FABI - Nissan 200sx S13

predstavte svoje auto ostatnim!

Moderátoři: Amigo, riderhenry

Odpovědět
Beaver

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Beaver » 12 zář 2014, 10:21

Woyta píše:Ja cetl clanek o spoiilerech na starsich autech. Kridlo neni tak vysoko kvuli kufru ale kvuli aerodynamice. mozna bych to i nekde vyhrabal.
Jestli jsi se dival na to porovnani kridel na S14 tak si vsimni, ze nizka kridla po prekroceni urcite rychlosti ztraceji na ucinnosti.
Superbird mel kridlo mimo oblast, kde proudeni ovlinovala strecha. Nemelo velkej nabeh, vypadalo v te dobe divne ale fungovalo.
Já to našel za tebe :smt003 Ono je vysoký aby splnilo účel co píšeš, ale jak říkám, nemuselo být TAK vysoký kdyby...
The rear wing was mounted on tall vertical struts that put it into less disturbed air thus increasing the efficiency of the downdraft that it placed upon the car's rear axle. For nearly 30 years the mathematic formula used to determine the exact height of the enormous wing was thought to be a highly guarded Chrysler secret. However, in the 1990s a retired Chrysler project engineer admitted publicly that the height was determined in much simpler fashion: it was designed to provide clearance for the trunklid to open freely.

Uživatelský avatar
Qvale
Příspěvky: 347
Registrován: 05 zář 2009, 22:47
Bydliště: České Budějovice

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Qvale » 12 zář 2014, 10:26

Cim se kdo zivi je vedlejsi.....;)
Tohle je hobby, nekoho to zajima a nekoho to "zajima"....
Jsem zvedav co bude z tveho vozu po konstrukterske strance, protoze osobne tomu treba moc nedavam smysl... ale budu rad kdyz me to presvedci o opaku...;)

O tom jakej ma Butcher cas v Moste to neni... a zrovna Butcher je aspon clovek co ma DOBRE postaveny auto a umi ho ovladat...

Lide by tady meli byt vdecni ze sem Fabi vubec prispiva a ukazuje tady svoje vyrobky.... je to jeden z mala lidi co jde svoji cestou a snazi se o vylepseni auta... to ze na aute nema FMIC a cool filter z nej nedela holt milacka publika...:D

Kdyz se to vezme kolem a kolem... at tady kdokoliv da dukaz se zajede se svym 170 az 200 hp obdobnym autem pri prvni navsteve Most za 2:05... :smt006

Nema to smysl... misto konstruktivni kritiky je tady akorat hromada prispevku s nalepkou "JSEM CECH".....

At si to prebere kdo chce a jak chce... :wink:
few S2K wrecks
used to be Lancer Evolution II GSR CE9A
ママさん Suzuki Swift Sport ZC32S

Uživatelský avatar
svobyrider
Příspěvky: 997
Registrován: 24 črc 2010, 09:47

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od svobyrider » 12 zář 2014, 10:34

říkám to furt že to tu poslední dobou je na :smt078
Obrázek

https://www.facebook.com/Teamrule32

Honda civic 1.6 sport 2004 - daily
Lexus LS400 1998 205kw - sold
Honda civic typeR 2005 147kw - sold
Nissan Silvia S15 2000 184kw+ - drift,street car

Find what you love and let it kill you

Christo
Příspěvky: 417
Registrován: 20 čer 2011, 22:13
Bydliště: Karvina

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Christo » 12 zář 2014, 10:44

Jn debilnich kecu hromada a k věci s pořádnými argumenty nikdo.Taky občas váhám jestli sem ještě něco dávat.

FABI jen tak dal,tvá práce za to stojí a z pitomců si nic nedělej vždy se najdou nějací rejpalové co nic neumi sedí doma na prdeli a budou jen breptat!!!!
Nissan 350z 2005
Infinity G37S 2011
Infinity G37X 2012

Uživatelský avatar
Ritchma
Příspěvky: 96
Registrován: 11 pro 2013, 10:50

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Ritchma » 12 zář 2014, 12:13

Nechce se mi to zpětně číst, ale zkusil si zajet několik kol s a bez křídla? Opravdu by mě zajímalo porovnání časů, což by asi mluvilo za všechno. Btw že se tu člověk nad něčím pozastaví neznamená, že jde fórum do hajzlu. Naopak kdyby se tu jen chválilo, tak by to bylo fórum kompletně o ničem...

Uživatelský avatar
Pallas
Příspěvky: 519
Registrován: 06 úno 2010, 14:15
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Pallas » 12 zář 2014, 14:40

Xcriss píše: Hlavne bych jeste vypichl to, co pise Fabi... Je to konkretni auto s konkretnim ridicem, to, ze RX-8 se nekde netrha prece neznamena, ze se tam S13 (ktera se trha rada kdykoli :mrgreen: ) neutrhne...

Ja to zeru :smt041
1) Protoze zminujes RX-8, tak vztahnu tvoji odpoved na sebe -- svuj prispevek jsem myslel jako polemiku nad tim, jestli muze nebo nemuze mit kridlo v Moste smysl, protoze me rozciluji vykriky, ktere resily nesouvisejici veci (napr. jestli je auto dostatecne premotorovana bestia, aby tam bylo kridlo potreba). Jestli sis vsiml, tak jsem vychazel ze sve zkusenosti s tim, jake jsou v Moste zatacky a dosel jsem k zaveru, ze az na 2 je tam vetsina stredne rychlych a par rychlych, a ze si na zaklade toho myslim, ze kridlo v nich fungovat bude vzhledem k rychlostem, kteryma se projizdej. Jedine, co jsem uvedl jako neznamou je, zda bude celkovej soucet zmen casu pro jednotlive useky kladny nebo zaporny, protoze Fabi tenhle data point nema, ale ze v Moste jsem ochoten verit tomu (a tedy Fabimu), ze se to projevi pozitivne. Speedy to pak doplnil tim, ze kridlo je nastavitelne kvuli tomu, aby se dal vychytat balanc pro danou trat, coz je samozrejme, stejne jako poznamka o tom, ze nezavisi na vykonu auta, ale na jeho rychlosti. Jen nechapu jak jsi dosel k tomu, ze urcuju, kde se S13 bude trhat a nebude na zaklade toho, jestli se tam trha nebo netrha RX-8.

2) Fabi zajel na prvni navstevu paradni cas, ke kterymu jsem se ja jeste nepriblizil, protoze jezdim jako pussy, ale je srovnatelny s tim, co zajel Speedy v mem aute, ktere ma ale papirove vic koni a vrtkavej zadek. Bud je Fabi bohovskej ridic, coz neni vylouceno, ale Speedy ma rozhodne taky dost najeto, takze rozdil muze byt klidne dan tim, ze Fabi muze mid/high speed zatacky jezdit rychleji. Bylo by zajimave, kdyby Fabi odjel nekolik kol s ruznym nastavenim kridla, ale na verejnejch jizdach se da blbe zarucit opakovatelnost experimentu.

3) Jestli jsme na neco v CR experti, tak je to neschopnost rozumne diskutovat. Cast toho je dana tim, ze nejsme ochotny cist/poslouchat druhou stranu -- chce to zit chvilku jinde, mimo ten nas malej rybnik, aby si to clovek uvedomil. Nevim, proc by Butcher nebo Ritchma nemohli rict svuj nazor a proc by s nima nemohl nekdo polemizovat. Nejsme na podelanem Facebooku, kde se muze jen infantilne lajkovat a fanouskovat. A taky by to chtelo se projevovat civilneji -- kazdej holt umi neco jineho a je potreba si vazit snahy lidi se neco ucit. Me napr. nedela problem kompletne disassemblovat a pochopit kod ridici jednotky treba zrovna RX-8, ale ostatni veci kolem aut se ucim za pochodu a jen aplikuji elementarni fyziku a zdravy rozum, vlastni zkusenost (pokud je) a nactene informace. A protoze nactenym vecem bezmezne neverim, chci o nich debatovat, abych mel jistotu a vedel vic. Cekat, ze na foru budou sami experti, co si tu pohoupou cabanama a dulezite pokyvaj hlavou jak Vin Diesel a The Rock ve stodole ve Fast & Furious XX je IMHO naivni.
'06 Mazda '餓小猫' RX-8 SE

Mistr X
Příspěvky: 58
Registrován: 10 pro 2013, 17:16

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Mistr X » 12 zář 2014, 15:08

Pěkné Fabi. Máš moc šikovný ruce. :smt023 A ten čas na první návštěvu je taky pěkný.

Uživatelský avatar
Xcriss
Příspěvky: 1631
Registrován: 13 bře 2011, 20:51
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Xcriss » 12 zář 2014, 16:32

Pallas píše:1) Protoze zminujes RX-8, tak vztahnu tvoji odpoved na sebe
Spis to bylo tak obecne a dost rezolutne receno :lol: Myslime to stejne... :smt001
Pallas píše:v mem aute, ktere ma ale papirove vic koni a vrtkavej zadek
Potrebujes KRIIIDLOO!!! :lol: :lol: :lol:

3) Naprosty souhlas
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET

Uživatelský avatar
RSteam
Příspěvky: 229
Registrován: 01 kvě 2009, 02:24
Bydliště: SK

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od RSteam » 12 zář 2014, 22:14

Podla mna tu je normalna diskusia, nikto neuraza a nikto nenadava, tak kde je problem :?: Mna napadol napriklad marco a jeho poznatok co pisal o teste jeho auta v moste ale on mal vacsi uhol.
Toyota Corolla TS DGR XYZ UR-Racing WhiteLine A-M-A Exhaust OZ HKS Mishimoto™
モータースポーツが大好き Narita dog Fight! 成田ドッグファイト!___showoff imports

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 15 zář 2014, 11:19

Dovolím si zde zkopírovat názory dvou lidí, jejichž názorů si cením a respektuji je a částečně odpovídají na diskuzi zde.

COPY:

ADNER:
ať už s regulací, nebo bez, křídlo je z pohledu vylepšení času vždy přínosem vpodstatě nezávisle na výkonu motoru a jen částečné závislosti na profilu okruhu....řeknu ti malé tajemství většina lidí diskutujících o přednostech wingu sice uznává jeho benefit pro rychlost v zatáčkách ale obratem nadhodí brzdící efekt na rovinách, takže jsou přesvědčeni o možné záporné účinnosti na "nevhodné" trati a nutnosti nahrazovat toto zvýšeným výkonem. Tak tomu ale není....Nikoho už totiž nenapadne, že ten zisk v zatáčce sebou také nese vyšší výjezdovou rychlost, takže i s aero ztrátou je výsledný max speed na následující rovině defacto stejný, jak u auta bez křídla takže jednotlivé úseky dohromady složí vždy lepší výsledný čas...Pro velmi hrubou představu - zvýšení přítlaku o 10% hmotnosti auta znamená navýšení průměrné rychlosti o cca 3-5 km/h (dle profilu a speed levelu), což činí 3-5 sekund na kolo jak Brno, tak Most...Podmínkou je ovšem provoz auta na adhezním maximu...
Díky za názory....a pokud se nebudete zlobit jak Raddyho tak Adnerův názor překopíruji na JDM forum. Rendy názor je přesně odpovědí na polemizace, které se tam odehrávají a abych byl fér tak překopíruji i protinázor Raddyho.

RADDY:
Podla mna neplati ze aero prinesie vzdy iba zlepsenie bez ohladu na vykon motora. Aero musi byt adekvatne vykonu a profilu trate. Ale necham sa presvdcit casmi. Zaujimave ze v pripade F1 tvoja teoria o vyhradnom prinose aera neplati a nastavenie pritlaku je silne zavisle na profile trate. Myslim ze nie je spravne tvrdit ze ide vzdy o prinos. Profil trate urci potrebnu rovnovahu medzi aerom a vykonom motora. Myslim ze je pravda ze naddimenzovane aero bez problemov cas zhorsi-v zavislosti od trate.


Fabi:bolo by zaujimave dat na auto poriadne pneu a skusit cas bez kridla..na porovnanie.

Za mě: Souhlasím částečně s Adnerem částečně s Raddym. Důvod proč jsem do křídla šel byl ten, že jsem od začátku věřil v to co tu napsal Adner, že zkrátka bude možnost zatáčky jet rychleji a zároveň dosáhnout vyšších vyjezdových rychlostí. Ovšem hlavní důvod byla zvědavost. Neřeknu Vám kolik jsem dal za výrobu toho křídla ale je to naprosto směšná částka a tak mě prostě zajímalo co to udělá.

To co to s autem provedlo je z mého podhledu neuvěřitelné. (cena VS. přínos)

K Raddyho názoru: Souhlasím s tim co jsi napsal v rámci F1. Je velký rozdíl tvar křídla a natočení pro rychlosti 300km/h a rychlosti 180km/h. Proto souhlasím, že určitě u silných profi aplikací bude nutno akceptovat výkon profil trati a jiné parametry. Ovšem naše vozítka jsou v jiném levelu. A můj názor je takový, že pokud zvolím vhodný profil křídla (tím považuji správný aerodynamický tvar + nejlépe již používaný a funkční profil = obojí sem aplikoval při výběru designu) a pak když človek dodrží doporučený sklon křídla + vloží trochu zdravého rozumu a představivosti a nastaví uhel tak aby to doopravdy nebyla brzdící deska pod 60° úhlem pak souhlasím opět s Rendou, že zkrátka přinese pozitivní projev na čase.

Naopak zase souhlasím s poznámkou Raddyho o pneumatikách. Vzadu nemám tak dobré pneu jako vepředu. Takže ještě je limit na pneumatikách ovšem i přes nižší kvalitu byla hranice vozu na předku. Ačkoliv přetížení kterého auto dokázalo na rozžmolkovanách pneumatickách dosáhnout bylo užasný a pro mě uplně nové tak hranice byla na předku když pneu začli hrnout než že by se zadek utrhl. Ale uznávám lepší pneu ještě posune hranici. A jezdit bez křídla tak především můj čas negativně posune moje psychika. S křídlem sem se cítil velmi bezpečně proto sem si mohl dovolit více vypnout mozek, ale bez něj bych se bál, že čas bude především horší kvůli strachu.

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 18 zář 2014, 19:09

Příjemná tečka ke konci sezóny :smt001

http://www.shatsu.cz/feature-fabiho-200 ... #more-9470

Uživatelský avatar
DaveMax
Příspěvky: 310
Registrován: 21 črc 2013, 18:24
Bydliště: Praha

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od DaveMax » 18 zář 2014, 19:14

:smt023 :smt023 :smt023
1999 Nissan Almera GTi Blue BS7 (140hp/181Nm) daily/winter SOLD
2005 Honda Accord CL7 2.0 Eternal Blue Pearl (152hp/192Nm) daily
2007 Mazda RX-8 Stormy Blue Mica (190hp/220Nm) SOLD
1996 Mazda RX-7 FD3S Brilliant Black BW EFR8374 single turbo (XXXhp/XXXNm)

Uživatelský avatar
Xcriss
Příspěvky: 1631
Registrován: 13 bře 2011, 20:51
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Xcriss » 18 zář 2014, 21:54

Moc pekne cteni... 8-) Je to super :smt001
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET

Uživatelský avatar
MeTaN
Příspěvky: 2021
Registrován: 05 říj 2009, 09:32
Bydliště: Ostrava

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od MeTaN » 19 zář 2014, 08:21

yea, ta pred boxama se honzovi povedla ;)
93´Rx-7 FD

Uživatelský avatar
Wanix
Příspěvky: 325
Registrován: 30 čer 2011, 23:03
Bydliště: Rožnov p. Radh/Brno

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Wanix » 22 říj 2014, 14:03

tyjo fabi ty jseš už slavnej po celym světě :shock:

https://www.facebook.com/JDMmeme/photos ... =1&theater
90' 323F BG GT - ex daily
87' RX-7 FC TII - rotary monster
86' RX-7 FC - crazy swap boro project
92' RX-7 FD - barn find beauty
98' E39 523i - daily
01' MX-5 NBfl Sportive - boro cabrio - sold
77' RX-3 - amazing youngtimer
90' NA Miata 1.8 kompresor - smile machine
"if you don't care for a rotary engine, it won't care for you"

Bohuš
Příspěvky: 150
Registrován: 23 čer 2011, 13:26

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Bohuš » 25 říj 2014, 08:15

Miluji svou vlast ,ale nenávidím tenhle stát.

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 25 říj 2014, 11:40

Škoda jen že ne v pozitivním slova smyslu :) ...jak lze očekávat se toho chytli hateři a když človek nezná kontext (jako že to vyrábím sám jako experimentální lowcost stavbu) tak v tom vidi jen každej nákej marnej pokus napodobování bensopry, projektu za x milionu. Už jen porovnávat auto za x mega od profíku s mým je demence ale tak jako že bych z toho měl nějak těžkou hlavu.....radši bych byl kdyby se spíše do světa dostali fotky ze shatsu, který si myslim že se povedly.

TRD
Příspěvky: 350
Registrován: 31 led 2014, 03:24

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od TRD » 26 říj 2014, 00:34

TRD píše:BENSOPRA hadr ;)
Mě se to líbí. Na své auto bych to nedal, ale na tomhle nissanu to docela sedí. Rísuje se z toho pěknej okruhák a k němu to patří.
Samozřejmě hlavní otázkou je funkčnost. Ideálně měřit a měřit a ladit.
Ale když Fabi zná to auto jak svý boty a je s ním srostlej, tak to určitě pozná nejlépe. A když to v zatáčkách cítí, tak to asi nějak funguje.
10259720_1479700435592561_5269724472878952526_n.jpg
JÁ TO ALE HNED ŘÍKAL, ŽE JE TO BEN SOPRA :)
TOYOTA CELICA ZZT230VVT-i

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 26 říj 2014, 15:05

Jo...to auto mně k tomu postrčilo a delal jsem návrh částečně podle toho. I dík této fotce mne napadalo to přimontovat do nosníku. Avšak si myslim, že na takové rozpěté křídla je uplně ideální rozteč konstrukcí na pul rozteče mezi mnou a tím jak to má toto auto. Myslím to vzhledem k pruhybu a zatížení křídla.

Uživatelský avatar
Woyta
Příspěvky: 1027
Registrován: 19 črc 2010, 17:13

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Woyta » 26 říj 2014, 16:41

Ale kdyz se podivas na detajlejsi fotky tak resili vic bocni sily pusobici na upevneni kridla.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 09 lis 2014, 14:32

Nebudete mít někdo prosím cestu kolem Tchořovic? Nechal jsem tam kus křídla byl bych vděčný kdyby někdo kdo bude mít cestu přes Tchořky se po zbylé kousku skládačky podíval a u sebe uschoval. Jedná o středovou výztuhu. Děkuji mockrát

Uživatelský avatar
200sxfabi
Příspěvky: 1141
Registrován: 20 črc 2011, 06:19
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od 200sxfabi » 24 lis 2014, 18:41

Po odmlce zde opět předhazuji kořist pro konspirační teorie v podobě pokusného vzorku laminátového potrubí primárně určeného pro vedení vzduchu k IC. Libovolný tvar, libovolná rozšíření, libovolné odbočky, libovolná pevnost, váha nižší než hliník, pevnost vyšší.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 781
Registrován: 26 črc 2009, 14:40
Bydliště: Pelhřimov

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Koudy » 24 lis 2014, 20:15

Ty si fakt blázen :D . Nechceš dělat školení :D ? Já bych se hlásil.

Beaver

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Beaver » 24 lis 2014, 20:47

No chtělo by to dělat na koních na finálním produktů ještě "rantl", protože u víc nafoukaných aplikací z toho budou sjíždět spojky jako po másle :wink:

Uživatelský avatar
Nismo200
Příspěvky: 376
Registrován: 20 kvě 2008, 13:10

Re: FABI - Nissan 200sx S13

Příspěvek od Nismo200 » 24 lis 2014, 21:47

Se ti asi časem ozvu, abys mi pak vyrobil vedení :D Nevšední záležitost, rád bych otestoval.

Odpovědět