LJay - Honda CRX ED9
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Re: LJay - Honda CRX ED9
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Na práci na autě teď není moc čas, tak sem hodím alespoň pár fotek z těch několika málo projížďěk, který sem za tohle léto zatím stihnul.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Taky musím už konečně splašit nějakýho dobrýho lakýru, u kterýho bych mohl nechat nalakovat spodky nárazníků zpátky do černý, protože takhle je to takový opticky nesouměrný. Kdybyste měli tip na nějakou osvěďčenou lakovnu v okolí Liberce, tak mi prosím napiště.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
O víkendu sem hodil víko ventilů do černýho Wrinklu.
I když je to asi známý, tak sem připíšu malý tip na odstranění původní barvy, třeba se to bude někomu hodit.
1. Obalit víko hadry prolitými acetonem
2. Celý to zabalit do igelitek, aby se zabránilo vytěkání acetonu
3. Nechat působit 24 hodin
4. Rozbalit a oloupanou barvu očistit štětcem, nebo jemným dráťákem
I když je to asi známý, tak sem připíšu malý tip na odstranění původní barvy, třeba se to bude někomu hodit.
1. Obalit víko hadry prolitými acetonem
2. Celý to zabalit do igelitek, aby se zabránilo vytěkání acetonu
3. Nechat působit 24 hodin
4. Rozbalit a oloupanou barvu očistit štětcem, nebo jemným dráťákem
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Spis by me zajimal overenej navod na aplikaci wrinklu
Nekolikrat jsem ted musel predelavat dily kvuli nerovnomerny strukture, stejkancum apod. Navod na plechovce rika 3 vrstvy (smer 0, 90 a 45), ale moc dobre to nedopadlo, moc barvy. Peet mi pak poradil dat jen dve vrstvy a vzit to horkovzduskou, coz dopadlo lip, ale taky to neni stoprocentni
Jak jsi postupoval?
Spodní intake manifold a koleno se celkem povedly, ale do dokonalosti to ma daleko (koleno)
Nekolikrat jsem ted musel predelavat dily kvuli nerovnomerny strukture, stejkancum apod. Navod na plechovce rika 3 vrstvy (smer 0, 90 a 45), ale moc dobre to nedopadlo, moc barvy. Peet mi pak poradil dat jen dve vrstvy a vzit to horkovzduskou, coz dopadlo lip, ale taky to neni stoprocentni
Jak jsi postupoval?
Spodní intake manifold a koleno se celkem povedly, ale do dokonalosti to ma daleko (koleno)
1999 Nissan Almera GTi Blue BS7 (140hp/181Nm) daily/winter SOLD
2005 Honda Accord CL7 2.0 Eternal Blue Pearl (152hp/192Nm) daily
2007 Mazda RX-8 Stormy Blue Mica (190hp/220Nm) SOLD
1996 Mazda RX-7 FD3S Brilliant Black BW EFR8374 single turbo (XXXhp/XXXNm)
2005 Honda Accord CL7 2.0 Eternal Blue Pearl (152hp/192Nm) daily
2007 Mazda RX-8 Stormy Blue Mica (190hp/220Nm) SOLD
1996 Mazda RX-7 FD3S Brilliant Black BW EFR8374 single turbo (XXXhp/XXXNm)
Re: LJay - Honda CRX ED9
DaveMax: já nastříkal 3 relativně silný vrstvy (0, 90, 45 stupňů). Nechal to cca. 2 dny vyschnout na vzduchu. Pak sem to dal rovnou na motor a přes hodinu jezdil všude možně, aby se to vytvrdilo teplem. Původně sem myslel, že to před montáží vytvrdím nahřátím pomocí horkovzdušky, ale v otevřeným prostoru to nemáš šanci rovnoměrně prohřát na teplotu požadovanou pro vytvrzení a do trouby ve který normálně děláme jídlo se mi to fakt dávat nechtělo, tak to šlo rovnou na motor.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Ja to delal taky viz ten navod...A pak to poradne prohral horkovzduskou a myslim ze to dopadlo dobre.
Re: LJay - Honda CRX ED9
Tom_: pěkný výsledek.
Konečně sem našel lakýru, který byl ochotný nalakovat spodní díly nárazníku na černo, tak jak je to originálně a za mně to vypadá o dost líp.
Konečně sem našel lakýru, který byl ochotný nalakovat spodní díly nárazníku na černo, tak jak je to originálně a za mně to vypadá o dost líp.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Jelikož sem musel vypustit chladící okruh kvůli výměně termostatu, tak sem přitom rovnou zrušil vyhřívání klapky, IACV a trubky odvětrání ventilového víka. Tu sem pro jistotu trochu zaizoloval, pomocí několika vrstev teplem smrštitelný bužírky, abych omezil její ochlazování a kondenzaci výparů uvnitř.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Další mini úprava. Minulý týden sem nahodil zadní spodní rozpěru. Chtěl bych vyrobit i přední spodní, která by šla ideálně horem nad svodama, ale musím si na to nejdřív vyhradit nějaký čas, abych to pořádně rozměřil a promyslel.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Pekna prace, je to znat? Taky premyslim ze bych si udelal tenhle styl rozper. Z jakeho materialu jsi to vyrabel? normalni jekl 20x20x 2mm?
Re: LJay - Honda CRX ED9
Tom_: na CRX je to znát docela dost, hlavně v kombinaci s horní rozpěrou, protože díky velkýmu otvoru pro kufrový dveře je auto vzadu dost měkký.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Jaky matros si na to pouzil?
Re: LJay - Honda CRX ED9
Diky za odpoved. Nejspis to v ramci zpevneni obou naprav udelam taky...Je lepsi u uchytit 4 srouby jednotlive napravy dohromady do krize? Takovy Xko..nebo i ty boky zavarit aby to byl uzavreny profil? Zase aby to nevazilo tunu
Re: LJay - Honda CRX ED9
Promiň za pozdní odpověď, málo času. Jestli to nemáš už hotový, tak pošli fotku uložení náprav, abych si udělal lepší představu jak by se to dalo řešit.
Naposledy upravil(a) LJay dne 17 dub 2020, 10:10, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Našel sem teď trochu času a jelikož sem si před nedávnem koupil 3D tiskárnu, tak sem jí rovnou otestoval a vyrobil si pár věcí na auto.
První byly středový záslepky do ROTA kol, který mi ještě na foukaným CRX postupem času ulítaly
První byly středový záslepky do ROTA kol, který mi ještě na foukaným CRX postupem času ulítaly
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Druhý pak byl velocity stack, který sem využil při úpravě sériovýho airboxu, u kterýho sem zrušil rezonátor a nasávání přetáhnul na jeho místo, protože původní ústí přímo nad výfukovými svody.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
V pohoda, pres "zimu" se mi moc nechtelo pod autem lezet Takhle jsou resene napravy. Idealni by byla klec, ale to zlegalizovat je pomerne drahe
Re: LJay - Honda CRX ED9
Tohle se mi líbí, fakt pěkný. Nějaký další plány?
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT
Re: LJay - Honda CRX ED9
Když na to koukám, tak nevím, jestli by si příčným vyztužením uložení ramen jednotlivých náprav získal nějakou podstatnou tuhost navíc. Vyztužení do kříže by nějakou měrou určitě zpevnilo celou karoserii, ale pokud by to bylo uchycený jen mezi přední a zadní nápravou a nikde mezi, tak se podle mně bude dost prohýbat i to vyztužení, protože kvůli zachování nějaký rozumný světlý výšky by muselo být z nízkých profilů a přitisknutí co nejvíc k podlaze, takže by nemělo dostatečnou tuhost.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Zatím jen bolt-on věci a odlehčování. Až bude víc času, tak si postavím druhý motor s trochu větší kompresí, ale nic moc přehnanýho (strop tak 160hp na klice). Spíš jen taková decentní stavba, u který nepůjde o max. výkon, ale o zábavu za volantem. Navíc mně už nebaví se každý dva roky klepat, jestli projdu STK, tak to taky trochu tlumí mojí motivaci do nějakých zásadnějších úprav.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Mikro update. Auto sem přezul na Michelin Pilot Sport 3 a musím říct, že spokojenost. Taky sem v rámci postupnýho odlehčování vyhodil repráky z předních dveří a udělal místo nich záslepky.
Teď sem se pustil do portování sacího manifoldu, který bych pak chtěl osadit B16A1 klapkou, pokud nějakou seženu. Kdybyste ji měl někdo náhodou na prodej, tak napište.
Teď sem se pustil do portování sacího manifoldu, který bych pak chtěl osadit B16A1 klapkou, pokud nějakou seženu. Kdybyste ji měl někdo náhodou na prodej, tak napište.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Kvůli odlehčení sem nahradil rezervu, hever a klíč kompresorem s opravnou sadou. Což mi ušetřilo 7kg váhy.
Abych mohl dál plnohodnotně používat kufr a nepropadalo se mi při větším zatížení jeho plastový dno, který normálně sedí na rezervě. Tak sem si navrhnul a na 3D tískárně vytisknul sloupek, který se našroubuje do závitu pro uchycení rezervy a dno na něj pak při zatížení dosedá.
Abych mohl dál plnohodnotně používat kufr a nepropadalo se mi při větším zatížení jeho plastový dno, který normálně sedí na rezervě. Tak sem si navrhnul a na 3D tískárně vytisknul sloupek, který se našroubuje do závitu pro uchycení rezervy a dno na něj pak při zatížení dosedá.
www.jfperformance.cz