59, celkem upraveno 2 x.
pár Nissanů
pár Toyot

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od ZXman » 11 dub 2019, 21:42

Je to tak na okreskách je to víc o lidech než autech.
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od tomyx » 11 dub 2019, 21:55

ZXman: já si žádný bordel přes ty jeho ruce nepamatuju :lol:
VET, to musí být strašná bestie. Akorát se to bude upravovat za úplně jiné částky a nikdo to tady nezaplatí.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
kulisaci
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2017, 08:56

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od kulisaci » 12 dub 2019, 10:05

No dobrá možná jsem to maličko přehnal. K těm 20kg v setrvačníku a řemenicím, zrovna tohle vidím jako levně a snadno řešitelný problém odlehčený setvračník + alu řemenice a si na méně jak polovivě :smt006
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od tomyx » 12 dub 2019, 10:39

To jsou přesně ty finální věci co mě napadly: 4pístkové brzdy, odlehčený setrvačník, odstranění tlumiva suchým ledem až bude lepší nerez koncák, možná řemenice, klimu se mi moc rušit nechce. Zatím to nebude nekompromisní tracktool, zatím Primeru neplánuju vykuchat na kost :smt002
Bude to zase daily dostavník s víkendovým dováděním na okreskách nebo okruhu pro potěchu majitele. Nemůžu jí nechat jen tak stát na parkovišti 8)
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
svobda
Příspěvky: 315
Registrován: 31 bře 2012, 16:41

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od svobda » 12 dub 2019, 18:19

To radši začnem vyztužovat kastli než vyhazovat dalších 20 za věci, které stejně nejsou poznat a hned nevyužiješ. Nakupovat se dá do aleluja,ale stím kolik se vše stojí zda má smysl tolik dávat skoro pro nic? Není lepší to konečně propálit v nádrži, zdokonalit se v řízení a až to odejde tak se nahradí třeba za to lehčí. Na podlaze zespodu není výztuha,vzadu vepředu. Občas ji slyším vrznout to mi GT sedan nedělal.
Projev motoru je opravdu fajn- sepne po chvíli se zblázní a zdá se,že neuvadá do 9000ot. Tím jak se zvětšil rozsah motoru tak opravdu by klidně mohla bejt kratší ještě skřín, ale zároveň se stím dá pořád cestovat a udržovat na dálnici vyšší rychlost bez toho,aby to nebylo furt v seplé vačce( a tím pádem žralo jak tank)

Uživatelský avatar
SakuL
Příspěvky: 234
Registrován: 21 črc 2012, 18:00

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od SakuL » 15 dub 2019, 07:03

Ty brzdy z 300zx mi prijdou cenove nesmysl na primeru, nech si nalepit poradnou smes a poznas obrovsky rozdil.
Nissan Primera - VEcko fplynu

Uživatelský avatar
svobda
Příspěvky: 315
Registrován: 31 bře 2012, 16:41

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od svobda » 15 dub 2019, 07:14

To už tam je. Auto brzdí hezky. Doteď to stačilo. Teď se uvidí 😊

Odpovědět