LJay - Honda CRX ED9

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

ZXman
Příspěvky: 1030
Registrován: 09 pro 2008, 19:04

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od ZXman » 17 črc 2019, 00:16

Co je to za typ konektoru?
https://t.me/pump_upp

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 22 črc 2019, 10:30

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 06 srp 2019, 12:07

Na práci na autě teď není moc čas, tak sem hodím alespoň pár fotek z těch několika málo projížďěk, který sem za tohle léto zatím stihnul.
crx_08.jpg
crx_09.jpg
crx_10.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 06 srp 2019, 12:17

Taky musím už konečně splašit nějakýho dobrýho lakýru, u kterýho bych mohl nechat nalakovat spodky nárazníků zpátky do černý, protože takhle je to takový opticky nesouměrný. Kdybyste měli tip na nějakou osvěďčenou lakovnu v okolí Liberce, tak mi prosím napiště.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 16 srp 2019, 13:43

O víkendu sem hodil víko ventilů do černýho Wrinklu.

I když je to asi známý, tak sem připíšu malý tip na odstranění původní barvy, třeba se to bude někomu hodit.
1. Obalit víko hadry prolitými acetonem
2. Celý to zabalit do igelitek, aby se zabránilo vytěkání acetonu
3. Nechat působit 24 hodin
4. Rozbalit a oloupanou barvu očistit štětcem, nebo jemným dráťákem
ventil_viko_01.jpg
ventil_viko_02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
DaveMax
Příspěvky: 310
Registrován: 21 črc 2013, 18:24
Bydliště: Praha

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od DaveMax » 17 srp 2019, 09:49

Spis by me zajimal overenej navod na aplikaci wrinklu :smt009
Nekolikrat jsem ted musel predelavat dily kvuli nerovnomerny strukture, stejkancum apod. Navod na plechovce rika 3 vrstvy (smer 0, 90 a 45), ale moc dobre to nedopadlo, moc barvy. Peet mi pak poradil dat jen dve vrstvy a vzit to horkovzduskou, coz dopadlo lip, ale taky to neni stoprocentni :?
Jak jsi postupoval?

Spodní intake manifold a koleno se celkem povedly, ale do dokonalosti to ma daleko (koleno)
IMG_6098.JPG
IMG_6099.JPG
IMG_6100.JPG
IMG_6101.JPG
1999 Nissan Almera GTi Blue BS7 (140hp/181Nm) daily/winter SOLD
2005 Honda Accord CL7 2.0 Eternal Blue Pearl (152hp/192Nm) daily
2007 Mazda RX-8 Stormy Blue Mica (190hp/220Nm) SOLD
1996 Mazda RX-7 FD3S Brilliant Black BW EFR8374 single turbo (XXXhp/XXXNm)

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 21 srp 2019, 10:38

DaveMax: já nastříkal 3 relativně silný vrstvy (0, 90, 45 stupňů). Nechal to cca. 2 dny vyschnout na vzduchu. Pak sem to dal rovnou na motor a přes hodinu jezdil všude možně, aby se to vytvrdilo teplem. Původně sem myslel, že to před montáží vytvrdím nahřátím pomocí horkovzdušky, ale v otevřeným prostoru to nemáš šanci rovnoměrně prohřát na teplotu požadovanou pro vytvrzení a do trouby ve který normálně děláme jídlo se mi to fakt dávat nechtělo, tak to šlo rovnou na motor.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Tom_ » 22 srp 2019, 17:21

Ja to delal taky viz ten navod...A pak to poradne prohral horkovzduskou a myslim ze to dopadlo dobre.
42666821_330333901054222_2332059944855011328_n.jpg

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 27 zář 2019, 06:52

Tom_: pěkný výsledek.

Konečně sem našel lakýru, který byl ochotný nalakovat spodní díly nárazníku na černo, tak jak je to originálně a za mně to vypadá o dost líp.
crx_11.jpg
crx_12.jpg
crx_13.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 27 zář 2019, 08:11

Jelikož sem musel vypustit chladící okruh kvůli výměně termostatu, tak sem přitom rovnou zrušil vyhřívání klapky, IACV a trubky odvětrání ventilového víka. Tu sem pro jistotu trochu zaizoloval, pomocí několika vrstev teplem smrštitelný bužírky, abych omezil její ochlazování a kondenzaci výparů uvnitř.
odverani_02.jpg
odverani_01.jpg
iacv_01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 26 lis 2019, 09:31

Další mini úprava. Minulý týden sem nahodil zadní spodní rozpěru. Chtěl bych vyrobit i přední spodní, která by šla ideálně horem nad svodama, ale musím si na to nejdřív vyhradit nějaký čas, abych to pořádně rozměřil a promyslel.
rozpera_01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Tom_ » 27 lis 2019, 17:37

Pekna prace, je to znat? Taky premyslim ze bych si udelal tenhle styl rozper. Z jakeho materialu jsi to vyrabel? normalni jekl 20x20x 2mm?

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 28 lis 2019, 09:22

Tom_: na CRX je to znát docela dost, hlavně v kombinaci s horní rozpěrou, protože díky velkýmu otvoru pro kufrový dveře je auto vzadu dost měkký.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Tom_ » 28 lis 2019, 19:17

Jaky matros si na to pouzil?

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 29 lis 2019, 06:26

Jj je to z 20 x 20 x 2 mm jeklu.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Tom_ » 02 pro 2019, 17:14

Diky za odpoved. Nejspis to v ramci zpevneni obou naprav udelam taky...Je lepsi u uchytit 4 srouby jednotlive napravy dohromady do krize? Takovy Xko..nebo i ty boky zavarit aby to byl uzavreny profil? Zase aby to nevazilo tunu :D :twisted: :smt003

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 17 dub 2020, 10:07

Tom_ píše:
02 pro 2019, 17:14
Je lepsi u uchytit 4 srouby jednotlive napravy dohromady do krize? Takovy Xko..nebo i ty boky zavarit aby to byl uzavreny profil?
Promiň za pozdní odpověď, málo času. Jestli to nemáš už hotový, tak pošli fotku uložení náprav, abych si udělal lepší představu jak by se to dalo řešit.
Naposledy upravil(a) LJay dne 17 dub 2020, 10:10, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 17 dub 2020, 10:08

Našel sem teď trochu času a jelikož sem si před nedávnem koupil 3D tiskárnu, tak sem jí rovnou otestoval a vyrobil si pár věcí na auto.

První byly středový záslepky do ROTA kol, který mi ještě na foukaným CRX postupem času ulítaly :)
zaslepka_01.jpg
zaslepka_02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 17 dub 2020, 10:09

Druhý pak byl velocity stack, který sem využil při úpravě sériovýho airboxu, u kterýho sem zrušil rezonátor a nasávání přetáhnul na jeho místo, protože původní ústí přímo nad výfukovými svody.
velocity_stack_01.jpg
airbox_01.jpg
airbox_02.jpg
airbox_03.jpg
airbox_07.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tom_
Příspěvky: 241
Registrován: 17 pro 2012, 14:03
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Tom_ » 17 dub 2020, 10:30

LJay píše:
17 dub 2020, 10:07
Promiň za pozdní odpověď, málo času. Jestli to nemáš už hotový, tak pošli fotku uložení náprav, abych si udělal lepší představu jak by se to dalo řešit.
V pohoda, pres "zimu" se mi moc nechtelo pod autem lezet :D Takhle jsou resene napravy. Idealni by byla klec, ale to zlegalizovat je pomerne drahe :D
Přílohy
WP_20151119_07_35_36_Pro__highres.jpg
WP_20151119_07_33_59_Pro__highres.jpg

Beny
Příspěvky: 61
Registrován: 10 pro 2017, 10:11

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od Beny » 17 dub 2020, 16:45

LJay píše:
17 dub 2020, 10:09
Druhý pak byl velocity stack, který sem využil při úpravě sériovýho airboxu, u kterýho sem zrušil rezonátor a nasávání přetáhnul na jeho místo, protože původní ústí přímo nad výfukovými svody.
Tohle se mi líbí, fakt pěkný. :smt023 Nějaký další plány?
ex. Almera GTi SR20DE; CRF 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX-5 NA VVT

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 09 čer 2020, 16:14

Tom_ píše:
17 dub 2020, 10:30
V pohoda, pres "zimu" se mi moc nechtelo pod autem lezet :D Takhle jsou resene napravy. Idealni by byla klec, ale to zlegalizovat je pomerne drahe :D
Když na to koukám, tak nevím, jestli by si příčným vyztužením uložení ramen jednotlivých náprav získal nějakou podstatnou tuhost navíc. Vyztužení do kříže by nějakou měrou určitě zpevnilo celou karoserii, ale pokud by to bylo uchycený jen mezi přední a zadní nápravou a nikde mezi, tak se podle mně bude dost prohýbat i to vyztužení, protože kvůli zachování nějaký rozumný světlý výšky by muselo být z nízkých profilů a přitisknutí co nejvíc k podlaze, takže by nemělo dostatečnou tuhost.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 09 čer 2020, 16:26

Beny píše:
17 dub 2020, 16:45
Nějaký další plány?
Zatím jen bolt-on věci a odlehčování. Až bude víc času, tak si postavím druhý motor s trochu větší kompresí, ale nic moc přehnanýho (strop tak 160hp na klice). Spíš jen taková decentní stavba, u který nepůjde o max. výkon, ale o zábavu za volantem. Navíc mně už nebaví se každý dva roky klepat, jestli projdu STK, tak to taky trochu tlumí mojí motivaci do nějakých zásadnějších úprav.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 09 čer 2020, 16:27

Mikro update. Auto sem přezul na Michelin Pilot Sport 3 a musím říct, že spokojenost. Taky sem v rámci postupnýho odlehčování vyhodil repráky z předních dveří a udělal místo nich záslepky.

Teď sem se pustil do portování sacího manifoldu, který bych pak chtěl osadit B16A1 klapkou, pokud nějakou seženu. Kdybyste ji měl někdo náhodou na prodej, tak napište.
pneu_01.jpg
repro_zaslepka_02.jpg
repro_zaslepka_03.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LJay
Příspěvky: 975
Registrován: 24 srp 2008, 15:04
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - Honda CRX ED9

Příspěvek od LJay » 16 čer 2020, 12:33

Kvůli odlehčení sem nahradil rezervu, hever a klíč kompresorem s opravnou sadou. Což mi ušetřilo 7kg váhy.

Abych mohl dál plnohodnotně používat kufr a nepropadalo se mi při větším zatížení jeho plastový dno, který normálně sedí na rezervě. Tak sem si navrhnul a na 3D tískárně vytisknul sloupek, který se našroubuje do závitu pro uchycení rezervy a dno na něj pak při zatížení dosedá.
podpera_01.jpg
podpera_02.jpg
www.jfperformance.cz

Odpovědět