jmenuju se Michal, jsem pracující student, a můžete mě pod stejnou přezdívkou najít na spoustě forech a hlavně na těch Subaráckých (csc,sc,sf), dohodil mě sem weezer (csc) a Ondra Kroutil (Lady Z). Mám doma Imprezu GL combi 98. A přitáhl jsem si z UK pořádný nástroj, na kterém bude hodně práce. Na druhou stranu si jí budu moct udělat podle sebe. A to hlavní, je to čistokrevný JDM.
Tedy jí trochu představím, je to Subaru Impreza WRX STI Type R Version V (MY99), pod kapotou EJ207, 206kW při 6500ot a 352Nm při 4000ot, váha 1210kg, přední (možná) a zadní mechanický samosvor a mezinápravový diferenciál DCCD, ostřik IC a spousta píč.vinek jako automat klima, zrcátka v elektrice atd. Zatím vycházím z papírových hodnot a časem to vše zjistím reálně (brzda,váhy, kódy dílů). Jinak tenhle konkrétní kus má navíc 3" rouru od HKS a pár divnejch budíků, žádný rádio, shnilej interiér po kuřákovy a jako bonus byla pravděpodbně zbořená na předek, což jsem zjistil, až po převzetí od kamaráda, který mi jí vyzvedl kousek od Manchestru a já si pro ní sletěl k němu domu. Na druhou stranu byla za nádherný peníze 3400 liber a nikdy jsem nechtěl udělaný auto, spíš naopak. Baví mě se v něm hrabat.
Nevím jak často budu dávat info, jelikož letos končím Bc. a nastupuju na Ing. navíc do toho dělám na studentské formuli ČVUT (mimochodem letos poprvé v létě v ČR bude závod na Czechringu tak doražte podpořit
Takže tady je seznam věcí, které bych rád stihl během 2-3 let. V seznamu je zahrnuto i pár věcí, které jsou v origo výbavě, ale byly pravděpodobně rozprodány nebo zničeny při bouračce...
Celek
• přestavba na LHD
• 1,8 ot. řízení vlastní výroby
• pískování, zavaření, zinkování, celolak (Mica Blue Steel)
• dostat auto na značky
Exteriér
• nasávač STI 07
• EU světlomety
• P1 lip
• čiré mlhovky
• zahlazení antény
• zámky kapoty
• ostřik – rozprašovač
• zástěrky
• hotovo - alu kapota
Podvozek
• brzdy Brembo (novější model)
• pancéř hadice (Goodridge nebo sám)
• brzdovka (Motul)