almeragt - Nissan Almera GTi
Moderátoři: Amigo, riderhenry
almeragt - Nissan Almera GTi
--------------------------------------------------------------
upravene 16.10.2017:
Motor:
Swap SR20VE 20V /finalne dokoncene leto 2017 /motor od Jagyho, swap robil Serzino, switch controll instaloval Bono/
originalne Nissan, N1 vacky
kompletna praca na motore p. Klempa /Motortechnik/:
- Kompletna rozborka
- vybrus a honovanie valcov/zrovnanie bloku by Kageki Racing pouzitim torque plate
- hlava valcov – uprava výfukových kanalikov, mierna uprava sacich kanalikov /porting/, uprava spalovacieho priestoru, zabrusenie ventilov, kontrola voditiek, kontrola mazacich kanalikov atd.
- zlicovanie výfukových kanalikov s výfukovými zvodmi = uprava/porting priruby na zvody
- kovane piesty CP
- ARP skrutky pre ojnice
- original Nissan vsetky loziska, tesnenia /vratane ventilových/, hlavove sroby = dodal Jagy
- originalne Nissan SR20VET kovove tesnenie pod hlavu valcov upravene od Mazworx
- Mazworx stifty na vyfukove zvody
- Mazworx kit srobov pod ventilove veko
- Kontrola potencionalne koliznych miest, casovanie vaciek, nastavovanie ventilov, zlozenie motora – pri kompletizacii pouzite mazivo od Millers urcene pre kompletizaciu motorov
- Finalne zmerany kompresny pomer: 12.6:1
Xcessive sanie pre SR20VE 20V s IACV flange – upravene - na mieru robene nátrubky s custom prirubou na sanie, porting sacich parohov by Jagy
Q45 klapka sania 80mm, Xcessive 45° koleno na klapku
80 mm na mieru robene sanie ku klapke s natrubkom a itegrovanym MAF senzorom – by Jagy
JWT POP charger
Sanie omotane termoizolacnou paskou /Gold Reflective heat barrier/
Na mieru robeny airbox by Roman, chranene tepelnou izolaciou Teknofibra, custom nasavanie z miesta pre hmlovku
Na mieru robeny oil catch tank by Roman
Opletane Nylonove hadice na odvetravanie veka, kluky atd.
Kit chladica oleja s termostatom by Jagy, chranene termoizolacnou paskou
Autotech Motoring Oil Block adapter /neustale praskala priruba na bloku pre olejovy filter/
Oil filter relocator kit od Gspec
ATI Superdamper remenica klukoveho hriadela
Odlahcena remenica vodnej pumpy – by Jagy
Odlahcena remenica alternatora – by Jagy
Zvody Tri Y + Komplet 70mm vyfuk, termopaska – AMA
Nismo termostat
Vodny chladic Mishimoto, termoizolacna paska,
Vysokotlakove palivove cerpadlo Walbro
Ultra wires for VE - svieckove kable /Ultra Wires, Japan/
Zabehovy olej prvých cca 600 km – Miller CRO 10W40
Prevodovka:
hybrid Nissan 70V / Primera P11 – by Wrcecko, p. Beckert:
70V prevodovka, na mieru robene koliecka = bezsynchronna, s priamym ozubenim, stalym prevodom, na mieru robene vidlicky atd.
Kvalty: 1Q= 3,3 2Q= 1,93 3Q=1,5 4Q=1,18 5Q=0,9
Stály prevod: 5,167
zavodny lamelovy diferencial, na mieru robene unasace, poloosy, vnutorne klby – by Wrcecko
Primera P11 tiahla
B/M shortshift
Lahky zotrvacnik Fidanza
Kovokeramicka odpruzena lamela ACT 6 pad, SPEC stage 2+ pritlacak
Motul Gear 300 olej 75W140
Elektronika:
Nistune Realtime ECU, ladenie by Raddy /switchpoint 5600 RPM, obmedzovac pri 9000 RPM. Radovi patri moje velke DIKY. Venoval tomu vela casu a namahy.../
AEM UEGO wideband lambda kit
PHORMULA KS3 – knock analyser
Swtich control RS01 od Ljay-a = JFPerformance
Dualny zobracovat teploty a tlaku oleja – JFPerformance
Kompletne prekopana a zjednodusena elektronika, odhlacenie cca 6.5 kg
Podvozok:
Protlum TOP RACE 3
Nastavitelne loziskove ramena /unibalove ulozenie/, Whiteline tycky stabilizatora, ulozenie stabilizatora polyuretan od SuperPro
Nastavitelna trubkova zadna naprava, ulozenie unibal – vela prace s nastavenim, doladenim mal Roman, tymto mu patri obrovska vdaka…
Montovany interierovy ram, predna rozpera - SD Sport
Zadna rozpera medzi tlmice – na mieru robil Roman
Brzdy:
Predna naprava
8 piestikove D2R brzdice s 330 mm kotucmi /kotuce od p. Kabrta MD Component, materiál Nitro, elipticke drazkovanie/, platnicky Raybestos ST47
Zadna naprava
Komplet zrepasovane seriove brzdice, OEM kotuce s oblozenim HAWK HP plus
Hlavny brzdovy valec z 300ZX
Kompletne odstranene ABS, s RJ ABS atd.
Skontrolovane brzdove trubky, vedenie. Uprava – zjednodusenie rozvodu brzdových trubiek v motorovom priestore by Roman
Millers Oil zavodna brzdova kvapalina
Interier/exterier
original UK Nissan Almera GTi bodykit – zadny podnaraznik a bocne prahy
CrazyHornet Japan, zadne kridlo GTiR
Celokarbonovy naraznik s integrovanym VZR NISMO splitterom /karbonova kopia splitter-a/ a custom nasavanim namiesto hmlovky s priemerom 120mm - by Carbon Parts
Karbonove zadne dvere, predna kapota s odvetravanim, predne dvere, karbonove platy na interier – by Carbon Parts
Plastove okna Plastics4Peformance /okrem celneho/
VZR maska
kompletna prestavba 2016/2017 - opieskovany a nasledne zinkovany podvozok, motorovy priestor. Kompletne vyvarene, osetrene. Nove tmelenie spojov karoserie atd., nakoniec osetrene dutiny voskom´, vsetky drziaky, sroby, nity - bud vymenene, osetrene, drziaky poniklovane.
Seda metaliza Porsche L23F
Lak, tmelenie, praca na podvozku karoserie a intereri karoserie okrem pieskovania a zinkovania by Karol
sedacky RECARO Pole Position ABE, BLACK AMBLA LEATHER/BLACK DINAMICA
Bezp. pasy Schroth PROFI ASM II FE
oblozenie prednych dveri – Alcantara vo farbe sedaciek
Poflockovana palubna doska
Pedale 350Z
Volant NARDI deep corn
T7Design zavodny ventilator / radiator
Kompletne vyhadzany interier /odstranene vsetky zbytocne drziaky atd/, odstranena klimatizacia s radiatorom, na mieru robeny rozvod kurenia – vsetko by Roman
Kolesa:
BC Forged RS41, Crystal Orange /concave design/
8x18, ET 38
Vaha: 7.2kg/disk
Titanove matice kolies
Pneu: Pirelli P Zero Trofeo R, 225x40/18
Finalne udaje:
Vaha vozidla: cca 1018 kg vratane 25l benzinu v nadrzi...
kompresny pomer: 12.6:1
zmerany vykon: 246 PS, cca 223 NM
vykonova hmotnost: cca 242 PS/tona
Najvacsia vdaka praci na tomto projekte patri Romanovi, ktory ma moj obdiv. Venoval tomu neskutocne vela prace, nervov . Najviac ho trapilo prerabanie po firme SD Sport, ktore nas zdrzalo na niekolko mesiacov. Zdalo sa ze Roman uz straca pomalicky energiu a chut, ale nakoniec sa to cele podarilo doskladat.
Dalej patri velka vdaka Raddy-mu, ktory ako vzdy odviedol perfektnu pracu a zostavam mu velkym dlznikom. V neposlednom rade dakujem p. Klempovi, ktory odviedol na motore kopec perfektnej prace, bol vzdy ochotny a vestko spravil uplne presne do bodky, ako sme sa dohodli. A samozrejme patri velke diky Jagy-mu, ktory dodal vela dielov, share-oval informacie atd. Naposledy samozrejme Karolovi ´, ktory urobil poctivu pracu na karoserii, Bonovi ktory vzdy ochotne pomohol s nejakymi elektrickými vecami a Majovi z Racing Shop-u, LJayovi... Hadam so na nikoho nezabudol...
--------------------------------------------------------------
upravene 16.10.2017:
Motor:
Swap SR20VE 20V /finalne dokoncene leto 2017 /motor od Jagyho, swap robil Serzino, switch controll instaloval Bono/
originalne Nissan, N1 vacky
kompletna praca na motore p. Klempa /Motortechnik/:
- Kompletna rozborka
- vybrus a honovanie valcov/zrovnanie bloku by Kageki Racing pouzitim torque plate
- hlava valcov – uprava výfukových kanalikov, mierna uprava sacich kanalikov /porting/, uprava spalovacieho priestoru, zabrusenie ventilov, kontrola voditiek, kontrola mazacich kanalikov atd.
- zlicovanie výfukových kanalikov s výfukovými zvodmi = uprava/porting priruby na zvody
- kovane piesty CP
- ARP skrutky pre ojnice
- original Nissan vsetky loziska, tesnenia /vratane ventilových/, hlavove sroby = dodal Jagy
- originalne Nissan SR20VET kovove tesnenie pod hlavu valcov upravene od Mazworx
- Mazworx stifty na vyfukove zvody
- Mazworx kit srobov pod ventilove veko
- Kontrola potencionalne koliznych miest, casovanie vaciek, nastavovanie ventilov, zlozenie motora – pri kompletizacii pouzite mazivo od Millers urcene pre kompletizaciu motorov
- Finalne zmerany kompresny pomer: 12.6:1
Xcessive sanie pre SR20VE 20V s IACV flange – upravene - na mieru robene nátrubky s custom prirubou na sanie, porting sacich parohov by Jagy
Q45 klapka sania 80mm, Xcessive 45° koleno na klapku
80 mm na mieru robene sanie ku klapke s natrubkom a itegrovanym MAF senzorom – by Jagy
JWT POP charger
Sanie omotane termoizolacnou paskou /Gold Reflective heat barrier/
Na mieru robeny airbox by Roman, chranene tepelnou izolaciou Teknofibra, custom nasavanie z miesta pre hmlovku
Na mieru robeny oil catch tank by Roman
Opletane Nylonove hadice na odvetravanie veka, kluky atd.
Kit chladica oleja s termostatom by Jagy, chranene termoizolacnou paskou
Autotech Motoring Oil Block adapter /neustale praskala priruba na bloku pre olejovy filter/
Oil filter relocator kit od Gspec
ATI Superdamper remenica klukoveho hriadela
Odlahcena remenica vodnej pumpy – by Jagy
Odlahcena remenica alternatora – by Jagy
Zvody Tri Y + Komplet 70mm vyfuk, termopaska – AMA
Nismo termostat
Vodny chladic Mishimoto, termoizolacna paska,
Vysokotlakove palivove cerpadlo Walbro
Ultra wires for VE - svieckove kable /Ultra Wires, Japan/
Zabehovy olej prvých cca 600 km – Miller CRO 10W40
Prevodovka:
hybrid Nissan 70V / Primera P11 – by Wrcecko, p. Beckert:
70V prevodovka, na mieru robene koliecka = bezsynchronna, s priamym ozubenim, stalym prevodom, na mieru robene vidlicky atd.
Kvalty: 1Q= 3,3 2Q= 1,93 3Q=1,5 4Q=1,18 5Q=0,9
Stály prevod: 5,167
zavodny lamelovy diferencial, na mieru robene unasace, poloosy, vnutorne klby – by Wrcecko
Primera P11 tiahla
B/M shortshift
Lahky zotrvacnik Fidanza
Kovokeramicka odpruzena lamela ACT 6 pad, SPEC stage 2+ pritlacak
Motul Gear 300 olej 75W140
Elektronika:
Nistune Realtime ECU, ladenie by Raddy /switchpoint 5600 RPM, obmedzovac pri 9000 RPM. Radovi patri moje velke DIKY. Venoval tomu vela casu a namahy.../
AEM UEGO wideband lambda kit
PHORMULA KS3 – knock analyser
Swtich control RS01 od Ljay-a = JFPerformance
Dualny zobracovat teploty a tlaku oleja – JFPerformance
Kompletne prekopana a zjednodusena elektronika, odhlacenie cca 6.5 kg
Podvozok:
Protlum TOP RACE 3
Nastavitelne loziskove ramena /unibalove ulozenie/, Whiteline tycky stabilizatora, ulozenie stabilizatora polyuretan od SuperPro
Nastavitelna trubkova zadna naprava, ulozenie unibal – vela prace s nastavenim, doladenim mal Roman, tymto mu patri obrovska vdaka…
Montovany interierovy ram, predna rozpera - SD Sport
Zadna rozpera medzi tlmice – na mieru robil Roman
Brzdy:
Predna naprava
8 piestikove D2R brzdice s 330 mm kotucmi /kotuce od p. Kabrta MD Component, materiál Nitro, elipticke drazkovanie/, platnicky Raybestos ST47
Zadna naprava
Komplet zrepasovane seriove brzdice, OEM kotuce s oblozenim HAWK HP plus
Hlavny brzdovy valec z 300ZX
Kompletne odstranene ABS, s RJ ABS atd.
Skontrolovane brzdove trubky, vedenie. Uprava – zjednodusenie rozvodu brzdových trubiek v motorovom priestore by Roman
Millers Oil zavodna brzdova kvapalina
Interier/exterier
original UK Nissan Almera GTi bodykit – zadny podnaraznik a bocne prahy
CrazyHornet Japan, zadne kridlo GTiR
Celokarbonovy naraznik s integrovanym VZR NISMO splitterom /karbonova kopia splitter-a/ a custom nasavanim namiesto hmlovky s priemerom 120mm - by Carbon Parts
Karbonove zadne dvere, predna kapota s odvetravanim, predne dvere, karbonove platy na interier – by Carbon Parts
Plastove okna Plastics4Peformance /okrem celneho/
VZR maska
kompletna prestavba 2016/2017 - opieskovany a nasledne zinkovany podvozok, motorovy priestor. Kompletne vyvarene, osetrene. Nove tmelenie spojov karoserie atd., nakoniec osetrene dutiny voskom´, vsetky drziaky, sroby, nity - bud vymenene, osetrene, drziaky poniklovane.
Seda metaliza Porsche L23F
Lak, tmelenie, praca na podvozku karoserie a intereri karoserie okrem pieskovania a zinkovania by Karol
sedacky RECARO Pole Position ABE, BLACK AMBLA LEATHER/BLACK DINAMICA
Bezp. pasy Schroth PROFI ASM II FE
oblozenie prednych dveri – Alcantara vo farbe sedaciek
Poflockovana palubna doska
Pedale 350Z
Volant NARDI deep corn
T7Design zavodny ventilator / radiator
Kompletne vyhadzany interier /odstranene vsetky zbytocne drziaky atd/, odstranena klimatizacia s radiatorom, na mieru robeny rozvod kurenia – vsetko by Roman
Kolesa:
BC Forged RS41, Crystal Orange /concave design/
8x18, ET 38
Vaha: 7.2kg/disk
Titanove matice kolies
Pneu: Pirelli P Zero Trofeo R, 225x40/18
Finalne udaje:
Vaha vozidla: cca 1018 kg vratane 25l benzinu v nadrzi...
kompresny pomer: 12.6:1
zmerany vykon: 246 PS, cca 223 NM
vykonova hmotnost: cca 242 PS/tona
Najvacsia vdaka praci na tomto projekte patri Romanovi, ktory ma moj obdiv. Venoval tomu neskutocne vela prace, nervov . Najviac ho trapilo prerabanie po firme SD Sport, ktore nas zdrzalo na niekolko mesiacov. Zdalo sa ze Roman uz straca pomalicky energiu a chut, ale nakoniec sa to cele podarilo doskladat.
Dalej patri velka vdaka Raddy-mu, ktory ako vzdy odviedol perfektnu pracu a zostavam mu velkym dlznikom. V neposlednom rade dakujem p. Klempovi, ktory odviedol na motore kopec perfektnej prace, bol vzdy ochotny a vestko spravil uplne presne do bodky, ako sme sa dohodli. A samozrejme patri velke diky Jagy-mu, ktory dodal vela dielov, share-oval informacie atd. Naposledy samozrejme Karolovi ´, ktory urobil poctivu pracu na karoserii, Bonovi ktory vzdy ochotne pomohol s nejakymi elektrickými vecami a Majovi z Racing Shop-u, LJayovi... Hadam so na nikoho nezabudol...
--------------------------------------------------------------
Naposledy upravil(a) Almeragt dne 06 úno 2018, 15:01, celkem upraveno 12 x.
Re: almeragt - nissan almera GTi
dalsie foto
Naposledy upravil(a) Almeragt dne 21 kvě 2013, 19:39, celkem upraveno 2 x.
Re: almeragt - nissan almera GTi
Uz te sleduju na Nissan clubu a musim rict, ze klobouk dolu za tu vsechnu odvedenou praci.
Snad se toho nekdy dockame i nazivo.
Snad se toho nekdy dockame i nazivo.
Nissan Primera - VEcko fplynu
Re: almeragt - nissan almera GTi
diky, pridavam este posledne foto...
Re: almeragt - nissan almera GTi
Mato som rad ze si to sem dal a rozhybal momentalne az prekvapivo kludnu hladinu tohto fora:-)
krasne auto ktore osobne poznam a idealny majitel ktory do toho auta dal neskutocne peniaze a cas. Vysledok ale stoji za to. Auto som jazdil este pred finalnym doladenim a uz vtedy to bol vynikajuci zazitok.
krasne auto ktore osobne poznam a idealny majitel ktory do toho auta dal neskutocne peniaze a cas. Vysledok ale stoji za to. Auto som jazdil este pred finalnym doladenim a uz vtedy to bol vynikajuci zazitok.
Re: almeragt - nissan almera GTi
blesk: diky...
Hayabusa: neviem presne - nemam to zvazene, ale pocitam ze okolo 1.100 kg +- s celym interierom...
Hayabusa: neviem presne - nemam to zvazene, ale pocitam ze okolo 1.100 kg +- s celym interierom...
- WotanMitUns
- Příspěvky: 678
- Registrován: 25 bře 2010, 10:38
- Bydliště: Praha a dira od granatu
- Kontaktovat uživatele:
Re: almeragt - nissan almera GTi
skromne uvedene "precaluneny interier" je calunene nejkvalitnejsou jemnou kozou Nappa a stredy sedaciek a vyplne dveri je Alcantara. Tiez koberec a strop je komplet namieru novy v ciernej farbe.
Naposledy upravil(a) blesk666 dne 24 kvě 2013, 21:35, celkem upraveno 1 x.
Re: almeragt - nissan almera GTi
Moc pěkné auto a i výkon
3 MPS - viewtopic.php?f=6&t=4914
CTR ep3 - viewtopic.php?f=6&t=3303 - prodáno
ITR track - viewtopic.php?f=6&t=3974
R.S.Progress - Racing Support / Promo & společenské akce
http://www.facebook.com/RSProgress
CTR ep3 - viewtopic.php?f=6&t=3303 - prodáno
ITR track - viewtopic.php?f=6&t=3974
R.S.Progress - Racing Support / Promo & společenské akce
http://www.facebook.com/RSProgress
Re: almeragt - nissan almera GTi
hodně pěkný spec list a auto krásně decentní a dotažené do detailu, kéž by takových bylo více
normálně se mi almera moc nelíbí, ale tato je skvělá
normálně se mi almera moc nelíbí, ale tato je skvělá
90' 323F BG GT - ex daily
87' RX-7 FC TII - rotary monster
86' RX-7 FC - crazy swap boro project
92' RX-7 FD - barn find beauty
98' E39 523i - daily
01' MX-5 NBfl Sportive - boro cabrio - sold
77' RX-3 - amazing youngtimer
90' NA Miata 1.8 kompresor - smile machine
"if you don't care for a rotary engine, it won't care for you"
87' RX-7 FC TII - rotary monster
86' RX-7 FC - crazy swap boro project
92' RX-7 FD - barn find beauty
98' E39 523i - daily
01' MX-5 NBfl Sportive - boro cabrio - sold
77' RX-3 - amazing youngtimer
90' NA Miata 1.8 kompresor - smile machine
"if you don't care for a rotary engine, it won't care for you"
Re: almeragt - nissan almera GTi
moc povedené to ladil raddy co má/měl 200sx S13 ? Pokud ano, zřejmě vím za kým pojedu až složím motor
RS13
Re: almeragt - nissan almera GTi
diky... A inak ano, ladil Raddy ktory ma stale svoje 200SX S13. Odviedol skvelu pracu, odporucam...
Re: almeragt - nissan almera GTi
Auto na vlastni kuzu vyzkouseno a je to opravdu velka zbran na okresky. Rychle, surove, ostre... do zavodniho auta chybi jen odlehcit a ram.
Myslim si, ze s timto setupem muze byt majitel konecne spokojeny a uz si ho muze jen uzivat a delat beznou udrzbu.
Myslim si, ze s timto setupem muze byt majitel konecne spokojeny a uz si ho muze jen uzivat a delat beznou udrzbu.
Re: almeragt - nissan almera GTi
diky Jagy... Super sme sa povozili...
posielam par fotiek z Nissan zrazu. Vdaka Meny-mu...
inak na aute pribudlo par zmien: predne sedadla z EVO 8, kratky staly prevod od MFactory a spodna rozpera medzi ramena od Ultra Racing...
posielam par fotiek z Nissan zrazu. Vdaka Meny-mu...
inak na aute pribudlo par zmien: predne sedadla z EVO 8, kratky staly prevod od MFactory a spodna rozpera medzi ramena od Ultra Racing...
Naposledy upravil(a) Almeragt dne 16 srp 2013, 09:17, celkem upraveno 3 x.
Re: almeragt - nissan almera GTi
a dalsie...
Re: almeragt - nissan almera GTi
tak po dlhsej dobe aktualizacia z mojej strany aj na tomto fore. Nakolko chcem aby auto dobre sluzilo este dalsich par rokov, rozhodol som sa cez zimnu prestavku pustit do "par" funkcnych a kozmetickych uprav podvozku, kasne, brzd...
Ciel je nasledovny - zbavit kasnu a vsetky podvozkove casti hrdze, dat napravy do komaxitu, revizia interierovej casti, revizia brzdovych a palivovych rozvodov a spevnit kasnu...
Auto je momentalne kompletne odstrojene, podvozkove casti cakaju na pieskovanie a komaxit. Brzdy su uz po repase, pridavam par fotiek pred, pocas a po repase, ktore robilo Subitomo...
Ciel je nasledovny - zbavit kasnu a vsetky podvozkove casti hrdze, dat napravy do komaxitu, revizia interierovej casti, revizia brzdovych a palivovych rozvodov a spevnit kasnu...
Auto je momentalne kompletne odstrojene, podvozkove casti cakaju na pieskovanie a komaxit. Brzdy su uz po repase, pridavam par fotiek pred, pocas a po repase, ktore robilo Subitomo...
Naposledy upravil(a) Almeragt dne 05 pro 2013, 14:45, celkem upraveno 1 x.
Re: almeragt - nissan almera GTi
a finale...:
Re: almeragt - nissan almera GTi
a nejake foto nakupu podvozkovych silentblokov, originalneho noveho ventiloveho veka z verzie SR16VE N1... Taktiez pribudne Xcessive sanie s Q45 skrtiacou klapkou, upravou OEM sacich zvodov /by Jagy/ a sacej trubky s MAF /bude mat priemer ako klapka 85 mm/. Nasledne sa pojde na re-map k Raddy-mu...
Re: almeragt - nissan almera GTi
a este posledne info... Pred tymito vsetkymi upravami bol na jesen vymeneny podvozok za Protlum top race 3... Sorry za kvalitu tychto snimkov, je fotene iba mobilom vecer v garazi, nakolko nebol cas...
Naposledy upravil(a) Almeragt dne 05 pro 2013, 14:56, celkem upraveno 1 x.