LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Amigo, riderhenry
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Tak jsem se rozhodl, že se tu taky "pochlubím" se svym mazlem
Koupil jsem ho zhruba pøed dva a pùl rokem v né zrovna dobrém stavu v jednom bazaru. Chvíli jsem jezdil jen tak, ale pak mi zaèalo být jasné, že pokud se nepustím do oprav, tak to auto bude do pùl roku na odpis. Tak jsem se do toho opøel a opírám se do toho až do teï Jednou jsem byl už i pøipravený auto prodat, když jsem zjistil kolik toho bude potøeba vyvaøit,protože bylo bourané na bok, ale nakonec mi to nedalo a opravil jsem i to a teï už si koneènì užívám ježdìní a mezi tím tak po rùznu upravuju co se dá
Teï jsem zjistil, že mám snad jedinou rozumnou fotku celýho auta, tak sem dám alespoò tu a èasem doplním další.
Tady je odkaz na mùj topic na foru honda-clubu ve kterém mám popsány všechny své dosavadní opravy a úpravy.
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... sc&start=0
Tady je pak seznam veškerý zatím provedených úprav na motoru, podvozku ...
http://www.honda-club.cz/forum/garage.p ... e&CID=1045
Postupem èasu jej aktualizuju, tak když bude te chtít, tak se juknìte
Koupil jsem ho zhruba pøed dva a pùl rokem v né zrovna dobrém stavu v jednom bazaru. Chvíli jsem jezdil jen tak, ale pak mi zaèalo být jasné, že pokud se nepustím do oprav, tak to auto bude do pùl roku na odpis. Tak jsem se do toho opøel a opírám se do toho až do teï Jednou jsem byl už i pøipravený auto prodat, když jsem zjistil kolik toho bude potøeba vyvaøit,protože bylo bourané na bok, ale nakonec mi to nedalo a opravil jsem i to a teï už si koneènì užívám ježdìní a mezi tím tak po rùznu upravuju co se dá
Teï jsem zjistil, že mám snad jedinou rozumnou fotku celýho auta, tak sem dám alespoò tu a èasem doplním další.
Tady je odkaz na mùj topic na foru honda-clubu ve kterém mám popsány všechny své dosavadní opravy a úpravy.
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... sc&start=0
Tady je pak seznam veškerý zatím provedených úprav na motoru, podvozku ...
http://www.honda-club.cz/forum/garage.p ... e&CID=1045
Postupem èasu jej aktualizuju, tak když bude te chtít, tak se juknìte
Naposledy upravil(a) LJay dne 23 dub 2018, 09:22, celkem upraveno 6 x.
jo to je ten cerny civic ktereho mam na mysli... kapku moc na muj vkus uz (vzhledem k tomu ze uz to bylo vyvarovane atd, obecne to neni zas takovy pain, ale kdyz se to neudela poradne, tak do 2 let ti to vykvete znova, takze jsem to zavrhl. Dalsi vec je ze mam radsi 2.0 motory z mnoha duvodu, tim samozrejme nerikam ze b16 je nuda, to neLJay píše:Díky. Na honda-clubu teï zrovna nìkdo prodával, nebo prodává EE9 asi za 75000,- Ceny to jsou docela drsný, ale za B16A1 to stojí Já mám bohužel "jen" D16Z5ku, ale spokojenej sem taky.
jdm WRX STi type-RA ver.5 - SOLD
Jj když se nìco vyvaøuje a odfláknese antikorozní ochrana, tak je to za pár let stejný jaký to bylo. To znám ze svýho auta. Snad už to teï ale bude good potom co sem to vyvaøil. Vìtší obsah=vìtší krouák a musim pøiznat, že ten mi u céra nìkdy chybí.Amigo píše:jo to je ten cerny civic ktereho mam na mysli... kapku moc na muj vkus uz (vzhledem k tomu ze uz to bylo vyvarovane atd, obecne to neni zas takovy pain, ale kdyz se to neudela poradne, tak do 2 let ti to vykvete znova, takze jsem to zavrhl. Dalsi vec je ze mam radsi 2.0 motory z mnoha duvodu, tim samozrejme nerikam ze b16 je nuda, to ne
Díky, ty brzdièe nejsou natøený, ale opískovaný a pak pozinkovaný. Nechával jsem si je repasovat u jednoho èlovìka v Jablonci a musim uznat, že je to fakt fachman jak se patøí. Když sem je dostal po repasi do ruky, tak sem nevìøil svým oèím, protože vypadaly uplnì jak nový.Janice píše:pìknì si vedeš, chválíme
jen dotaz: od jakýho výrobce jsi použil barvu na brzdièe a postup pls
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 26 úno 2009, 13:51
- Bydliště: Varnsdorf City
- Kontaktovat uživatele:
V Jablonci nad Nisou? nahoï kontakt a za jakej peníz to udìlalLJay píše:Díky, ty brzdièe nejsou natøený, ale opískovaný a pak pozinkovaný. Nechával jsem si je repasovat u jednoho èlovìka v Jablonci a musim uznat, že je to fakt fachman jak se patøí. Když sem je dostal po repasi do ruky, tak sem nevìøil svým oèím, protože vypadaly uplnì jak nový.
Nikdy není pozdì totálnì zešílet...
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img35.glitterfy.com/36/glitterfy111849T466D38.gif[/img][/url]
[url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img35.glitterfy.com/36/glitterfy111849T466D38.gif[/img][/url]
Tak konečně sem dodělal všechny čtyři rozpěry (přední horní/spodní, zadní horní spodní) a hned se s tím jezdí líp. Auto už se konečnì do zatáček tolik nežvejká a dokonce mi přišlo, že se i přesněj řadí. Teď ještě vyměnit silentbloky na zadní nápravě a pak se pustit do motoru
Naposledy upravil(a) LJay dne 01 zář 2010, 22:22, celkem upraveno 1 x.
Tak dneska přibyl v autì doma vyrobený oil catch tank, tak doufám že bude dobře sloužit. Tady je odkaz na pár fotek z výroby http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 132#338132
Naposledy upravil(a) LJay dne 01 zář 2010, 22:27, celkem upraveno 1 x.
Od doby co jsem sem psal naposledy se na autì změnilo pár věcí, tak se trochu pochlubím
Tohle přibylo:
- Odlehčený a převážený sériový setrvačník (-2,5kg)
- Odlehčená a převážená seríová řemenice klikovky (-1kg)
- Přeportované seriové sání + zvětšený vstup pro klapku
- B16A1 klapka (58mm)
- Termo těsnění pod sání Hondata
- Termo těsnìní pod klapku a EACV (3mm teflon, vlastní výroba)
- Nově lakované ventilové víko
- Repas zadní nápravy (silentbloky od Energy Suspension)
- Úprava páky ruční brzdy (možnost deaktivace automatické aretace po zatažení)
- Interier (přídavné polstrování sedačky a A/F ratio budík)
Většinu z toho sem si buď sám vyrobil, nebo alespoň namontoval, takže to byla v celku makačka, ale stálo to za to
Tohle přibylo:
- Odlehčený a převážený sériový setrvačník (-2,5kg)
- Odlehčená a převážená seríová řemenice klikovky (-1kg)
- Přeportované seriové sání + zvětšený vstup pro klapku
- B16A1 klapka (58mm)
- Termo těsnění pod sání Hondata
- Termo těsnìní pod klapku a EACV (3mm teflon, vlastní výroba)
- Nově lakované ventilové víko
- Repas zadní nápravy (silentbloky od Energy Suspension)
- Úprava páky ruční brzdy (možnost deaktivace automatické aretace po zatažení)
- Interier (přídavné polstrování sedačky a A/F ratio budík)
Většinu z toho sem si buď sám vyrobil, nebo alespoň namontoval, takže to byla v celku makačka, ale stálo to za to
Naposledy upravil(a) LJay dne 04 zář 2010, 07:53, celkem upraveno 2 x.
Kdyby mìl nekdo zájem kouknout se na mùj projekt trochu blíž, tak tady je odkaz na témá na honda-clubu.
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... &start=210
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... &start=210
Re: LJay - Honda CRX ED9
zda se mi to? nebo mas nejaky jiny cumak.. prijde mi hrozne vysoko...
nebo to dela opticky cely ten cerny spodek
nebo to dela opticky cely ten cerny spodek
93´Rx-7 FD
Re: LJay - Honda CRX ED9
Další úpravou v pořadí je nízkotlaké přeplňování motoru. Zatím jsem ve stádiu příprav a shánění dílů.
Doma už mám turbo T2525 z Nissanu 200SX a svody vyrobené p. Doupovcem.
Teď mě čeká hrubá montáž na jednom starším motoru, na kterým vychytám natočení kompresoru, přemístění aktuátoru wastegatu a pár dalších blbovinek.
PS: kdyby jste někdo věděl o 0,5 barovým aktuátoru wastegatu, tak mi prosím dejte vědět.
Doma už mám turbo T2525 z Nissanu 200SX a svody vyrobené p. Doupovcem.
Teď mě čeká hrubá montáž na jednom starším motoru, na kterým vychytám natočení kompresoru, přemístění aktuátoru wastegatu a pár dalších blbovinek.
PS: kdyby jste někdo věděl o 0,5 barovým aktuátoru wastegatu, tak mi prosím dejte vědět.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Předek mám standartní a to, že je to nějaký vysoký je nejspíš jen optickej klam od toho čwrnýho pruhu. Na týhle fotce je vidět výška mojeho auta v porovnání s jinýma a vysoký to zrovna moc neníMeTaN píše:zda se mi to? nebo mas nejaky jiny cumak.. prijde mi hrozne vysoko...
nebo to dela opticky cely ten cerny spodek
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Držím palce přestavba se mi líbí..
Mitsubishi Eclipse GSX - prodáno
Mazda RX8
Mazda RX8
Re: LJay - Honda CRX ED9
Pár výsledků z měření GTECHem. Zatím ještě na NA motoru.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Stojan na motor už je skoro hotový. Ještě přidělat kolečka, sehnat šrouby na přišroubování motoru a mužu začít zkoušet a odlaďovat rozmístění všech komponent potřebných pro turbo rovnou na motoru.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - Honda CRX ED9
Dneska jsem s tím konečně malinko pohnul. V tejdnu dorazily termopásky, tak se dneska omotávalo. Taky jsem konečně zbastlil přípravek na povolení "obří" ségrovky co drží kompresor, abych ho mohl přetočit tak jak potřebuju. Taky jsem to na zkoušku navěsil na testovací motor, abych zkusil jak to celý pasuje dohromady.
Teď mě čeká změna uchycení regulátoru wastegatu a snížení jeho předpětí a až dorazí sada na mazaní turba, tak začnu upravovat vanu.
Teď mě čeká změna uchycení regulátoru wastegatu a snížení jeho předpětí a až dorazí sada na mazaní turba, tak začnu upravovat vanu.
www.jfperformance.cz