tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
fotky ze zimního servisu 2018-2019, 4. část
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
fotky ze zimního servisu 2018-2019, 5. část
svor + stálý převod = přeskládání převodovky
svor + stálý převod = přeskládání převodovky
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
fotky ze zimního servisu 2018-2019, 6. část
hodinářská práce Svobdy pokračuje
hodinářská práce Svobdy pokračuje
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
fotky ze zimního servisu 2018-2019, 7. část
úprava kabeláže pro vvl a poslední přípravy předtím než Primera dostane nové srdce
úprava kabeláže pro vvl a poslední přípravy předtím než Primera dostane nové srdce
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
fotky ze zimního servisu 2018-2019, 8. část
samé budíky
když budíky nestačí
chce to gt budíky (max 240 km/h a 9000 ot)
samé budíky
když budíky nestačí
chce to gt budíky (max 240 km/h a 9000 ot)
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
No podle toho co vidím tak to peněženka taky zaplakala co? jinak ty točíš 9000??
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Splnil jsem si sen. Úpravy stály víc než jsem předpokládal, ale nelituju! Primera je moje srdcovka a každá volná chvíle, kdy můžu brzy ráno vyrazit na okresku nebo jet na trackday, je pro mě kulturní událost. Už jen větší 4pístkové brzdy z 300zx/sky r32/r33 pro lepší cit a nebude Primeru téměř kam posunout. A nebo?
Omezovač je nyní nastaven na 8800, výše by to pravděpodobně vyžadovalo úpravy sání. I teď je to hoblík pilka a rohlíkovač
Až se někde potkáme, rád svezu pro představu.
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Tak netušil jsem že SRka jsou takhle točivá...něco do osmi jsem čekal..ale devět ne. To je po úpravě ne? Nebo to snad takhle točilo z továrny? Tak 9000 to už je solidní pila...to musí znít super
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
8800 s n1 vackami alebo to davaju aj seriove vvl? (edit: uz to vidim, su vymenene ventilove pruziny)
'99 Evo VI
'98 Primera GT P11 SR20VE
'90 300ZX TT Z32 - ex
'98 Primera GT P11 SR20VE
'90 300ZX TT Z32 - ex
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Ano, ty otáčky jsou po úpravě. Stock sr20ve má omezovač na 7.000ot. N1 vačky mají jiný průběh než základní a proto je vhodné točit dál. A vyšších otáček bylo bez rizika možné dosáhnout tvrdšími ventilovými pružinami. Je možné se posunout ještě výše, ale to by vyžadovalo další úpravy.
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
- BMarcellus
- Příspěvky: 257
- Registrován: 08 dub 2012, 23:25
- Bydliště: Karlovarsko
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Výborně Tome,jsem z tvojí práce a primery nadšený!!! Toho času a všech prostředků...,klobouk (vlastně helmu) dolů
Na Autíčkáři bude doufám časem drive test vol. II..... To se totiž spousta těch předešlých bude zdát nadhodnocených,to už vím teď.
Už se těšim na tvoje první svezení!
Na Autíčkáři bude doufám časem drive test vol. II..... To se totiž spousta těch předešlých bude zdát nadhodnocených,to už vím teď.
Už se těšim na tvoje první svezení!
Hobby: ALMERA N15 GTi SR20DE Squadra Volante // DGR performance suspension
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Díky moc, ale vše je to pečlivá práce a Davida. Já jen dodal ty prostředkyBMarcellus píše: ↑11 dub 2019, 15:36Výborně Tome,jsem z tvojí práce a primery nadšený!!! Toho času a všech prostředků...,klobouk (vlastně helmu) dolů
Na Autíčkáři bude doufám časem drive test vol. II..... To se totiž spousta těch předešlých bude zdát nadhodnocených,to už vím teď.
Už se těšim na tvoje první svezení!
Už to chce jen něco potrénovat a zvyknout si.
Nejsem si jistý, jestli bude pokračování recenze přímo na Autičkáři, autor přestoupil na Garáž. Ale zájem o pokračování má, uvidíme.
Doporučuju přečíst recenzi na bývalou Primeru Diega. Je stále na Garáži a je perfekní i pro lidi, kteří nikdy s Primerou nepřišli do styku.
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Jé, Habartov, odsud mám Primeru. Úpravy pecka, to už musí jet jak blázen. Tak hlavně ať vydrží a dělá co nejvíc radosti.
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Díky Beny! Snad se brzy někde potkáme.
Habartov je země Primerám zaslíbená, tos nevěděl?
Habartov je země Primerám zaslíbená, tos nevěděl?
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Neskutečných prostředků si investoval a už se hrozně těším až tohohle ultimate sleepra alias nudné rodiné auto uvidím na živo práskat nějakého hothatche za půl míče
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"
Kuli to zas buď nohama na zemi Primera je historický nářadí a je to na ní znát. Přední náprava váží půl tuny, vzadu není víceprvek, setrvák a řemenice maj snad 20kg, převody jsou i přes zkrácení dost dlouhý, brzdy jsou maličký, řízení není dost ostrý atp. V rychlosti si hothatch za půl míče tohle auto namaže. Co je ale nenahraditelný je mechaničnost, nezáludnost a vůbec pocit s řízení tohohle auta... Motor je momentálně kapitola sama pro sebe, má charakter, reakce na plyn je okamžitá, zvuk je neskutečnej, tahá to od spodu jak tdi a krouťák je lineární až k 9000 otáčkám. V přímce jsme to srovnávali s S2k a bylo to na stejno. 220 koní tam určitě bude. Je to prostě parádní svezení
i30N FL daily
Evolution 8 víkendovka
e46 winter svárosvor
Evolution 8 víkendovka
e46 winter svárosvor
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
Šikovný mechanik ten David. Málá garáž plná bordelu a co se tam dá všechno postavit.
Už by měl někdo postavit SR20VET, já na to nemám čas.
https://www.youtube.com/watch?v=_QLl8Nzb9Y8
Už by měl někdo postavit SR20VET, já na to nemám čas.
https://www.youtube.com/watch?v=_QLl8Nzb9Y8
https://t.me/pump_upp
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
Tak jedině, že bude mít méně natrénováno než já
Skok oproti klasické Primeře gt je to velký, to ano. Myslím, že už dosahuje na tu úroveň, kdy na klikaté okresce na správném obutí nezávisí až tolik na max výkonu, ale hlavně na pudu sebezáchovy a šikovnosti strojvedoucího
Ale stále je to Primera, 20 let stará nenápadná vrána, která může jen překvapit a to se mi zamlouvá.
A víš co říkaj kluci ochcáfkaři v hospě.... nikdo ti to neukradne, protože to nikdo nechce a to se vyplatí
Nerad to říkám, ale mistr Tofoj, nekompromisní jako obvykle, má pravdu naprostou pravdu. Ta váha na předku je mrcha a fyzika se očůrat prostě nedá. Ale to přece nevadí a nebrání v tom, aby staré auto dokázalo dělat radost. A proto jí také mám. A proto měl Tofi i svou prašivku
Naposledy upravil(a) tomyx dne 11 dub 2019, 22:59, celkem upraveno 2 x.
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
Je to tak na okreskách je to víc o lidech než autech.
https://t.me/pump_upp
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
ZXman: já si žádný bordel přes ty jeho ruce nepamatuju
VET, to musí být strašná bestie. Akorát se to bude upravovat za úplně jiné částky a nikdo to tady nezaplatí.
VET, to musí být strašná bestie. Akorát se to bude upravovat za úplně jiné částky a nikdo to tady nezaplatí.
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
No dobrá možná jsem to maličko přehnal. K těm 20kg v setrvačníku a řemenicím, zrovna tohle vidím jako levně a snadno řešitelný problém odlehčený setvračník + alu řemenice a si na méně jak polovivě
Fun car:MX-5 NB 1.8
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport
SOLD:Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
To jsou přesně ty finální věci co mě napadly: 4pístkové brzdy, odlehčený setrvačník, odstranění tlumiva suchým ledem až bude lepší nerez koncák, možná řemenice, klimu se mi moc rušit nechce. Zatím to nebude nekompromisní tracktool, zatím Primeru neplánuju vykuchat na kost
Bude to zase daily dostavník s víkendovým dováděním na okreskách nebo okruhu pro potěchu majitele. Nemůžu jí nechat jen tak stát na parkovišti
Bude to zase daily dostavník s víkendovým dováděním na okreskách nebo okruhu pro potěchu majitele. Nemůžu jí nechat jen tak stát na parkovišti
pár Nissanů
pár Toyot
pár Toyot
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
To radši začnem vyztužovat kastli než vyhazovat dalších 20 za věci, které stejně nejsou poznat a hned nevyužiješ. Nakupovat se dá do aleluja,ale stím kolik se vše stojí zda má smysl tolik dávat skoro pro nic? Není lepší to konečně propálit v nádrži, zdokonalit se v řízení a až to odejde tak se nahradí třeba za to lehčí. Na podlaze zespodu není výztuha,vzadu vepředu. Občas ji slyším vrznout to mi GT sedan nedělal.
Projev motoru je opravdu fajn- sepne po chvíli se zblázní a zdá se,že neuvadá do 9000ot. Tím jak se zvětšil rozsah motoru tak opravdu by klidně mohla bejt kratší ještě skřín, ale zároveň se stím dá pořád cestovat a udržovat na dálnici vyšší rychlost bez toho,aby to nebylo furt v seplé vačce( a tím pádem žralo jak tank)
Projev motoru je opravdu fajn- sepne po chvíli se zblázní a zdá se,že neuvadá do 9000ot. Tím jak se zvětšil rozsah motoru tak opravdu by klidně mohla bejt kratší ještě skřín, ale zároveň se stím dá pořád cestovat a udržovat na dálnici vyšší rychlost bez toho,aby to nebylo furt v seplé vačce( a tím pádem žralo jak tank)
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
Ty brzdy z 300zx mi prijdou cenove nesmysl na primeru, nech si nalepit poradnou smes a poznas obrovsky rozdil.
Nissan Primera - VEcko fplynu
Re: tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE
To už tam je. Auto brzdí hezky. Doteď to stačilo. Teď se uvidí