APR Performance - Toyota MR-2 Spyder S-GT
Moderátoři: Amigo, riderhenry
- Dejf
- Příspěvky: 820
- Registrován: 13 led 2009, 07:04
- Bydliště: Taková malá prdel kousek od Berouna
- Kontaktovat uživatele:
APR Performance - Toyota MR-2 Spyder S-GT
no, tak takhle už to auto vypadá celkem schopnì
http://www.aprperformance.com/index.php ... &Itemid=44
http://www.aprperformance.com/index.php ... &Itemid=44
Honda S2000
Honda FR-V
Honda Jazz
Honda FR-V
Honda Jazz
Taky se mi moc líbí... Ještì swap motoru na 2ZZ-GE nebo turbo a je to super
btw Celica od APR taky není k zahození (hodnì podobné jako na mr2)
http://www.aprperformance.com/index.php ... &Itemid=44
btw Celica od APR taky není k zahození (hodnì podobné jako na mr2)
http://www.aprperformance.com/index.php ... &Itemid=44
kola hmm vymìníš myslim si že veilside at uz dela na jiny auta cokoliv tohle se proste ani nedá srovnávat s tím nahoøe ten bodykit mi pøijde tak trochu skromnej,nemá žádný zásadní zmìny krom tìch svìtel ale to už tady bylo prostì nevidím tam nic coby mì nìjak pøekvapilo je to to samé jako kdybych to otunil já nebo kdokoli jinej krátkym autum èasto prospìje protáhnutí pøídì k zemi a jejich optické prodloužení vozu což se veilside povedlo ale nechci o tom nikoho pøesvìdèovat to muj nazorAmigo píše:Vielside ma bodykity tak na hrane mezi extremnim tuningem a tuzingem... me se to nelibi, zvlast chrom kola jsou desne
- riderhenry
- Příspěvky: 2452
- Registrován: 13 úno 2008, 20:01
- Bydliště: Kanice
- Kontaktovat uživatele:
Jak sem øekl nic zásadního krom køídla který si mùžu nìkde za tìžký lowe koupit taky nevidím nic coby zaruèovalo nìjakej vìtší pøítlak nebo se pletu nádechy na brzdy a díra v nárazníku jako kráva to je bìžej jev za ty prachy nic moc, jo a zrùdný sem nemyslel "nevýrazný" to je onoKubosh píše: Porovnej si fotku MR2 od APR Performance a sériové. Podle mì na ní zùstalo pramálo vìcí nezmìnìných.
- riderhenry
- Příspěvky: 2452
- Registrován: 13 úno 2008, 20:01
- Bydliště: Kanice
- Kontaktovat uživatele:
tak MR2 neni ani v serii urcite nevyrazna. Pusobi jako 100% sportak, lehce, obratne, i kdyz treba ne tak agresivne a nekdo by mohl rict az zensky. Ale mne osobne je sympatictejsi na pohled nevyrazne auto (neplest se "skarede"), ktere treba neslibuje kdovijake vykony, ale zato je dokaze predvest. Jako takovy protipol bych uvedl treba takove Hyundai Coupe...
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
- speedy_s
- Příspěvky: 2845
- Registrován: 28 dub 2008, 18:25
- Bydliště: Stone District
- Kontaktovat uživatele:
APR mr2 nevýrazná? tak to potom Veyron je nevýrazná seriovka, který potøebuje protáhlý plasty ala èeský plast tuning voe
Jinak pokud na tý APR vidíš ty malý køidýlka na nárazníku, tak to je funkèní aerodinamickej prvek, a pokud si myslíš, že funkèní GT-wing mùžeš koupit kdekoliv tak se hrubì pleteš a pokud firma APR chtìla potvrdit, funkènost svých výrobkl, tak výdechy za kolama jsou funkèní pro snížení aerodinamyckého odporu, stejnì jako proøezaný zadní nárazník.
K tomu veilside, jejich kity jsou z 98% odporný a ještì si zato nechávaj tvrdì platit
Edit: pøítlak ti mùže i hodnì ovlivnit tvar pøedního nárazníku a jeho otvorù a prahy totéž, a pokud má i zakrytovanej podvozek, podle pøedního "splitteru" bych øekl, že minimálnì k pøedním kolùm, tak to má taky dost zásadní vliv
Jinak pokud na tý APR vidíš ty malý køidýlka na nárazníku, tak to je funkèní aerodinamickej prvek, a pokud si myslíš, že funkèní GT-wing mùžeš koupit kdekoliv tak se hrubì pleteš a pokud firma APR chtìla potvrdit, funkènost svých výrobkl, tak výdechy za kolama jsou funkèní pro snížení aerodinamyckého odporu, stejnì jako proøezaný zadní nárazník.
K tomu veilside, jejich kity jsou z 98% odporný a ještì si zato nechávaj tvrdì platit
Edit: pøítlak ti mùže i hodnì ovlivnit tvar pøedního nárazníku a jeho otvorù a prahy totéž, a pokud má i zakrytovanej podvozek, podle pøedního "splitteru" bych øekl, že minimálnì k pøedním kolùm, tak to má taky dost zásadní vliv
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
Moc hlodu v jednom sorry ale myslel sem že výdechy sou na chlazení brzd a ne snížení odporu to jich tam mohli udìlat více :lol:lidi si všechno zadìlávaj a ty udìláš díry aby prodil vzduch to samy ten proøezanej nárazník-blbost, a ta funkènost køídla mì taky pobavila,podívej se na USA kolik ti takovejch s karbonu nabídnou urèo si vybereš když to budeš propoèítávat já si myslím že to spíš zkoušej než aby šli do tunelu,ten má málokdo že? (pletu se?) a pokud jde o pøední nárazník a jeho pøítlak tak ten bude opravdu ohromnej když vypadá jako v sérii krom tìch køidýlek,nechci pomlouvat ty køidýlka prd vím jak dobøe fungují ale jde to i bez nich s dobrým nárazníkem, HKS CT230R je toho pøíkladem, a poøád taky všichni haníte veilside to beru ale tohle zrovna není ten pøíkladspeedy_s píše:APR mr2 nevýrazná? tak to potom Veyron je nevýrazná seriovka, který potøebuje protáhlý plasty ala èeský plast tuning voe
Jinak pokud na tý APR vidíš ty malý køidýlka na nárazníku, tak to je funkèní aerodinamickej prvek, a pokud si myslíš, že funkèní GT-wing mùžeš koupit kdekoliv tak se hrubì pleteš a pokud firma APR chtìla potvrdit, funkènost svých výrobkl, tak výdechy za kolama jsou funkèní pro snížení aerodinamyckého odporu, stejnì jako proøezaný zadní nárazník.
K tomu veilside, jejich kity jsou z 98% odporný a ještì si zato nechávaj tvrdì platit
Edit: pøítlak ti mùže i hodnì ovlivnit tvar pøedního nárazníku a jeho otvorù a prahy totéž, a pokud má i zakrytovanej podvozek, podle pøedního "splitteru" bych øekl, že minimálnì k pøedním kolùm, tak to má taky dost zásadní vliv
- speedy_s
- Příspěvky: 2845
- Registrován: 28 dub 2008, 18:25
- Bydliště: Stone District
- Kontaktovat uživatele:
CT230R nemá vùbec canards http://image.turbomagazine.com/f/906470 ... t_view.jpg http://image.turbomagazine.com/f/906471 ... r_view.jpg a stìmi výdechy, jsem mysel za koly ne pøed pokud se ti tam dostane vzduch a nemáš ho jak dostat ven tak logicky bude narážet na pøekážku a zhoršovat odpor, dobøe navržený výdechy to vyøeší. Zrovna APR patøí k tìm málo firmám který používaj vìtrnej tunel buïto na vývoj nebo ovìøení funkènosti svých výrobkù. POkud maj takhle díry v nárazníku, tak to mùže mít taky svùj dùvod, boèní mùžou být pøivedeny k brzdám atp..a støed pro chladiè, proto se taky èasto dìlá, že vyndáš tìsnìní pod pøednim oknem, což má za následek lepší chlazení (ne u mr2) ale i odvodu vzduchu, zase aby mìl volný prùchod dále. A u zadního nárazníku, pokud máš špatnì navrženej spodek, tak ti tam vznikaj turbolence pod nárazníkem a vyøíznutím dìr umožníš volnìjší proudìní vzduchu. Tohle se stává èasto pokud dáváš nìjakej nízkej nárazník, tak ne zøídka se stává, že ti na dálnici odletí (nebo se "nafukuje"), pokud se ti tam má jak dostat proudící vzduch.
Otázka na konec, proè by nárazník, kterej pouze vypadá jako serie nemohl fungovat lépe? (mì teda serii moc nepøipomíná)
Edit: pokud je netestujou, tak mi øekni jak pøišli na tohle http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=181 takovýhle informace ti u tìch masovìjších levnìjších nenapíšou.
Otázka na konec, proè by nárazník, kterej pouze vypadá jako serie nemohl fungovat lépe? (mì teda serii moc nepøipomíná)
Edit: pokud je netestujou, tak mi øekni jak pøišli na tohle http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=181 takovýhle informace ti u tìch masovìjších levnìjších nenapíšou.
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
91´Mazda Savanna RX-7 FC3S
pøipadám si trapnì ted nevím co je canard? asi tam nemá co dìlat víš jak nevím že bych ho zmínil ale s tím odkazem si pøekvapil ty testy no èumim ale tak mi pøipadlo že je to universální køídlo ne pøímo na to? a stìmi výdechy sme se asi blbì pochopili tak sem tì opravil že oba sou pouze na chlazení brzd nu což k tomu zadnímu nárazníku si myslim že je i na chlazeni když je vzadu vyfuk a motor no tu odpoved nakonec hmm no tak èistì teoreticky když bude vypadat podobnì mùže mít i podobny tvary a podobny chovaní takže možná mohl možná ne každopádnì sem o nìco chytøejší a chtìl vlastnì jen nahodit názor na veilside protože se mi zdá pro 98% lidi co sni jezdí hezèí a dostupnìjší což má své výhody a taky sem nepobral když to tady každej haní a napíše jen "je to hnus je to tuzing" jak kdyby s tím všichni jezdili okruhy nebo cospeedy_s píše:CT230R nemá vùbec canards http://image.turbomagazine.com/f/906470 ... t_view.jpg http://image.turbomagazine.com/f/906471 ... r_view.jpg a stìmi výdechy, jsem mysel za koly ne pøed pokud se ti tam dostane vzduch a nemáš ho jak dostat ven tak logicky bude narážet na pøekážku a zhoršovat odpor, dobøe navržený výdechy to vyøeší. Zrovna APR patøí k tìm málo firmám který používaj vìtrnej tunel buïto na vývoj nebo ovìøení funkènosti svých výrobkù. POkud maj takhle díry v nárazníku, tak to mùže mít taky svùj dùvod, boèní mùžou být pøivedeny k brzdám atp..a støed pro chladiè, proto se taky èasto dìlá, že vyndáš tìsnìní pod pøednim oknem, což má za následek lepší chlazení (ne u mr2) ale i odvodu vzduchu, zase aby mìl volný prùchod dále. A u zadního nárazníku, pokud máš špatnì navrženej spodek, tak ti tam vznikaj turbolence pod nárazníkem a vyøíznutím dìr umožníš volnìjší proudìní vzduchu. Tohle se stává èasto pokud dáváš nìjakej nízkej nárazník, tak ne zøídka se stává, že ti na dálnici odletí (nebo se "nafukuje"), pokud se ti tam má jak dostat proudící vzduch.
Otázka na konec, proè by nárazník, kterej pouze vypadá jako serie nemohl fungovat lépe? (mì teda serii moc nepøipomíná)
Edit: pokud je netestujou, tak mi øekni jak pøišli na tohle http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=181 takovýhle informace ti u tìch masovìjších levnìjších nenapíšou.
APR sou sraèky co vùbec neøešej aerodynamiku, to ví pøece každej, že...
http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=181
http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=182
A jak by taky mohli nìco vìdìt? Vždy nikdy žádný závodní auto nepostavili
http://geofferyloh.smugmug.com/photos/168012218-M.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... per_GT.jpg
http://speedhunters.com/archive/2009/02 ... io-gt.aspx
http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=181
http://www.aprperformance.com/index.php ... iew&id=182
A jak by taky mohli nìco vìdìt? Vždy nikdy žádný závodní auto nepostavili
http://geofferyloh.smugmug.com/photos/168012218-M.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... per_GT.jpg
http://speedhunters.com/archive/2009/02 ... io-gt.aspx
- Ty Worky sou pecka. Skoda jen ze si tady kazdej bude myslet ze to sou XXR.
- na to co si mysli cesi seru tak moc ze se to neda slovy popsat
- na to co si mysli cesi seru tak moc ze se to neda slovy popsat