tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

tomyx - Nissan Primera (P11) SR20VE

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 16:08

Představuji mojí srdcovku, která mě neskutečně baví už od 2015.
Jedná se o šedou myš německého důchodce Nissan Primera p11 z roku 1998. Lehce obtloustlý nenápadný hatchback/ liftback původně se srdcem SR20DE. Moje továrna na endorfiny a učební nástroj.

recenze:
05/2018 https://www.autickar.cz/clanek/nissan-p ... amni-klise
11/2019 https://www.autickar.cz/blog/clanek/jak ... ry-p11/937



aktuální setup (updatován 09/2019):

MOTOR
- SR20VE + zesílené titanové ventil. pružinky + N1 vačky (sr16ve), rev limiter 8800, vvl switch cca 5000 ot., olej Motul 10w40 300v Racing
- samosvor torsen a stálý převod 5,167 (Mfactory + náplň Motul)
- vodní pumpa (sr16ve)
- palivová pumpa (STI/WRX)
- sání JWT popcharger + tepelný štít
- Nistune Real Time ECU Type 4 naladěno na 98+ okt. benzín (by Tofoj, díky!!)
- nerezové SSAC svody + termopáska (05/2019)
- nerez výfuk + decat (vedení 63 mm, střední a koncový průchozí tlumič)
- wideband lambda AEM
- budík na teplotu a tlak oleje by JFPerformance (MG-01)
- 18 řadý chladič oleje Setrab (původní 12 řadý chladič oleje HPI, určený pro S14, se rozpadl)

PODVOZEK:
- sada PU Strongflex na přední nápravě + stabilizátory + uložení zadní nápravy
- coilovery DGR custom (help springs)
- zkrácená horní ložisková ramena pro větší odklon

BRZDY:
- serie gt třmeny (kotouče 280mm přední, 278mm zadní)
- brzdové desky p. Pavlíček HPvýfuky (směsi: předek DS 1.11, zadek DS2500) = brzdí perfektně jen hodně práší
- kotouče předek DBA s chladícími drážkami, zadní kotouč OEM
- brzdovka motul

KOLA:
- daily: Team Dynamics Pro Race 1.2 r17" + Westlake Sport RS 215/45 R17 87W
- trackday: bílé KS-CE Kei Office r16" (4,5kg kolo) + Yokohama Advan NEOVA AD08R 205/45 R16 83W

OSTATNÍ:
- volant Nardi Deep Corn 350mm s odsazením
- palubka černý flock
- skořápka Bimarco futura + držáky (pojezd zachován)
- 6bod pásy (Schroth Clubman II)



HISTORIE
Jak to vše vlastně začalo?
Jedná se o mou v pořadí druhou Primeru. Nákup té první (p11-144) bylo šlápnutí do lejna, ale přesto jsem se vlastností Primery nechtěl vzdát.
Chtěl jsem využívat předností motoru a podvozku včetně schopné zadní nápravy. Kdo by to byl řekl, není tuhá jako tuhá :smt001

Po prvním přešlapu s faceliftem jsem začal hledat co nejzdravější kus P11 - 120 bez ohledu na cenu což byl nejdůležitější faktor úspěchu.
Dočkal jsem se a v teritoriu JEDETO na mě čekala Jagyho modrá p11. A výsledek? BINGO!! Designově to na molo nikdy nebylo, devadesátky bijí do očí, ale už v základu dokázal podvozek vykouzlit úsměv na tváři a "zdravotně" na tom byla skvěle!

Původní záměr, mít klasické druhé auto na dopravu do zaměstnání, nabralo jiný směr = učení se a radost.
Jagy, Diego, Meny, Svobda, Tofoj a další "Primerapacienti" mě v krátkém čase nakazili (DÍKY!!!) a kolotoč úprav začal pomalu roztáčet.
V průběhu vývoje jsem se mnohokrát rozhodoval, zda rovnou přeskočit pár levelů jak mi mnozí radili (a měli sakra pravdu !!!), nebo jít krok za krokem a pomalu si zvykat, ale já si nedal říct. Mojí volbou byla ta dražší zato delší cesta. Na druhou stranu, nebyl jsem si jistý co přesně chci a také jsem nechtěl čekat na auto měsíce což by velký celkový servis obnášel :-D :twisted:

2016 „entry“ fáze
Pro mě s nula zkušenostmi znamenala velký boom. Proběhly motorové úpravy na 110 kw gt verzi a nějakými bonusy navíc.
Pro klasickou Primeru s 96kw SR20DE, stojí minimálně tyto počáteční úpravy v ceně směšných pár stovek opravdu za to!

díly z GT verze nebo funkčnější:
- ecu z Almery gti pro posun omezovače výš (díky Diego)
- vačky
- sání Jim Wolf Technology (JWT popcharger)
- nerez svody SSAC
- brzdy (resp. držáky)
- rozpěra na domky tlumičů
- převodovka včetně přívodu vzduchu z nárazníku k převodovce (opravdu velká změna)
- přední a zadní nárazník, mlhovky, polokožené sedačky, tapecy, prahy, křídlo, 15" gt alu na zimu a 16" enkei na léto z UK verze GTLE
- koncem roku jsem si udělal radost osvědčenou kombinací tlumičů Bilstein B6 + pružin Eibach ProKit
- nějaká ta údržba v podobě broušení a antikorozní ochrany podvozku a dutin

2017 pomalý rozjezd
Primera začala rozdávat radost. Po prvních absolvovaných trackdays se rozjel kolotoč úprav.
V první půli 2017 proběhla výměna gt volantu za kus z UK Almery gti s menším průměrem. Nový potah kůže + bicepsy (Volantech), komplet nerez výfuk od svodů (4-2-1), decat, na zkoušku Federal RSR 205/50 r16".

2018
Na konci roku 2017 jsem se rozhodl, že chci víc. V průběhu 2018 nahozeny ostřejší vačky TOMEI Poncams 260°a Nistune nalazeno opět u Tofoje = velké díky!!
Nesměly chybět coilovery DGR custom s pomocnou pružinou. Posun byl znatelný a Primera krásně ožila na nějakých 170-180 k (nezměřeno) vycházím jen z infa uváděného u Primer stejného setupu. Nezůstalo jen u vaček, pořídil jsem dvě sady kol: trackday sadu raritních bílých JDM 16" Kei Office KS-CE+ Yokohama Advan Neova AD08R a novou sadu 17" Team Dynamics Pro Race 1.2 z UK na daily s low cost pneu Westlike. Došlo také na volant Nardi z UK, skořápku a 6bodové pásy, nějaké ty budíky na teplotu a tlak oleje (JFPerformance) a pár dalších srandiček (vše uvedeno v popisu).

2019 konečně sleeper!
Stalo se to, co mělo přijít už na začátku :twisted: Mistr Svobda mi pomohl realizovat můj sen = SR20VE :smt007 Velké díky Davide!!
Kromě VE + N1 vaček a zesílených ventilových pružinek, nahozen kratší stálý převod (lehce upravená skříň) a torsen od Mfactory, wideband a pár dalších detailů. VE topí dle předpokladu dost a dost, bylo nutno termopáskou omotat svody + downpipe a instalovat chladič oleje HPI S14, který bohužel nevydržel ani měsíc a rozlepil se. Nahradil ho trvanlivější chladič Setrab.

A co dál?
Již delší dobu laboruju s výfukem, aby do cca 4500 otáček uvnitř neduněl (decat).
Prozatím 3 modely koncáku a 2 modely středního tlumiče a zlepšení jen částečné. V 11/2019 bude hotov další (větší) střední tlumič narvaný vatou. Snad se to zlepší.
Tím budou "běžné" úpravy na Primeru u konce, ale co je vlastně běžné? :lol: Chce to hlavně jezdit a jezdit!

Snad uvedené info pomůže někomu dalšímu se správně rozhodnout. Díky za jakoukoli kritiku, rady a nápady!
Naposledy upravil(a) tomyx dne 06 lis 2019, 15:23, celkem upraveno 16 x.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 19:39

nákup
konec 2015:
modra 0.jpg
modra 1.jpg
modra 2.jpg
modra 3.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Beny
Příspěvky: 36
Registrován: 10 pro 2017, 10:11

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od Beny » 18 črc 2018, 19:45

Na tom máš tažný? :D Je fajn že jsi jí sem dal, alespoň můžu sledovat progress. Primery se tu docela okotily, ale jelikož sám mám jednu tak to dost chápu. Přeju hodně štěstí s dalšíma plánama. Kdysi jsem měl taky v hlavě Véčko, ale cukání na zadohrabku bylo silnější. Good luck. :)
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily Primera P11 SR20DE
weekend MX5 NA

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 19:53

Beny: Tažný bylo na začátku, ve 2015 při koupi jako pozůstatek po Helmutovi :-) Šlo hned dolů + výmaz z TP. Také mám občas zálusk na zadohrab, hlavně v zimě, kdy je Primera na servisu nebo zazimovaná. Ale 3 auta je na tak málo času moc, alespoň si to zatím myslím ;-)
Uvidíme kam dál se vrhnu. Je to vše otevřené. Gratuluju ke splněnému zadohrab snu! Každopádně díky!
Naposledy upravil(a) tomyx dne 18 črc 2018, 21:19, celkem upraveno 1 x.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 19:56

první úpravy 2016
gt bodykit.jpg
201608_umyta 0.jpg
201608_umyta 2.jpg
201608_umyta 4.jpg
201707 Enkei.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 20:01

sranda pokračuje ve 2017
volant gti.jpg
volant z almery gti s novou kůží a bicepsy
nerez 1.jpg
nerez nemůže chybět
Myto 3.jpg
Myto_Diego.jpg
jízda s VE
Myto_RSR 2.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 20:19

a pokračujeme na konci 2017
nardi 1.jpg
nesměl chybět
skorapka.jpg
Bimarco Futura
DGR custom 1.jpg
DGR custom
pur 1.jpg
PU Stronglex
09_2017 tomei poncam.jpg
vačice Tomei
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 20:49

2017-2018
budik olej 2.jpeg
budík na teplotu a tlak oleje
nardi 2.jpg
radost držet Nardi Deep Corn, jen škoda pouze červené nitě
Kei Office AD08R.jpg
Kei Office 16" s váhou 4,5 kg na kolo + AD08R
TD Pro Race 12.jpg
Team Dynamics Pro Race 1.2 17"
spirit of ecstasy.jpg
"SPIRIT OF ECSTASY" :-D
vychovávat se musí už od začátku!!
Naposledy upravil(a) tomyx dne 18 črc 2018, 21:22, celkem upraveno 2 x.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 18 črc 2018, 21:01

2018
nove viko.jpg
Na druhé vyjížďce tento rok se na mě „usmálo“ štěstí a fouklo těsnění pod hlavou. V rámci servisu bylo vráceno původní víko ventilů a nalakováno do barvy karoserie. Za veškerý servis téměř od začátku až dosud může mistr Svobda. Díky, skvělá práce!
silencer_soucasnost 1.jpeg
Konečně se mi podařilo eliminovat dunění nerez výfuku instalací 29,5 cm nerez silenceru za velkého přispění Kulisaci. Díky moc! Současný silencer není tolik restriktivní jako původní, ale co je hlavní, je slyšet motor i výfuk současně, ne jen dunící roura vzadu :-D
ledvinky new 1.jpg
ledvinky bez mřížek v procesu
matky dgr.jpeg
odlehčené matky DGR
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
BMarcellus
Příspěvky: 229
Registrován: 08 dub 2012, 23:25
Bydliště: Karlovarsko

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od BMarcellus » 20 črc 2018, 21:02

Tomyx,dobře,že jsi tu konečně založil druhý Velký Technický Průkaz :D Dobrá práce a přeju ti hodně úspěchů v dalším ladění. Ale hlavně používání. A doufám že mimo zimní sezónu.
Hobby: ALMERA N15 GTi SR20DE Squadra Volante // DGR performance suspension
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol

Uživatelský avatar
jaymz
Příspěvky: 36
Registrován: 20 říj 2014, 18:17

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od jaymz » 21 črc 2018, 09:22

Pěkný projekt, kvalitní věci, smysluplné úpravy. Takhle to má vypadat, nač vymýšlet vymyšlené :wink:
Naprostá paráda jsou ty ráfky. Vzhledem k tomu co má primera za rozteč jsi to skutečně vyhrál, to nešlo nevzít :)
Pulsar GTiR

Uživatelský avatar
kulisaci
Příspěvky: 73
Registrován: 09 kvě 2017, 08:56

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od kulisaci » 21 črc 2018, 21:45

Konečně :) Tohle auto je opravdu velice schopné, zábavné a pořád použitelné pro daily. :smt006 V ledasčem mě inspiroval Tomyx i jeho primera a při pohledu na speclist si říkám kolik toho mám před sebou. Za silencer není za co :smt002 Snad se zase brzy uvidíme na nějakém okružení.
Fun car: Primera P11 2.0i SR20DE low budget/weight
Daily car: Civic EP2 1.6 vtec sport

Uživatelský avatar
blesk666
Příspěvky: 2424
Registrován: 18 bře 2008, 23:52

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od blesk666 » 22 črc 2018, 09:29

Tomyx: V prvom rade si my pripomenul krasne casy s Primerou-vzdy si ich preto rad citam, hlavne take ako tvoj.
To ze na zaciatku je najdolezitejsie vybrat co najzdravsi kus je absolutny zaklad a treba to stale dokola opakovat. Vacsina ma tendenciu si nahovarat ze kupia lacnejsie a potom si to “daju do poriadku” - to je spatny postup ktory sa vzdy vypomsti.
K upravam nemam co dodat, su funkcne a overene. Inak bodykit GT tomu autu neuveritelne opticky pomohol. Par plastov a kolko parady:-) obzvlast sa mi pacia kola Kei-Office a “cisty” motorovy priestor ktory indikuje zmysel pre detajl.
Co sa tyka vyfuku, tak catback 63mm co som mal od AMA v kombinacii so zvodmi a downpipe SSAC dunel v otackach 2-3,5tis. Komplet cely vyfuk (vcitane zvodov) od AMA (70mm) a vacsim zadnym tlmicom bez stredoveho rezonatora (Almera gti) so 70mm vystupnou rurou, prakticky vobec nedunel. Dunenie sa da efektivne riesit pouzitim helmholzovych rezonatorov (su to tie bypass komory v ktorych sa potlaca konkretna fkekevncia). U Almery bolo dunenie eliminovane optimalnym zladenim priemerov od motora az po koniec a pouzitim vacsieho zadneho tlmica s malym vystupom (rovnako ako potrubie 70mmm). SSAC nemaju celkom optimalne priemery (moc velke priemery zvodovych kolien).
Drzim palce pri dalsom progrese

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 23 črc 2018, 08:34

BMarcellus: Díky, už to bylo třeba ;-) Primera se mnou zažila pouze jednu zimu ve 2015, to když jsem si ještě nebyl na 100% jistý jakým směrem půjdeme.
Vzhledem k následujícím úpravám a stále relativně zdravé kastli mi bylo líto jí solit. Takže každou zimu má místo v garáži nebo je na zimním servisu.
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 23 črc 2018, 08:48

jaymz: Díky, snažím se myslet nejen na úpravy, ale i na zdraví kastle. Kovomorka je mrcha a ty naše devadesátkové stroje má snad asi nejradši :x
Ty ráfky jsou takový můj splněný sen, pamatuji si, že jsem je viděl v RpR a než jsem se rozhoupal, byly pryč.
Jsou krásně lehoučké a ten funkční design, jen bohužel už půl roku čekají ve sklepě :-( Nechal jsem je zrenovovat mokrou cestou, žádné otryskávání nebo komax, hezky rozpouštědla a pár vrstev barvy a čekám až budu mít prostor vyrazit na okruh. Je mi líto je používat jako daily. Snad se podaří 9.8., 21.8. nebo 20.9. do Mostu :)
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 23 črc 2018, 09:10

kulisaci: Až teď je Primera bez problému použitelná na daily, může za to poslední silecer. Kdyby to byla čistá víkendovka, asi bych to neřešil, ale v téhle fázi ještě chvíli nebude :D
Roční nájezd se hodně zmenšil, ale pořád je to přes 10tis km ročně, takže zatím kompromisy i co se týče váhy. Izolace + klima, vše je stále na svém místě, uvidíme, kdy nastane ten právný čas shodit pár kilo nejlépe z přední části.
V současné době spatřuju limity hlavně v daily pneu. Jejich úloha měla být jediná, být na vodě lepší než Federaly. Přesto, že jsou to semislicky, prožezané jsou dost a odvod vody funguje dobře, takže potud paráda. Na druhou stranu, kromě nízké ceny a vysokého hluku, nic extra navíc nepřinášejí. Věděl jsem do čeho jdu, proto nelituju, ale výhrady jsou.
Tak snad brzy vyrazíme, co Most? 8)
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 23 črc 2018, 09:34

to blesk666: To cos napsal by chtělo tesat do kamene! Hlavní problém spatřuji v tom, že Primera má svůj věk a zatím stále se snižující cenu. Zájemci o toto "rodinné" posunovadlo jsou velmi často mladí kluci, kteří sází na to, že nižší cenu doženou na dílně/ v garáži. Bohužel, velmi často se tento postup jednoduše nevyplatí. I já jsem si tím prošel, je to jako vždy otázka peněz a priorit.

Děkuji za odpověď na můj dotaz ohledně výfuku. Pokud si usmyslím, že to chci vyřešit "napořád", Primera jednoduše poputuje do AMA :)
Metodou pokus/ omyl jsem se před 14 dny dopracoval k fungujícímu vyjímatelnému silenceru (do koncového tlumiče), který můj problém vyřešil.
Nakonec se tedy povedlo. Na okruhu půjde silencer ven, na okreskách zůstane. Velmi mě překvapila dobrá odezva na plyn, tedy by mohl být pravděpodobně i málo restriktivní.

Nějaký další progres už rozmyšlený mám. Prozatím se mi lehce změnily priority, vzhledem k nutnosti změny rodinné nemovitosti.
Nějaké drobnosti budou brzy, swap VE/DET musí ještě chvilku počkat :smt001
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
BMarcellus
Příspěvky: 229
Registrován: 08 dub 2012, 23:25
Bydliště: Karlovarsko

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od BMarcellus » 23 črc 2018, 15:29

Tomyx: to je dobre,protoze povrchova uprava DGR zimni provoz opravdu nesnese a prachovky puchri,at je pocasi sebelepsi.
Hobby: ALMERA N15 GTi SR20DE Squadra Volante // DGR performance suspension
Daily: Corolla E12 1.6 VVT-i Sol

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 23 črc 2018, 15:53

BMarcellus: Díky za info.
Zima má u mě stopku hlavně kvůli kastli, ta je pro mě nejcennější. Kastli chci zachovat co nejdéle bez nutnosti stoupnout si do fronty k Angličákovi :smt006
Díly podvozku beru jako spotřebku na 30-60tkm, pokud se zadaří. V případě potřeby se za pár tisíc vymění a vzhledem k celkovým "investicím" to bude stejně jen malá kapka v moři :wink:
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 217
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od Tom_ » 24 črc 2018, 17:01

Ahoj, nemas vice info k tomu silenceru? Bracha to bude nejspis taky potrebovat do sveho TypeR, jelikoz to dost rve ten origo vyfuk invidia

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 25 črc 2018, 10:32

Ahoj Tom_, tady je nákres, snad pomůže. Jen dodám, že celková délka je 295mm a je to nerez kvůli váze.
silencer finalni.jpeg
Jen bych dodal, že jsem k němu došel po nějakém zkoušení a netroufl bych si tvrdit, že je to univerzální pomoc do jakéhokoli auta nebo pro jakékoli výfukové vedení/ motor.

Původně jsem přemýšlel, že objednám APEXI active tail silencer https://www.nengun.com/apexi/active-tail-silencer, ale znamenalo by to upravit koncovou trubku z 70mm na 90 nebo 100mm a výsledek za cenu cca 5.000,- Kč stále nejistý. Pořád se jedná o "univerzální" díl. Tak jsem tomu dal šanci a kulisaci mě zachránil :smt006
Naposledy upravil(a) tomyx dne 26 črc 2018, 13:16, celkem upraveno 2 x.
pár Nissanů
pár Toyot

Diego
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013, 23:46

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od Diego » 25 črc 2018, 16:57

Tak ... a už je i tahle Príma tady :D ...moc pěkně sepsáno, parádní auto se spoustou skvělých dílu a funkčních úprav - a jak už bylo napsáno, ty kola jsou TOP (už ať jsou na autě) - těším se, až je uvidím naživo (snad brzy) :wink: a k tomu silenceru, i když je moje Primča jen auto na víkendy, možná bych nad tím taky pouvažoval, ale to kdyžtak pořešíme přes mail (až si zas najdu chvilku :D ) ...tak hlavně užívej auta než přijde zas ta otravná zima :)
Nissan Primera GT - ex, Nissan Almera 1.6SR - ex, Honda Civic Aerodeck 1.8VTi - ex, Nissan Primera SR20VE NeoVVL

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 217
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od Tom_ » 25 črc 2018, 17:39

Tomyx : Diky, uvidim jaky prumer koncovky a vnitrku vyfuku ma bracha. Ta vnitrni trubka je perforovana?nebo je normalne plna?

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 26 črc 2018, 13:32

Diego: Príma je teď hlavně zdravá, teda až na jednu maličkost. Důležité je, že majitel musí hlavně víc jezdit a okružit. 9.8. bych chtěl do Mostu na moje poprvé, tak jsem zvědavý na referenční čas s dřevěnýma rukama a nohama, ale se super kolama :mrgreen:
Co se týče silenceru, až teď po více než roce laborování jsem spokojen. Schéma jiste napoví hodně, ale je ještě nutné mít někoho, kdo je schopný tuhle srandu vyrobit. Klidně se ozvi, konečně ti budu moci pomoct jednou já :smt006


Tom_: Ta vnitřní trubka je plná viz foto:
silencer_soucasnost 1.jpeg
pár Nissanů
pár Toyot

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 142
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: tomyx - Nissan Primera (P11) GT "wannabe"

Příspěvek od tomyx » 06 srp 2018, 12:21

Daily sada (TD Pro Race 1.2. 17x7) musela dolů a konečně nahozena okruhová sada (Kei Office KS-CE 16x7).
Rozdíl cca 4 kg/ kolo je cítit od prvních metrů. Na test v Mostě 9.8. jsme ready :D

20180725_175959.jpg
20180806_072021.jpg
20180806_072040.jpg
20180806_072051.jpg
20180806_072054.jpg
pár Nissanů
pár Toyot

Odpovědět