Peca: bohužel stále pracuju konvenčně a hoonring je jen zužitečnění příjemného
Jinak Exige 380 Cup tam má nepletu-li se 7:48 full lap, tozn dejme tomu 7:24-7:30 BTG (průměr rozdílu je 20-22s) ...můj čas není nic světobornýho ani oficiálního, až a kdyby byly top podmínky (rozuměj testovací) vč. 0 obstacles tak bych si s tou 250 Cup věřil na 7:40-7:45 BTG, tedy kolem 8:05-07 full lap. Což by zhruba (opravdu zhruba) mělo odpovídat rozdílu těch aut na okruhu obecně, např. Hethel lap times přenásobeno na délku NS (samozřejmě NS je krapet více flowing (od quidelbacher höhe po aremberg a od ex mühle až po steilstrecke) takže rozdíl v časech Elise R4 vs Exige V6 může být vyšší, nicméně spokojen budu kolem 7:45 BTG ale to je jen o tom trefit podmínky ideál na track dayi - mívají i volno na login na poslední chvíli na některých tak by se to dalo...
Elise S 220 1.41 Yokohama AD07
Elise Cup 220 1.38 Yokohama A048* (not confirmed)
Evora S 1.38 Pirelli P-Zero
Exige Cup 260 1.37.9 Yokohama A048
Elise Cup 250 1.34 Yokohama A048
Exige V6 S 1.32.68 Pirelli P-Zero Trofeo
Evora 400 1.32 Michelin PSS
Exige Sport 350 1.29.8 Pirelli P-Zero Corsa
Evora Sport 410 1.28 Michelin PS Cup2
Exige Sport 380 1.26.5 Michelin PS Cup2
Exige V6 CupR 1.25 Avon ZZR
Exige 430 Cup 1.24.8 Michelin PS Cup 2
311 (Race) 1.19.5 Michelin PS Cup 2
Jinak samozřejmě - jak hovoří všichni co byli na Lotus Driving Experience - tak na Exige a Evoru prostě má hrozně málo lidí koule je ždímat naplno... Resp. jejich skill nedosahuje potenciálu, a to se přesně projevuje běžně na NS kdykoli je potkám... Smutné je co jsem už zmiňoval, a to že často narážím na Alfisty 4C co by si člověk tam spíše spojil s pozérstvím a ony litě bojují - na výjezdech (do)/(u)jedou (+100nm) ale zase na gripu je dojedu a tlačim (Lotus Cup podvozek) ...Je to fajn že si je kupujou správný lidi... U Exigářů vidím spíš kšiltovkáře co umí leda tak otvírat klapku dole u Cockpit bistra
Jedeme na poslední TF 17-18. listopad (nebude-li poptávka dříve - což asi jo,"že Jano?")