Srovnání výroby LFA vs GTR
Moderátoři: Amigo, riderhenry
Srovnání výroby LFA vs GTR
Ahoj docela zajmave srovnání vyroby fanatického LFA a víc jak 3x lacinějšího GTR
https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0
https://www.youtube.com/watch?v=gYKJcjwgac8
https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0
https://www.youtube.com/watch?v=gYKJcjwgac8
Život začíná nad 5500 otáček
- Libas
- Big chief
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 13 úno 2008, 14:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Super dokumenty, většina lidí snad už viděla. Kdo ne, ať mrkne.
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Vysokootáčkový desetiválec velikosti V8 a s hmotností V6. Nicméně, srdce mě táhne k GT-R.
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Maš na to stejný nazor gtr je top,za velké prachy dokáže vyrobit auto leckdo, ale za ty peníze jako stojí GTR a jeho schopnostíMistr X píše:Vysokootáčkový desetiválec velikosti V8 a s hmotností V6. Nicméně, srdce mě táhne k GT-R.
Život začíná nad 5500 otáček
- Libas
- Big chief
- Příspěvky: 2593
- Registrován: 13 úno 2008, 14:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Hezky výstižně a hlavně pravdivě napsáno Já jsem na atmosféry, takže takMistr X píše:Vysokootáčkový desetiválec velikosti V8 a s hmotností V6.
Jinak dál bych to asi neřešil, smrdí to solidním flejmem
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
LFA je drahé, protože to je výkladní skříň Toyoty/Lexusu a je ho pouze omezená série. GT-R je sice nadupané a technicky taky na vysoké úrovni, ale je to pořád "masový" produkt, na kterém se vydělává. Je to prostě odlišná filozofie.
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Je to hodne silny zazitek videt assy LFAcek nazivo.Libas píše:Super dokumenty, většina lidí snad už viděla. Kdo ne, ať mrkne.
Kdo je za nami? Kdo je pred nami? Tyto otazky blednou ve srovnani, kdo je v nas .... ?
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Souhlas, ale GT-R je pro mne víc, má nějakou historii, je to trochu ikona.Beaver píše:LFA je drahé, protože to je výkladní skříň Toyoty/Lexusu a je ho pouze omezená série. GT-R je sice nadupané a technicky taky na vysoké úrovni, ale je to pořád "masový" produkt, na kterém se vydělává. Je to prostě odlišná filozofie.
Zase LFA je taky mistrovské dílo a jeho koupě by nemusela být špatná investice, páč je vyrobeno jen v omezeném počtu kousků, tak na ceně asi dolů moc nepůjde, kdežto GT-R je, jak píšeš "masovka" a může si ho v podstatě koupit "kde kdo".
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
megatovarny sleduju, clovek se tam dozvi zajimavy veci a dalsi auta jsou taky dobry jako Aventador, Veyron, Huayra, Agera atd...
Kdybych si mel vybrat mezi LFA a GTR, tak vezmu urcite LFA. GTR je dobry auto, neskutecne rychly, funguje hodne dobre ale prislo mi nudny
Kdybych si mel vybrat mezi LFA a GTR, tak vezmu urcite LFA. GTR je dobry auto, neskutecne rychly, funguje hodne dobre ale prislo mi nudny
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
GTR se prifoukne a je snim taky zabava, ale to pak dokaze ridit jen par vyvolenych
https://t.me/pump_upp
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Podle mně se LFA točí hlavně kolem dokonalýho atmo motoru a zbytek auta se tak trochu veze za ním.
GTR je taková "japonská digitální Corvetta", takže nabízí nejlepší poměr cena / výkon.
GTR je taková "japonská digitální Corvetta", takže nabízí nejlepší poměr cena / výkon.
www.jfperformance.cz
- Trautenberg
- Takumi Fujiwara
- Příspěvky: 698
- Registrován: 21 bře 2012, 20:46
- Bydliště: Brno City
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Ty auta se podle mě nedají moc srovnávat. Jedno je těžké, výkonné a takové méně-nápadné, druhé je lehké, výkonné a hodně nápadné.
Kdybych měl ty peníze, tak jdu rozhodně do LFA, protože nabízí lepší výkon na tunu a vypadá i o dost lépe (podle mně). Nemluvě o tom uječeném zvuku.
Nissan GTR
530 hp @ 6400 rpm
652 Nm @ 3200 - 6000 rpm
1740 Kg
Lexus LFA
552 hp @ 8700 rpm
480 Nm @ 7800 rpm
1480 Kg
Kdyby někoho zajímaly přesné specifikace..
Kdybych měl ty peníze, tak jdu rozhodně do LFA, protože nabízí lepší výkon na tunu a vypadá i o dost lépe (podle mně). Nemluvě o tom uječeném zvuku.
Nissan GTR
530 hp @ 6400 rpm
652 Nm @ 3200 - 6000 rpm
1740 Kg
Lexus LFA
552 hp @ 8700 rpm
480 Nm @ 7800 rpm
1480 Kg
Kdyby někoho zajímaly přesné specifikace..
Toyota Celica AT200 1.8 16v '95
Toyota Celica ST182 2.0 GT '92 - SOLD
Toyota Celica ST202 2.0 GT '95 - Future racecar
BMW E36 318ti 1.9 16v '97 - Low power Stuka-fighter
Škoda Octavia 1.9 TDi '03 - Best car ever
Toyota Celica ST182 2.0 GT '92 - SOLD
Toyota Celica ST202 2.0 GT '95 - Future racecar
BMW E36 318ti 1.9 16v '97 - Low power Stuka-fighter
Škoda Octavia 1.9 TDi '03 - Best car ever
- Marko448
- Příspěvky: 82
- Registrován: 07 pro 2012, 18:29
- Bydliště: (Brno - venkov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Tady si někdo přečetl příručku. Všechno není jen o číslech.
BS13 TOUGE
http://bs13touge.tumblr.com
Sold - '91 Nissan 200SX S13 CA18DET
Project - '90 Nissan 240SX Coupe KA24E - ONEVIA USDM
Project Engine - KA24E + T
http://bs13touge.tumblr.com
Sold - '91 Nissan 200SX S13 CA18DET
Project - '90 Nissan 240SX Coupe KA24E - ONEVIA USDM
Project Engine - KA24E + T
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Dle mého dva produkty, které se nedají srovnávat jelikož každé vznikalo s úplně jinou cílovou politikou.
Re: Srovnání výroby LFA vs GTR
Obe auta jsou uz moc rychla na to aby byla zabavna.
Takze za me stara Hakosuka s atmo sestivalem na karburatorech.
Takze za me stara Hakosuka s atmo sestivalem na karburatorech.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)