Jánoš - Subaru Impreza GT

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Odpovědět
janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 23 kvě 2017, 12:34

Zdravím všechny JDM nadšence, jmenuji se Petr a po dvouletém vlastnictví réziny jsem se rozhodl Vám blíže představit svojí víkendovou hračku. Jedná se o Subaru Impreza GT, r.v.98 , 155kw, původem ČR a jsem již třetí majitel. Auto jsem pořídil od svého kamaráda.

Stav auta v době koupě byl po technické stránce celkově velmi pěkný, ale zvenku žádná leštěnka... místy nějaké šrámy a klasikou u těchto ročníku chycené zadní lemy.

Vůz byl z části už upraven... Tím mám na mysli především jednotkou APEXI Power FC, zvednutý tlak turba na 1.1 bar, palivová pumpa z STI
-výfuk od katu po koncový tlumič od HKS (kat zachovaný z důvodu emisí na STK)
-podvozek z type RA + silentbloky Strongflex + přední vrchní a spodní rozpěra + duralové kosti stabilizátorů PMP
-dříve přední čtyřpístky z WRX a desky Ferodo DS2500, nyní čtyřpístky Brembo z Alfy Romeo Gulia Guadrifoglio (ze zadní nápravy), destičky J. Pavlíček
-větší vodní chladič
-duralová řemenice také PMP

Možná jsem na něco zapomněl ale to hlavní z úprav které byli již na voze, bylo již zmíněno. Konkrétně pro Imprezu GT jsem se rozhodl z důvodu že je to čistě mechanické auto se stálou čtyřkolkou, a tím i zaručená zábava v zimních měsících a také přijatelné provozní náklady například od novějšího STI.

Aktuální stav:

Tuto zimu byla na voze kompletně odstraněna veškerá koroze, především zadních lemů a také proběhlo celkové ošetření karoserie nástřikem podvozku a dutin.
Dále jsem minulý rok pořídil větší přední dvoudílné brzdové kotouče o průměru 332mm s destičkami od pana Pavlíčka společně s brzdovými třmeny z Alfy Romeo, čtyřpíst, monolitická konstrukce = větší tuhost. S brzdami jsem náramně spokojený.
Na voze jsou dále obuty pneu Yokoama AD08R v rozměru 215/45 R17, ideální obutí na okreskové ježdění s občasnou návštěvou třeba okruhu, slalomu apod. přijatelný grip i za mokra, avšak nesmí být větší vrstva vody...
Z důvodu snadnějšího chlazení jsem odstranil komplet klimu (chladič+kompresor) a tím zároveň sundal nějaké to kilo navíc :-D

Z důvodu použití 16" palcových zimních kol jsem si dále nechal vyrobit druhý pár držáků brzdičů za použití starých sériových kotoučů s průměrem 294mm, takže na zimu navíc přendavám na menší brzdové kotouče společně s další sadou destiček (také p. Pavlíček) se směsí kterou není potřeba tolik zahřívat.

Další z menších úprav do kterých jsem se pustil byla montáž přídavných budíků VDO, tlak a teplota oleje + tlak turba.

Nějaké velké plány do budoucna zatím nejsou, především chci projezdit co nejvíce benzínu a dostat to do ruky, to bude v tuhle dobu asi nejlepší úprava :lol:
Postupně pro představu budu přidávat i nějaké fotky:
gt1.jpg
gt2.jpg
WP_20160531_19_34_31_Pro.jpg
WP_20160531_19_34_08_Pro.jpg
Naposledy upravil(a) janos666 dne 30 led 2018, 15:47, celkem upraveno 3 x.

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 23 kvě 2017, 12:37

Brzdy:
WP_20160826_01_07_10_Pro.jpg
WP_20160828_15_41_57_Pro.jpg
WP_20160826_01_08_12_Pro.jpg
WP_20160830_17_24_20_Pro.jpg
WP_20160830_17_24_43_Pro.jpg

Uživatelský avatar
sr20detn14
Příspěvky: 89
Registrován: 12 led 2011, 17:46
Bydliště: Japan-Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od sr20detn14 » 24 kvě 2017, 09:55

Ahoj vítej a užívej skvělého stroje,moc hezky se o ni staráš,držím palce)
2xtrabant 601 limo/combi
fiat uno turbo
pug 106 sport
popelka ubaru justy
5xnisssunny Gti n14
vw G IV V6 2.8 4 motion
niss primera 2.0 NEOVVL
impreza wagon JDM STi bugeye 300ps
niss silvia 200 sx s 14 a forever love

Uživatelský avatar
Libas
Big chief
Příspěvky: 2593
Registrován: 13 úno 2008, 14:52
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od Libas » 24 kvě 2017, 12:01

Ahoj, tak už vím, kde skončily tyto brzdiče, které mi pan Pavlíček nabízel v zimě :-D Ten nápis by mě štval (a to mám Alfy rád), to by muselo dolů, jinak fajn setup brzd :)
Když už jsi u montáže budíků, dej ještě AF budík, u EJ20/25 motoru docela dobrá věc, když máš zvednutý tlak turba. :wink:

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 24 kvě 2017, 12:12

Tak nápis už je taky dole, jezdil jsem s tím takhle chvíli, ale po tom co mi řekl kámoš, že to je fakt zvěrstvo :o , tak jsem to pak následně odstranil :D o tom A/F budíku jsem také přemýšlel, ale to by ještě znamenalo někde vhodně domontovat wideband sondu, jestli se nemýlím. Máš nějakou radu do jakýho budíku, respektivě značky jít plus jakou sondu?

Uživatelský avatar
Libas
Big chief
Příspěvky: 2593
Registrován: 13 úno 2008, 14:52
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od Libas » 24 kvě 2017, 13:37

AEM
http://www.aemelectronics.com/products/ ... -afr-gauge

PLX
http://www.plxdevices.com/ProductDetail ... 7346002719

Toto už jsou přímo komba, sonda + budík, jinak je toho hodně na trhu, jen vybrat kvalitní produkt. 8) Akorát nevím, jak je to pak v případě toho Apexi Power FC, když to máš v autě, jestli to taky může komunikovat s wideband sondou.. To už musí nějaký zkušený dráteník poradit.

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 09 čer 2017, 12:43

Něco pro oživení tématu... Do budoucna plánuji montáž sportovních skořepinových sedaček + vícebodové pásy. Především pro lepší boční vedení a snad i o něco vyšší bezpečnosti? Ne že by sériové sedáky byli vyloženě špatné, ale pořád to lze vylepšit. A teď k otázce ke zde zkušeným účastníkům zdejšího fóra.
Jaké máte osobní zkušenosti především při běžné kontrole PČR, je mi jasné že téměř cokoliv ze sportovních doplňků si přidat na auto je nezákonné, ale přeci jenom v tomto případě si nemyslím že by se za to muselo ihned střílet :D a také hodně záleží na koho člověk narazí... prostě by mi zatím stačilo slyšet pár zkušeností jestli s tím byly problémy nebo ne.
Jinak normálně v provozu se snažím jezdit jako člověk, rychlosti v obcích dodržuji a zbytečně nikde nedělám bordel, prostě se snažím na sebe zbytečně neupozorňovat a i samotnou rézinu se snažím držet na první pohled v sériovém stavu, jak to jen jde, možná jen ten výfuk je taková menší past... :D
Díky za názory

Uživatelský avatar
DaveMax
Příspěvky: 310
Registrován: 21 črc 2013, 18:24
Bydliště: Praha

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od DaveMax » 09 čer 2017, 14:18

Jak pises, zalezi na koho narazis... Osobne me s osmou (dost hlasita, slozena k zemi, skorepina, 4body, volant bez airbagu, vylezly kola) stavili jen jednou a bylo to kvuli cervenym blinkrum :D Zeptali se, jak sem s tim prosel STK, jaky znacky jsou kola, upravy na motoru, pochvalili a jelo se dal bez pokuty...
Vetsinou se asi da domluvit, pokud na tom nebudes mit vylozene nejaky obr kridlo, ostry hrany apod.
1999 Nissan Almera GTi Blue BS7 (140hp/181Nm) daily/winter SOLD
2005 Honda Accord CL7 2.0 Eternal Blue Pearl (152hp/192Nm) daily
2007 Mazda RX-8 Stormy Blue Mica (190hp/220Nm) SOLD
1996 Mazda RX-7 FD3S Brilliant Black BW EFR8374 single turbo (XXXhp/XXXNm)

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 12 led 2018, 10:59

Menší update... Především přechod na 15 palcové disky BRAID při použití zimního setupu brzdových kotoučů a nové pneu nokian Hakkapeliitta :D Teď jen vyčkat na novou sněhovou nadílku, což doufám že bude hodně brzo...
WP_20180111_19_29_37_Pro.jpg
WP_20180111_19_29_48_Pro.jpg
WP_20171214_07_12_34_Pro.jpg

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 30 led 2018, 15:42

Něco málo z testování nového obutí... pro upřesnění, jezdím pouze přehledné úseky, což z videa nemusí být zcela očividné, takže ne, nikoho jsem neohrožoval, možná tedy jen plašil lesní zvěř.
https://www.youtube.com/watch?v=cHzbrfjWvQo
https://www.youtube.com/watch?v=hLeE1Wlljw4&t=35s

hasa
Příspěvky: 326
Registrován: 25 led 2014, 21:43

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od hasa » 30 led 2018, 16:13

Hezké!
Mitsubishi Evo 6 RS LHD
Toyota Celica GT4 ST205 - SOLD
Mazda MX-5 1.8 NBFL - SOLD
Mitsubishi Evo 6 RHD - SOLD

Uživatelský avatar
jaymz
Příspěvky: 36
Registrován: 20 říj 2014, 18:17

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od jaymz » 31 led 2018, 08:22

Vypadá to na super podmínky. To se pak jezdí jedna radost :wink:
Pulsar GTiR

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 31 led 2018, 09:03

je pravda že ten víkend 20.-21.1. byli opravdu parádní podmínky, ale dva dny potom už nebylo skoro na čem jezdit, takže jsem rád že jsem využil každý den co to šlo. Jsem se navíc také stal častým návštěvníkem čerpací stanice Benzina :lol: Jinak si nemůžu vynachválit obutí, fungují vážně parádně, takže i přes vyšší investici, vůbec nelituji.
subaru_gt.jpg

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 03 kvě 2018, 06:36

Tak po delší době zas menší upgrade. Nakonec jsem se rozhodl pro montáž skořepin a čtyřbod pásů. Jedná se o sedačky Bimarco Futura a pásy RRS, pro mě v zajímavém designu, je mi jasné že každému se to líbit nebude, ale za mě spokojenost. Nejprve bylo potřeba vyrobit držáky sedaček, jelikož jsem se rozhodl pro pevnou montáž bez pojezdů a především jsem nechtěl nic vařit do podlahy, tudíž jsem využil sériové úchyty a vznikly tyhle obludy, u spolujezdce jsem dodatečně ještě doplnil o držáky 2kg hasícího přístroje, lepší foto dodám o víkendu.
WP_20180418_20_08_26_Pro.jpg
WP_20180501_08_06_38_Pro.jpg
WP_20180501_08_07_13_Pro.jpg
WP_20180426_19_12_43_Pro.jpg

Uživatelský avatar
jaymz
Příspěvky: 36
Registrován: 20 říj 2014, 18:17

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od jaymz » 03 kvě 2018, 08:55

Ty držáky vypadají hodně profi! :wink:
Pulsar GTiR

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 19 pro 2019, 12:38

Trochu menší update i když s velkým zpožděním. Letos na jaře padla převodovka, takže došlo k výměně komplet setu z STI, převodovka (4.444:1) + samosvor a také se měnily těsnění pod hlavama. Přes léto jsem testoval nové pneu (federal 595 RS-RR) a zatím spokojenost, naskytla se navíc koupě disků rays za slušnou cenu a takže nyní mám 2 letní sady. Na staré bílé disky Speedline seženu plnokrevné slicky na trackday a podobně. Jinak něco málo ještě z minulé zimy, první větší chyba kdy jsem to zahodil do závěje cca v 90-ti, naštěstí jsem minul nájezd na pole a odnesly to jen spolujezdcovo dveře. Sněhu bylo dost, takže auto ok.
IMG_20190825_163250 (1).jpg
disky Rays
IMG_20190719_072125.jpg
Pneu Federal 595 RS-RR
IMG_20190126_161859.jpg
Led - rampa
IMG_20190203_195042.jpg
výlet

Uživatelský avatar
JakubHQV
Příspěvky: 116
Registrován: 30 led 2012, 21:05

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od JakubHQV » 24 pro 2019, 16:43

Pěkný auto :wink:

Fotka z příkopu punk, čím jste to vytáhly? :D

Nahoď prosím foto jak svítí ta LED rampa oproti obyč dálkovejm, přemýšlím taky o něčem takovým :shock:

Uživatelský avatar
tomyx
Příspěvky: 153
Registrován: 13 led 2016, 10:16
Bydliště: Kladno

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od tomyx » 07 led 2020, 14:53

Fajn auto s fajn užíváním teda záhozem do vaty :-)
pár Nissanů
pár Toyot

janos666
Příspěvky: 20
Registrován: 08 zář 2015, 21:15

Re: Jánoš - Subaru Impreza GT

Příspěvek od janos666 » 03 bře 2020, 19:13

Bohužel foto se starou rampou nemám, ale řekněme že dosvit byl přibližně stejný jako u sériových dálkových ale rozptyl o hodně větší + daleko více světla, navíc jak je světlo zbarvené více do bíla až modra tak na sněhu paráda, na mokrém asfaltu už nic moc. Každopádně první pokus s rampou byl v pohodě, především za ty peníze, vyšla cca na 700,- z Ali, za pokus to stálo, ale myslím že vhodná spíše na expedice nebo něco pomalejšího, chtěl jsem především větší dosvit do dálky takže jsem cca 14 dní zpět namontoval rampu od Osramu FX500, cena necelé 4 tisíce, takže stále fajn například oproti Lazeru, kde obdobná rampa vyjde na minimálně 8-9 tisic. Takže super kompromis, no a výsledek, dosvit minimálně 2x tolik co dálkové a světla chvílemi až moc :lol: . Přiložené porovnání dálkové vs. dálkové+rampa, stejné iso, světelnost nikterak neupravované, v reálu bych řekl že rozdíl ještě znatelnější. Takže za mě bomba a mohu vřele doporučit, nic lepšího za ty peníze se zřejmě nesežene.
rampa_osram.jpg
led_rampa_osram.jpg

Odpovědět